Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Begint daar nie over é .

Werner, wat ga je moeten doen van werk bij Ford?? Is 't op de bureau mss? Want ik hoorde vanmorgen dat de contracten van bepaalde duur niet meer verlengd worden.
    neenee..ik ga bij een ford dealer werken ..ik ben mechanieker en carosseriehersteller
    daarmee dat ik een focus rs ga kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
      idd..daar heb je gelijk in..maar toch..had de impreza en evo sneller verwacht.voor 300pk te hebben reed ik er toch echt snel van weg hoor.als het droog is ben ik sneller maar als het nat is dan rijden ze los van mij weg..
      Sowieso respect voor die Cupra zne
      300pk... en zoveel zwaarder geworden de laatste jaren... Beetje zonde natuurlijk.

Maar soit, ik ga Shauni haar topic niet vervuilen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
        Ik ben graag merkenblind.

Volgens mij heeft ie da filmpje op de autostrade getruceerd

haha..ja wie weet Toen dat filmpje gemaakt is kwamen we vd nordschleif..ik heb toen de kans gekregen om eens mee te rijden met de impreza en rijd echt super...echt een droombak en baanligging en remmen zijn echt fenomenaal..maar die wagen kost bijna 50000euro dat kan ik ook niet betalen zenne..voor ne rs ga ik al diep moeten gaan

Comment

haha..ja wie weet Toen dat filmpje gemaakt is kwamen we vd nordschleif..ik heb toen de kans gekregen om eens mee te rijden met de impreza en rijd echt super...echt een droombak en baanligging en remmen zijn echt fenomenaal..maar die wagen kost bijna 50000euro dat kan ik ook niet betalen zenne..voor ne rs ga ik al diep moeten gaan
          Fair enough, en de Focus heeft net dat tikkeltje arrogantie en stoerheid dat de Impreza kwijt is tegenwoordig

Dus sowieso goeie koop denk/hoop ik.

Comment

• klantenprijslijsten sinds vandaag beschikbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
              Mja, ik ben het bij 2 dealers gaan vragen en die beweren nog geen definitief antwoord te hebben op de vraag of er nu wel of niet personeelskorting gaat zijn...
              Focus RS:

personeel 19% (garantie extra verplicht 4j/80.000km)
              familie 17%

net zoals de gewone focus dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                Focus RS:

personeel 19% (garantie extra verplicht 4j/80.000km)
                familie 17%

net zoals de gewone focus dus
                dringend mijn werk opzeggen en bij een forddealer gaan werken dan

Comment

idd..daar heb je gelijk in..maar toch..had de impreza en evo sneller verwacht.voor 300pk te hebben reed ik er toch echt snel van weg hoor.als het droog is ben ik sneller maar als het nat is dan rijden ze los van mij weg..
                  verschil is dat die Impreza of evo zen cardan-assen wel gaan blijven leven , en die van u ni...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                    verschil is dat die Impreza of evo zen cardan-assen wel gaan blijven leven , en die van u ni...

haha. ela..heb ook een impreza ghad met 288 pk! die zijn cardans heb ik ook kapot gereden

Comment

• Vandaag een witte RS met Duitse platen gezien op de Luikersteenweg in Sint-Truiden.
                      echt wel ne ferme bak!

Comment

• Vandaag officiele prijslijst gekregen bij plaatselijke verdeler. Rijkelijke uitrusting voor 32.150 euro met enkele mogelijke optiepakketten tegen aantrekkelijke voorwaarden.
                        Voor eigen personeel geldt er dan toch de gebruikelijke korting van 16% en de mooi meegenomen 4 jaar durende garantie met daarbovenop nog een aantrekkelijke premie.Met z'n allen naar Ford dus! Er blijft ook een vlotte korting voor de niet-personeelsleden.

Comment

• Dus 27k met personeelskorting, batje!

Comment

• idd

kheb vandaag de prijslijst ook vast gehad van de RS..

prijs valt imho zeer goed mee voor zo'n kar...

Comment

• das totaal geen geld voor zo'n wagen
                              BMW 118D E87 M-pack

Comment

• idd,

en het zou me niet verwonderen dat er serieus wat ST-eigenaars omruilen voor een RS

Comment

• Vergeet wel niet de enorme BIV die je er moet bijtellen, moet je in feite bij de aankoopprijs rekenen.

Comment

• Biv is een flinke hap maar uiteindelijke slechts 1 keer te betalen, je mag ook wel niet vergeten dat je voor dit budget een fantastische wagen in handen zal krijgen waar je bij menig andere merken er het dubbele zal moeten betalen vooraleer je hetzelfde rijplezier kan evenaren. Alles hangt af van waaraan de koper het meeste belang hecht bij de keuze van een wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                                      Vergeet wel niet de enorme BIV die je er moet bijtellen, moet je in feite bij de aankoopprijs rekenen.
                                      Mja, een ST is ook 5000€ dacht ik dus ik kan er wel inkomen dat veel -toekomstige- eigenaars van een ST opeens een RS willen kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Mja, een ST is ook 5000€ dacht ik dus ik kan er wel inkomen dat veel -toekomstige- eigenaars van een ST opeens een RS willen kopen.
                                        Mja, of net niet, zeker als je net die 5000 EUR betaald hebt, en je moet voor de FRS weer eventjes datzelfde bedrag neerleggen, doet toch pijn hoor

De BIV/jaarlijkse verkeersbelastingen waren trouwens de hoofdreden waarom ik een Focus ST (was voor mij ook een kanshebber naast de CRS) toch opzij heb laten liggen, en eigenlijk ook omdat ik absoluut xenon + de lederen recaro's wou in de ST, en het moet ergens stoppen natuurlijk (budget).

Voor m'n CRS was het trouwens ook al 2500 EUR BIV, gelukkig zit ie onder de 211PK..

Mja België hé De staatskas verdient goed hun geld aan ons ge moogt gerust zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
                                          je mag ook wel niet vergeten dat je voor dit budget een fantastische wagen in handen zal krijgen waar je bij menig andere merken er het dubbele zal moeten betalen vooraleer je hetzelfde rijplezier kan evenaren.
                                          Absoluut.

Comment

Working...
                                          X