Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Ik vind de E66 toch massa's knapper dan de F01.

ik niet

Comment

• Waarom verwondert dit me nu niet?

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Alsof we nog niet genoeg problemen hadden...

Zijn vandaag stilgevallen met de 7 reeks... stond aan rood licht, wouden vertekken maar hij deed gewoon niets, zette we hem in neutraal en je gaf gas hoorde je wel dat de motor niet stil lag ofzo... Auto stilgelegd, terug gestart en hij vertrok weer maar hij trok voor geen kl*te op. De wagen geraakte niet harder dan 25 km/u. Naderhand weer ff stilgestaan, en dan reed de auto weer niet harder dan 40 km/u en trok hij weer voor geen klote op. Even later reed hij weer 'normaal', maar met lichte bergop begon hij weer snelheid te verliezen en ging hij niet harder meer

En dan zijn ze de auto vandaag maar komen optakelen

Foto0814bewerkt.JPG
          Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Qua miserie kan dat wel tellen ...

Comment

• Haha, BMW, je maakt er wel wat mee mee..

In de 10 jaar dat ze bij ons met BMW rijden ook onvoorstelbare situaties gehad... Toen we X5 een 2 weken hadden is de elektronische parkeerrem ook eens blijven hangen, sta je daar voor de spoorweg met een rij auto's achter je. Exact hetzelfde gebeurde trouwens in zwitserland voor een eenrichtingsverkeer tunnel waar we net in een bocht niet meer konden vertrekken (je moest wachten voor een rood licht), levensgevaarlijk..!

Hopelijk loopt het nog goed af voor jullie, want eens alles in orde is rijdt zoiets toch heerlijk vermoed ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                Alsof we nog niet genoeg problemen hadden...

Zijn vandaag stilgevallen met de 7 reeks... stond aan rood licht, wouden vertekken maar hij deed gewoon niets, zette we hem in neutraal en je gaf gas hoorde je wel dat de motor niet stil lag ofzo... Auto stilgelegd, terug gestart en hij vertrok weer maar hij trok voor geen kl*te op. De wagen geraakte niet harder dan 25 km/u. Naderhand weer ff stilgestaan, en dan reed de auto weer niet harder dan 40 km/u en trok hij weer voor geen klote op. Even later reed hij weer 'normaal', maar met lichte bergop begon hij weer snelheid te verliezen en ging hij niet harder meer

En dan zijn ze de auto vandaag maar komen optakelen

[ATTACH]63353[/ATTACH]
                In Duitsland bestaat zoiets als ,wandlung, wat wil zeggen, als je deze aanhoudelijke problemen hebt dat het merk de wagen terug overneemt, minus een aftrek voor gereden kilometers, en je een nieuwe kan bestellen.
                Ik zou als ik jullie was hier is navraag over doen, voor een auto van deze prijs en met deze problemen zie ik je daar niet met een gerust hart nog 150.000km mee doen.
                Telkens je ermee buiten komt vraag je je af wat je nu weer zal overkomen.

Comment

• Wagen buiten gooien.. problemen zullen waarschijnlijk niet ophouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                    Wagen buiten gooien.. problemen zullen waarschijnlijk niet ophouden.
                    probleem is dat de auto gerent wordt via bmw-renting, dus er zit nog een 3de partij in het spelletje en dat blijkt dan allemaal niet zo gemakkelijk te gaan.
                    Ook nog te horen gekregen van de garage dat ze nog 2 7-klanten hadden die klaagde over geklots in hun ophanging, dus bmw zal daar ng wel meer klachten over gaan krijgen...
                    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Jullie hebben echt wel pech hé. De 730d waarmee ik heb testgereden reed als een klok...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Is dit dan een 'enkel' een kinderziekte van de eerste wagens, of blijft dit verderduren bij ook de recentere wagens? (nuja, ze zijn allemaal recent, maar toch...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Ik vind de E66 toch massa's knapper dan de F01.

Massa is wel een goede woordkeuze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                            probleem is dat de auto gerent wordt via bmw-renting, dus er zit nog een 3de partij in het spelletje en dat blijkt dan allemaal niet zo gemakkelijk te gaan.
                            Ook nog te horen gekregen van de garage dat ze nog 2 7-klanten hadden die klaagde over geklots in hun ophanging, dus bmw zal daar ng wel meer klachten over gaan krijgen...
                            En dat voor zoveel geld, zou niet mogen.

Comment

• binnen een jaar of 4 koop ik mij zo 1 ( in okkasie )

Comment

• Check hoe hoog dat die staat.

Komt deels ook wel omdat de weg niet recht is, maar toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Check hoe hoog dat die staat.

Komt deels ook wel omdat de weg niet recht is, maar toch...

ja die straat is wel redelijk gebogen , maar hij staat iets te hoog ja

Comment

• Hoog op zijn poten

Lekker comfy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Hoog op zijn poten

Lekker comfy

bwa ja ,
                                      een 7serie heeft dat niet nodig om verlaagd te zijn om er knap uit te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        bwa ja ,
                                        een 7serie heeft dat niet nodig om verlaagd te zijn om er knap uit te zien
                                        Ik vond hem knap in het begin, nu vind ik het al een pak minder eerlijk gezegd.

Maar aangezien die kar luchtvering heeft, wordt ie minder comfy als je hem met zijn buik op de grond legt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Ik vond hem knap in het begin, nu vind ik het al een pak minder eerlijk gezegd.

Maar aangezien die kar luchtvering heeft, wordt ie minder comfy als je hem met zijn buik op de grond legt.

hoe meer ik hem zie hoe meer ik overtuigd ben dat dit wel eens een opvolger zou kunnen worden van mijn 535d

wel in okkasie hoor , een jaarke of 3-4 jaar oud .

Comment

Working...
                                          X