Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vrees ervoor makker..voor mij maakt het niet uit maar jij en RS driver zitten op hete kolen..dat had ik al gemerktik ook zenne maar heb een ander kanon nog onder mijn kont dus dat verzacht de wachttijden een beetje
Gij geluk zak ,maar waarom je kanon omruilen voor een Rs . Je hebt dan ook veel veranderd aan je cupra als je 336 pktjes hebt .Ik wil wel dat filmpje eens zien , dus als je het binnen valt waar het te vinden is , geef maar een seintje.
Gij geluk zak ,maar waarom je kanon omruilen voor een Rs . Je hebt dan ook veel veranderd aan je cupra als je 336 pktjes hebt .Ik wil wel dat filmpje eens zien , dus als je het binnen valt waar het te vinden is , geef maar een seintje.
de cupra heb ik een volledig regelbare competitie vering ,forge dv en intake,chiptuning op maat,milltek 3" compleet met racekat,19duim rally velgen,remmen,..;.;. opgezet
steekt een hoop geld in,heb 6jaar bij seat gewerkt en zit nu bij ford dus koop ik liever iets van het merk waar ik voor werk maar het doet wel pijn om de seat te laten gaan ,aan vermogen zal ik moeten inleveren maar hopelijk niet op baanligging maar d eerste testen zijn toch positief
de cupra heb ik een volledig regelbare competitie vering ,forge dv en intake,chiptuning op maat,milltek 3" compleet met racekat,19duim rally velgen,remmen,..;.;. opgezet
steekt een hoop geld in,heb 6jaar bij seat gewerkt en zit nu bij ford dus koop ik liever iets van het merk waar ik voor werk maar het doet wel pijn om de seat te laten gaan ,aan vermogen zal ik moeten inleveren maar hopelijk niet op baanligging maar d eerste testen zijn toch positief
Ik denk wel dat de baanligging zeker geen probleem zal zijn. De testritten , wijzen erop dat hij nogal baanvast is . En ja je moet wat inleveren op het vermogen ,maar dat zal daarvoor het rijplezier niet doen verminderen , ik denk zelfs dat het fun gaat worden om met zo een beest te mogen rondrijden . De hoofdjes zullen schoon meedraaien als je passeerd,en dat geluid er nog eens bij !
toch vind ik het wat jammer van die spoiler. Maakt hem wat johny achtig. Maar natuurlijk hoort dat bij zijn brute uiterlijk Is mss een kanshebber voor binnen een paar jaar op de 2ehands markt, en een 2.5L is nu ook niet zo zwaar voor tax...
Comment