Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik begin alvast de tweedehands sites in de gaten te houden. nieuw is ie boven budget, anders stond er hier al één

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
      Hopelijk heb je hem voor croix!
      zal ne nipte zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      Is wel mooi zo in het wit
      Maar dat groen is dan alweer giftiger...het zou echt een moeilijke keuze zijn voor kleur, moest ik ooit zo'n bak kopen
      Proficiat (bijna) overigens werner

thx

int wit vind ik hem toch echt super zenneda groen ga ik te vlug op uitgekeken zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten

zal niet zo zijn...mijn baas regeld da wel voor me..trouwens ik ga geen maand meer wachten om die bon te tekenen hoor..
        Steven zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
          Steven zeker?

kent gij den berghen

Comment

• Ergens in Tongeren...

Mvg,
            Last edited by The_ReBeL; 10/01/2009, 18:09.
            =================
            2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• En voor iemand begint te zagen, dat 'm veel te hoog staat...

Tussen de voorste veren zitten er zgn. "transportrubbers"; deze dienen om het op- en afrijden van een vrachtwagen/wagon e.d. te vergemakkelijken - om schade aan de voorbumper/-spoiler te vermijden.

Mvg,
                Last edited by The_ReBeL; 10/01/2009, 18:50.
                =================
                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Wat een dikke kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                    kent gij den berghen
                    jepjep

Comment

• Hoe zit het met het verbruik? Een bron (die ik ondertussen ben kwijt gespeeld) sprak van 18l op de gewone baan en 23l in de stad? Iets wat ik zwaar betwijfel.

Comment

• Ja, dat zal wel een pak minder zijn, alles hangt bij dit soort wagens af van je rijstijl.

Comment

• Die diffusor
                          nls2000

Comment

• Die uitlaten

Comment

• spijtig van die tjoening achterspoiler , voor de rest dikke kar idd
                              1991 Audi S2 coupe
                              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Het gemiddeld verbruik staven ze op 9.2 liter en dat moet volgens mij wel een haalbare norm zijn.

hardcorewagen trouwens in een zeer excentrieke kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Hoe zit het met het verbruik? Een bron (die ik ondertussen ben kwijt gespeeld) sprak van 18l op de gewone baan en 23l in de stad? Iets wat ik zwaar betwijfel.
                                  ik zou zeggen 11 liter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Ja, dat zal wel een pak minder zijn, alles hangt bij dit soort wagens af van je rijstijl.
                                    maat van me rijd de tank van zijn st 225 er door op minder dan 300 km. ik vermoed dat de tankinhoud zo'n 60 liter bedraagt.

Comment

• Zoals je onder m'n signatuur kan zien verbruik ik 9L gemiddeld met m'n MPS maar er zijn er ook die 16-17L gemiddeld verbruiken met dezelfde wagen. Hangt allemaal van het rechtervoetje af.

Comment

• Voor alle hardcorefans die houden van een doordringende 5-cyl motor!!! De sound klinkt ijzingwekkend mooi en het rijplezier zou volgens normen veellovend zijn.
                                        Last edited by ; 12/01/2009, 20:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
                                          http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...=1347_SUN21210

Voor alle hardcorefans die houden van een doordringende 5-cyl motor!!! De sound klinkt ijzingwekkend mooi en het rijplezier zou volgens normen veellovend zijn.
                                          ziet er idd niet slecht uit..ik kan er nimeer van slapen ik ga me vlug een full omnium nemen en mijne auto tege ne boom peren,dan kan ik direkt bestelle..pfff..op mijne cupra heb ik niks als testrijders die me hele dag door de domste vragen stellen over mijne auto..word er gek van

Comment

Working...
                                          X