Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEstoril
Zou hard twijfelen tussen een zilveren en een estoril.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJouw LMB M3 is prachtig, maar imo is estoril de "échte" E36 M3 kleur. Staat er grandioos mooi op, kleur gaat die kar echt goed af. Zeker op een coupé en cabrio, op de berline iets minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenSamen met montego blau, het lelijkste blauw dat BMW ooit heeft aangeboden imo.
Blauw dat eigenlijk paars wil zijn...Dan is Le Mans blauw een veel mooiere tint, imo. Ik was ook helemaal gek van de kleur van m'n vorige kar, mysticblauw. Was een zachte blauwtint, van dezelfde lichtheid als LMB. Schitterend mooi ook, en perfect voor een niet-M. LMB op een non-M vind ik vaak bijna wat té hard. Op een M is dat perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJouw LMB M3 is prachtig, maar imo is estoril de "échte" E36 M3 kleur. Staat er grandioos mooi op, kleur gaat die kar echt goed af. Zeker op een coupé en cabrio, op de berline iets minder.
EDIT LeMansBlauw...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMontegoblauw vind ik ook echt niet mooi. 't Is een tik te licht en te hard zonder "diep" te zijn.Dan is Le Mans blauw een veel mooiere tint, imo. Ik was ook helemaal gek van de kleur van m'n vorige kar, mysticblauw. Was een zachte blauwtint, van dezelfde lichtheid als LMB. Schitterend mooi ook, en perfect voor een niet-M. LMB op een non-M vind ik vaak bijna wat té hard. Op een M is dat perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDe M3 berline komt met z'n standaard hout en nappaleder binnenin eerder als een retesnelle versie van een kleine, sportieve berline over, die alle luxe van een grotere kar wil bieden. Ik vind de E36 M3 berline dan ook 't knapst in een klassieke(re) kleurencombinatie, m'n kleurencombinatie bij uitstek is chiarettorood metallic (op 't eind van 't productieleven in 't standaardgamma) met binnenin full leder interieur Nappa in de kleur 'modena natuur'. Of een groene, met hetzelfde interieur.
Estoril is een kleur die imo niet echt bij hout past, in zo'n auto vind ik b.v. de alcantara zetels veel beter passen, eerder de sportieve toer op en vind hout daar minder bij passen.
Maar 't is uiteraard niet lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichtenvan opzij
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMontegoblauw vind ik ook echt niet mooi. 't Is een tik te licht en te hard zonder "diep" te zijn.Dan is Le Mans blauw een veel mooiere tint, imo. Ik was ook helemaal gek van de kleur van m'n vorige kar, mysticblauw. Was een zachte blauwtint, van dezelfde lichtheid als LMB. Schitterend mooi ook, en perfect voor een niet-M. LMB op een non-M vind ik vaak bijna wat té hard. Op een M is dat perfect.
Tot het slecht weer wordt, dan wordt dat ook zo vlak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMysticblauw is grandioos, ik zou het zelfs kiezen boven LMB, wegens iets doffer en minder flashy.Zo-ene (facelift modeljaar 2004), met het leder/alcantara interieur, handgeschakeld, glazen zonnedak, xenon en de 18" velgen = mijn droom E46 M3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWat vinden jullie eigenlijk van de velgen?
Niet mis, maar ... niet meteen wild van ook ni.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWat vinden jullie eigenlijk van de velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenInterlagosblauw is ook knap.
Tot het slecht weer wordt, dan wordt dat ook zo vlak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk krijg deze foto maar niet uit m'n hoofd hé...
Vinden jullie dit knapper dan zo'n M-sportpakket, rekening houdend met het feit dat een 7 met M-sportpakket ook in 't zilver zou zijn?OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs zelfs een tijdje op de E46 M3 te krijgen geweest.Zo-ene (facelift modeljaar 2004), met het leder/alcantara interieur, handgeschakeld, glazen zonnedak, xenon en de 18" velgen = mijn droom E46 M3.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVinden jullie dit knapper dan zo'n M-sportpakket, rekening houdend met het feit dat een 7 met M-sportpakket ook in 't zilver zou zijn?
De velgen vind ik alvast leuker, ja. En een '7 heeft imo geen M Pack nodig. Gewoon een berelekkere velg eronder (20" zou mijn keuze zijn) en dat is af.
Comment
Comment