Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
    135i klinkt goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
      vrees ervoor makker..voor mij maakt het niet uit maar jij en RS driver zitten op hete kolen..dat had ik al gemerktik ook zenne maar heb een ander kanon nog onder mijn kont dus dat verzacht de wachttijden een beetje
      Gij geluk zak ,maar waarom je kanon omruilen voor een Rs . Je hebt dan ook veel veranderd aan je cupra als je 336 pktjes hebt .Ik wil wel dat filmpje eens zien , dus als je het binnen valt waar het te vinden is , geef maar een seintje.

Comment

• Als ze hun beloftes gaan waarmaken bij team RS zal deze Focus historie schrijven.

Comment

• Hoe meer hoe langer ik naar deze kar kijk hé... , en fack dat filmke samen met die evo/135i, ik zou ook voor de RS gaan, wat een BEEST.

Ik wil er eentje in 't gifgroen net zoals op het filmke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
            Gij geluk zak ,maar waarom je kanon omruilen voor een Rs . Je hebt dan ook veel veranderd aan je cupra als je 336 pktjes hebt .Ik wil wel dat filmpje eens zien , dus als je het binnen valt waar het te vinden is , geef maar een seintje.
            de cupra heb ik een volledig regelbare competitie vering ,forge dv en intake,chiptuning op maat,milltek 3" compleet met racekat,19duim rally velgen,remmen,..;.;. opgezet
            steekt een hoop geld in,heb 6jaar bij seat gewerkt en zit nu bij ford dus koop ik liever iets van het merk waar ik voor werk maar het doet wel pijn om de seat te laten gaan ,aan vermogen zal ik moeten inleveren maar hopelijk niet op baanligging maar d eerste testen zijn toch positief

Chipped Seat Leon Cupra (+330hp) vs stock Subaru Impreza STI 08 (300hp) vs chipped Seat Ibiza Cupra TDI (208hp)
            Last edited by ; 28/02/2009, 17:28.

Comment

de cupra heb ik een volledig regelbare competitie vering ,forge dv en intake,chiptuning op maat,milltek 3" compleet met racekat,19duim rally velgen,remmen,..;.;. opgezet
              steekt een hoop geld in,heb 6jaar bij seat gewerkt en zit nu bij ford dus koop ik liever iets van het merk waar ik voor werk maar het doet wel pijn om de seat te laten gaan ,aan vermogen zal ik moeten inleveren maar hopelijk niet op baanligging maar d eerste testen zijn toch positief

www.youtube.com/watch?v=fi6Ab9xCl-w&feature=channel_page
              Ik denk wel dat de baanligging zeker geen probleem zal zijn. De testritten , wijzen erop dat hij nogal baanvast is . En ja je moet wat inleveren op het vermogen ,maar dat zal daarvoor het rijplezier niet doen verminderen , ik denk zelfs dat het fun gaat worden om met zo een beest te mogen rondrijden . De hoofdjes zullen schoon meedraaien als je passeerd,en dat geluid er nog eens bij !

Comment

• Fotos RS en broertjes...

Comment

• Nog filmpje

Comment

• rs driver ge bent toch ni stilgevallen hè wij willen filmkes en fotos

Comment

rs driver ge bent toch ni stilgevallen hè wij willen filmkes en fotos

Eventjes gerust he, hier een nieuw filmpje met RS, Megane en Impreza STI

Comment

• Klaar voor nog een paar fotokes in het groen?

Comment

• RHD met duits plak ?

Comment

• Of in het blauw?

Comment

• Die blauwe is dus in Monaco...
                              Nu de mooiste...in het wit

Comment

• Een beetje verlaagd...

Comment

• voorkant vind ik mooi maar wat een lelijke kont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                    Klaar voor nog een paar fotokes in het groen?

das degene die ik ook laatst heb gezien, foto's zijn precies genomen in het centrum van Sint-Truiden

Comment

• thx rs driver wat een dikke bak hè

doemme,ik kan da filmpje niet zien
                                      Last edited by ; 05/03/2009, 20:34.

Comment

• toch vind ik het wat jammer van die spoiler. Maakt hem wat johny achtig. Maar natuurlijk hoort dat bij zijn brute uiterlijk Is mss een kanshebber voor binnen een paar jaar op de 2ehands markt, en een 2.5L is nu ook niet zo zwaar voor tax...

Comment

• Blauw all the way

Comment

Working...
                                          X