Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Comment
-
-
Heerlijkheid...Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk BerichtenGoed nieuws voor je BMWMB
BMW 735d krijgt 306 pk
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Thx.Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZijn wat veiligheidssystemen. Lane keeping assist etc.
Comment
-
Omdat het bij mijn weten nog altijd een 3-liter diesel is? en gewoon een doorevolutie van de vorige 35d?Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Comment
-
iemand van mn klas zijn vader heeft een 740i, verbruikt valt wat tegen zei ie, toch nog 15l, maar power genoeg voorhandenOorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenJe ziet ze nu wel meer en meer vind ik. Wel enkel nog maar een 730d badge gezien
Comment
-
Zoals RRD zegt lane keeping assist maar ook de nightvision en head up display schakel je daar aan.Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenWeet er iemand voor wat die 5 knopjes dienen onder de lichtschakelaar?
Comment
-
Wat is een 740(L)i dan volgens u?Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenOmdat het bij mijn weten nog altijd een 3-liter diesel is?
Comment
-
En Active cruise control zeker ook?Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenZoals RRD zegt lane keeping assist maar ook de nightvision en head up display schakel je daar aan.
Comment

Comment