Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
[quote=Bas himself;3168265]Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenhahaha..ja als ik wil dan is hij direkt weg aan een vriend van me maar ik ken die jongen,is maar 21jaar en komt van een 100pk..ken zijn ouders ook en ik weet dat hij altijd rijd zoals zot ..ik wil niet op mijn geweten hebben dat die gast zich daar mee doodrijd ..er zal hopelijk wel iemand op afkomen met een beetje rijervaring want aan ne gast van rond de 20 verkoop ik hem niet.
Mja sorry, vind ik persoonlijk wat onnozel.
Was persoonlijk 21 toen ik mijne Yamaha R6 kocht en 22 toen ik mijne R1 kocht. Das weer een hele andere power-to-weight ratio en dan nóg heb ik mij niet doodgereden.
Vind dat er vaak belachelijk wordt gedaan over jonge leeftijd en snelle wagens/moto's. Uiteindelijk kan je ook makkelijk hard en belachelijk rijden met 'normale' wagens.
Als je als jonge gast hard wil gaan en je grenzen wil aftasten doe je het sowieso. En zou dan zeggen dat je dat beter doet in een sportieve kar die bijhorende remmen, vering, frame.... heeft en beter baan houdt.
Comment
-
Je hoeft zelf geen 100pk te hebben hoor Werner.
1 Uit m'n straat reed met zo een marginaal krel van een Suzuki Swift (http://www.autopopma.nl/suzuki%20swift.jpg) en die reed ook altijd als een zot... M'n ma heeft ooit eens tegen zijn ma gezegd dat die reed als een zot en zie, paar weken later plakte hij tegen een boom en zelfs 2 doden...
Enfin, ik versta wel uw standpunt hoor mja, jij bent niet verantwoordelijk voor wat een ander doet hé....
Comment
-
Gelimiteerde oplage
Voor de grote afzetmarkt in Duitsland worden er bijvoorbeeld 1000 stuks gereserveerd, nu lijkt dat op het eerste oog weinig, maar van de Focus ST rijden er veel meer rond bij onze oosterburen. Op hoeveel stuks de gehele productie wordt gelimiteerd is nog niet bekend, maar dat zullen we binnenkort wel horen. De belangrijkste reden dat de Focus RS gelimiteerd wordt is omdat Ford met een beperkte productiecapaciteit zit. Tevens heeft Ford niet heel lang de tijd om de RS te bouwen, want met ongeveer twee jaar komt de nieuwe Focus. De Nederlandse importeur weet nog niet hoeveel exemplaren Nederland toegewezen krijgt, en ook kunnen ze nog geen prijs noemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichtenwerner: Bangelijk, welke opties hebt ge genomen?
pack 1 en tech packalles wat mogelijk is dus..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenpack 1 en tech packalles wat mogelijk is dus..
wanneer ga je hem hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenJe hoeft zelf geen 100pk te hebben hoor Werner.
1 Uit m'n straat reed met zo een marginaal krel van een Suzuki Swift (http://www.autopopma.nl/suzuki%20swift.jpg) en die reed ook altijd als een zot... M'n ma heeft ooit eens tegen zijn ma gezegd dat die reed als een zot en zie, paar weken later plakte hij tegen een boom en zelfs 2 doden...
Enfin, ik versta wel uw standpunt hoor mja, jij bent niet verantwoordelijk voor wat een ander doet hé....
neen,das waar..maar als mijne maat zichzelf te pletter rijd zou ik niet kunnen leven met mezelf...tis echt ne supergast maar moet altijd stoten uithalen waarbij hij zichzelf en anderen in gevaar brengt.en het ergste is dat hij denkt dat hij francois duval is maar gewoon niet met een auto kan rijden..dan verkoop ik hem liever niet dan dat ik ook zo een artikel id gazet moet lezen met ne foto van ne halve cupra bij...
Maar soit...kan al niet wachten tot ik mijn bestelbon eindelijk kan, gaan tekenen..de focus rs word pas vanaf 2e week maart geproduceerd voor belgie hebben ze gezegd dus ik heb nog even tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenwanneer ga je hem hebben?
moet bon nog tekenen maar produktie voor belgie is pas voorzien van in maart dus heb nog even tijd
Comment
-
Wat een vette bak zeg!
Maar, de ST heeft hetzelfde blok, volgens mij krijg je mits een software aanpassing bijna dezelfde power als de RS, of ben ik nu zo verkeerd?
De ST heeft ook al een dijk van een wegligging naar het schijnt.....
Moest ik een RS kunnen kopen, die zou in het gifgroen zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenmoet bon nog tekenen maar produktie voor belgie is pas voorzien van in maart dus heb nog even tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenpack 1 en tech packalles wat mogelijk is dus..
Ik zal alvast in de rij staan voor een ritjeBMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichtenhttp://www.gigasize.com/get.php?d=td432j8od3b
kon niet meer op een goede gratis upload site komen dus heb de eerste de beste genomenOorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk BerichtenWat houden deze packs in?
Ik zal alvast in de rij staan voor een ritje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenWat een vette bak zeg!
Maar, de ST heeft hetzelfde blok, volgens mij krijg je mits een software aanpassing bijna dezelfde power als de RS, of ben ik nu zo verkeerd?
De ST heeft ook al een dijk van een wegligging naar het schijnt.....
Moest ik een RS kunnen kopen, die zou in het gifgroen zijn!
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenVergeet niet dat hij maar in beperkte aantallen naar België komt. Wat als alle exemplaren besteld zijn voor hij in productie gaat? (niet uitzonderlijk)
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk BerichtenWat houden deze packs in?
Ik zal alvast in de rij staan voor een ritje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenmoet bon nog tekenen maar produktie voor belgie is pas voorzien van in maart dus heb nog even tijd
Comment
-
Ik heb gehoord in de garage dat er maar 65 voor België zouden zijn voorzien.
Comment
-
Ford Focus RS (2009) first ride
Verdict
The new Ford Focus RS appears to be everything we hoped for. Sure, we only sat in the passenger seat, but we spent a full day being driven hard over challenging British roads in tricky conditions by an extremely competent driver.
This Focus seems to have retained the lairy edge we expect from the Blue Oval's RS products, while curbing the psychotic characteristics of its predecessor. We’ll have a full report of this passenger ride in the March 2009 issue of CAR Magazine, plus an in-depth interview with its brainchild Jost Capito. Why no dual-clutch gearbox? Why does he hate four-wheel drive? Did Capito consider adaptive damping? And what will he be doing when he leaves the UK to work for Ford in America this March? You’ll read it all in the magazine, out 28 January 2009.
Complete impressie: [www.carmagazine.co.uk]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment