ik begin alvast de tweedehands sites in de gaten te houden. nieuw is ie boven budget, anders stond er hier al één
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenHopelijk heb je hem voor croix!
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenIs wel mooi zo in het wit
Maar dat groen is dan alweer giftiger...het zou echt een moeilijke keuze zijn voor kleur, moest ik ooit zo'n bak kopen
Proficiat (bijna) overigens werner
thx
int wit vind ik hem toch echt super zenneda groen ga ik te vlug op uitgekeken zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
zal niet zo zijn...mijn baas regeld da wel voor me..trouwens ik ga geen maand meer wachten om die bon te tekenen hoor..
Comment
-
Comment
-
En voor iemand begint te zagen, dat 'm veel te hoog staat...
Tussen de voorste veren zitten er zgn. "transportrubbers"; deze dienen om het op- en afrijden van een vrachtwagen/wagon e.d. te vergemakkelijken - om schade aan de voorbumper/-spoiler te vermijden.
Mvg,Last edited by The_ReBeL; 10/01/2009, 18:50.=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHoe zit het met het verbruik? Een bron (die ik ondertussen ben kwijt gespeeld) sprak van 18l op de gewone baan en 23l in de stad?Iets wat ik zwaar betwijfel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa, dat zal wel een pak minder zijn, alles hangt bij dit soort wagens af van je rijstijl.
Comment
-
Voor alle hardcorefans die houden van een doordringende 5-cyl motor!!! De sound klinkt ijzingwekkend mooi en het rijplezier zou volgens normen veellovend zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichtenhttp://www.thesun.co.uk/sol/homepage...=1347_SUN21210
Voor alle hardcorefans die houden van een doordringende 5-cyl motor!!! De sound klinkt ijzingwekkend mooi en het rijplezier zou volgens normen veellovend zijn.ik ga me vlug een full omnium nemen en mijne auto tege ne boom peren,dan kan ik direkt bestelle..pfff..op mijne cupra heb ik niks als testrijders die me hele dag door de domste vragen stellen over mijne auto..word er gek van
Comment
Comment