Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zalig filmpje en zoals hij daar staat, kan ik hem dan weer wel smaken!
Het zal gewoon wennen zijn die nieren denk ik. Begin er nu al wat aan te conditioneren
Blijft jammer genoeg veel geld. Het is toch wel een enorm lekkere bak. Maar 20" blijft genoodzaakt voor juiste plezier voor het oog. En gadgets horen thuis op zo'n auto, maar die gadgets kunnen heel wat geld kosten.
Voor een 100000 euro kan ik uit eigen huis nog wat anders verzinnen:
-535d/540i(/550i) (eventueel break) + M-pack + Individual (maar dan echt tv'tjes achterin en alles) of een 5.. xd/i en dan nog een skibox en wintervelgen + banden --> met overig geld (als er dat dan is) een snowboardreisje maken
-635d zo goed als full (op uitzondering van TV-functie en die dinges)
-M3 coupé (full kom ik een 85000 euro uit, dus aan eisenmann en toestanden kun je dan nog genoeg geld aan wegsmijten)
-M5 touring (geile bak, nothing more is needed to be said)
-X5 3.0sd met M-pack, alle gimmics en misschien wat Hartge velgen en een uitlaatje op.
De modellen die ik in diesel heb genomen, is omdat de benzinevarianten je arm zuipen en je dan toch maar beter voor een 730d gaat. De M-modellen staan ertussen omdat het gewoon zot is dat je een dikke M onder je gat hebt ipv "maar" (sterk uitgedrukt, want ik zou al heel content zijn) een 730d.
Knap filmpje van de 7, ik begin'm meer en meer te appreciëren.
Nederlandse prijzen weliswaar maar €178.000 voor een 750Li
Die zal wel goed uitgerust zijn.
Hoeveel zou die in België kosten? Want een 750Li in Nederland kost tussen de 123.450 € voor de 750Li en 145.450 € voor de 750Li High Executive.
Ter vergelijking: in België zou dat 105.500 € en 124.650 € (Exclusive Line Plus) zijn.
Gisteren naar garage gemoeten en vindt die 7 echt wel prachtige verschijning alleen... 103.000 euro voor een 730d pff en dit in tijden van besparingen, afvloeiingen, bonussen die in opspraak komen...
Comment