Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
    Hoeveel moet ge nog hebben voor uwe Cupra?
    wa geeft ge 22 dacht ik ongv...heeft 30000 gekost..heb faktuur nog en een klein 8000 euro tuning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
      wa geeft ge 22 dacht ik ongv...heeft 30000 gekost..heb faktuur nog en een klein 8000 euro tuning

Ik zou nog wel een quaffe diff steken tegen dat ge hem verkoopt

Comment

Ik zou nog wel een quaffe diff steken tegen dat ge hem verkoopt
        is ni nodig..de auto word daar veel te nerveus van om dagelijks mee te rijden..heb de kans gehad om met een cupra te rijden met quaife diff en is ecfht niet leuk meer..zoekt teveel zijn spoor

Comment

is ni nodig..de auto word daar veel te nerveus van om dagelijks mee te rijden..heb de kans gehad om met een cupra te rijden met quaife diff en is ecfht niet leuk meer..zoekt teveel zijn spoor

Ruilen met een Mr2 roadster?

On-topic

Werner, een groene, koop een groene RS, een groene zeg ik u, regel het

Comment

• Dat groen is zo vet

Comment

Ruilen met een Mr2 roadster?

On-topic

Werner, een groene, koop een groene RS, een groene zeg ik u, regel het
              tgaat ne witte worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                Ik krijg als familiekorting (mijn vader werkt op de Ford)17%. Mijn vader zelf zou 19% krijgen. Ze denken dat het die korting gaat zijn. Maar Ford heeft de gewoonte van op zo'n speciale modellen 'maar' 13% aan familie en 15% aan direct personeel te geven. Is al zo bij de Kuga en de Focus CC.

Ben je daar zeker van?
                Mijn ma krijgt geen korting op de RS .. Op speciale modellen (Focus CC) inderdaad maar 13%.

Vind maar vreemd dat ze helemaal niks krijgen. Bij dealer, krijg je dus meer..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                  Ben je daar zeker van?
                  Mijn ma krijgt geen korting op de RS .. Op speciale modellen (Focus CC) inderdaad maar 13%.

Vind maar vreemd dat ze helemaal niks krijgen. Bij dealer, krijg je dus meer..
                  Op Fordclub.be zijn er verschillende personen die dat zeggen. 100% zeker ben ik daar niet van maar aangezien verschillende dat van hun dealer gehoord hebben (of dat beweren ze tenminste) ging ik ervanuit dat het zo zou zijn. Maar ik kan natuurlijk ook mis zitten
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Mja, ik ben het bij 2 dealers gaan vragen en die beweren nog geen definitief antwoord te hebben op de vraag of er nu wel of niet personeelskorting gaat zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
                      Mja, ik ben het bij 2 dealers gaan vragen en die beweren nog geen definitief antwoord te hebben op de vraag of er nu wel of niet personeelskorting gaat zijn...

idd..is nog altijd niet zeker..ik werk vanaf 2009 bij ford ,dat ze maar zien dat ze dikke korting geven of ik koop nen evo10

Comment

idd..is nog altijd niet zeker..ik werk vanaf 2009 bij ford ,dat ze maar zien dat ze dikke korting geven of ik koop nen evo10
                        Dan zou ik toch een EVO nemen boven een Ford hoor

Comment

• Nee, zo'n evo heeft een stofzuiger geluid...
                          Doe dan maar de Ford met die zalige 5 cilinder roffel

Comment

jaja dan zou ik toch ook nen evo kopen
                            stofzuiger geluid of ni, die rijd gewoon veel te lekker en daar heb je het meetste plezier aan van alle auto's

niet voor het zwaarste model gaan maar die met 300pk, die is zuiniger 6vites en verbruikt een pak minder dan die met 360 pk

( ja heb ergens gezien dat er ook nog een opgedreven versie is daarvan zoals prodrive bij subaru maar brengt de auto wat nadelen toe en is maar 1/10 sneller op een seconde dus niet de moeite.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elfendest Bekijk Berichten
                              jaja dan zou ik toch ook nen evo kopen
                              stofzuiger geluid of ni, die rijd gewoon veel te lekker en daar heb je het meetste plezier aan van alle auto's

niet voor het zwaarste model gaan maar die met 300pk, die is zuiniger 6vites en verbruikt een pak minder dan die met 360 pk

( ja heb ergens gezien dat er ook nog een opgedreven versie is daarvan zoals prodrive bij subaru maar brengt de auto wat nadelen toe en is maar 1/10 sneller op een seconde dus niet de moeite.)
                              ja rijd wel leuk,maar gaat geen reet vooruit..ik rij van een evo 10 heeel vlot weg met de cupra..dat houd me tegen om een evo10 of nieuwe sti te kopen..300pk maar niet vooruit gaan..op youtube staat een filmpje waarop ik een nieuwe sti zoek rijd ..en er is nog ergens een filmpje van een duitster op de nordschleife met een evo 10 waar ik ook vlotjes langs ga

Comment

• wegrijden van een evo X of sti met een cupra ????

wa is da dan wel voor cupra ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                  Voortrekker of niet, k blijf 't een vet hok vinden.
                                  Als ie uitkomt ga ik stande pede es de Ford dealer opzoeken.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
                                  Mja, ik ben het bij 2 dealers gaan vragen en die beweren nog geen definitief antwoord te hebben op de vraag of er nu wel of niet personeelskorting gaat zijn...
                                  Gaan we samen?
                                  Ik vind het een vette kar!!

Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
                                  wegrijden van een evo X of sti met een cupra ????

wa is da dan wel voor cupra ?
                                  Een freakin' snelle

Comment

ja rijd wel leuk,maar gaat geen reet vooruit..ik rij van een evo 10 heeel vlot weg met de cupra..dat houd me tegen om een evo10 of nieuwe sti te kopen..300pk maar niet vooruit gaan..op youtube staat een filmpje waarop ik een nieuwe sti zoek rijd ..en er is nog ergens een filmpje van een duitster op de nordschleife met een evo 10 waar ik ook vlotjes langs ga
                                    Eerlijk is eerlijk, maar smijt 8k euro aan motortuning op een Impreza en die rijd u toch naar huis? En nog eerlijker: was op een recht stukje é... Vrees dat de AWD je toch in de problemen zou brengen op een bochtiger stuk. Niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                      Eerlijk is eerlijk, maar smijt 8k euro aan motortuning op een Impreza en die rijd u toch naar huis? En nog eerlijker: was op een recht stukje é... Vrees dat de AWD je toch in de problemen zou brengen op een bochtiger stuk. Niet?
                                      Begint daar nie over é .

Werner, wat ga je moeten doen van werk bij Ford?? Is 't op de bureau mss? Want ik hoorde vanmorgen dat de contracten van bepaalde duur niet meer verlengd worden.
                                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                        Begint daar nie over é .

Werner, wat ga je moeten doen van werk bij Ford?? Is 't op de bureau mss? Want ik hoorde vanmorgen dat de contracten van bepaalde duur niet meer verlengd worden.
                                        Ik ben graag merkenblind.

Volgens mij heeft ie da filmpje op de autostrade getruceerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                          idd..daar heb je gelijk in..maar toch..had de impreza en evo sneller verwacht.voor 300pk te hebben reed ik er toch echt snel van weg hoor.als het droog is ben ik sneller maar als het nat is dan rijden ze los van mij weg..

Comment

Working...
                                          X