Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    het interesseert me niet
    Zwijg dan misschien eens?

Comment

• Zalig filmpje en zoals hij daar staat, kan ik hem dan weer wel smaken!
      Het zal gewoon wennen zijn die nieren denk ik. Begin er nu al wat aan te conditioneren
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Zo waanzinnig knap in deze uitvoering...

Comment

• Knap filmpje van de 7, ik begin'm meer en meer te appreciëren.

Nederlandse prijzen weliswaar maar €178.000 voor een 750Li

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Knap filmpje van de 7, ik begin'm meer en meer te appreciëren.

Inderdaad, echt getikt. Een standaard 730d kost daar even veel als een 730d in België met alle opties die ik zou willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              Serieus, ik hou me niet meer met auto's bezig zoals vroeger. Dus 740i is bij mij de 4000c, kijk zelf bij de 540i daar staat toch 4000cc.
              Doe ons een plezier en bol het hier dan af.

Comment

• Vandaag nieuwe 7 voor het eerst in het echt gezien.

Ik vind de nieren 100% mee vallen in het echt.

Comment

• Alleen maar omdat ik niet weet dat ze de motor van de 335i er hebben ingelegd.

Comment

• Blijft jammer genoeg veel geld. Het is toch wel een enorm lekkere bak. Maar 20" blijft genoodzaakt voor juiste plezier voor het oog. En gadgets horen thuis op zo'n auto, maar die gadgets kunnen heel wat geld kosten.

Voor een 100000 euro kan ik uit eigen huis nog wat anders verzinnen:
                    -535d/540i(/550i) (eventueel break) + M-pack + Individual (maar dan echt tv'tjes achterin en alles) of een 5.. xd/i en dan nog een skibox en wintervelgen + banden --> met overig geld (als er dat dan is) een snowboardreisje maken
                    -635d zo goed als full (op uitzondering van TV-functie en die dinges)
                    -M3 coupé (full kom ik een 85000 euro uit, dus aan eisenmann en toestanden kun je dan nog genoeg geld aan wegsmijten)
                    -M5 touring (geile bak, nothing more is needed to be said)
                    -X5 3.0sd met M-pack, alle gimmics en misschien wat Hartge velgen en een uitlaatje op.

De modellen die ik in diesel heb genomen, is omdat de benzinevarianten je arm zuipen en je dan toch maar beter voor een 730d gaat. De M-modellen staan ertussen omdat het gewoon zot is dat je een dikke M onder je gat hebt ipv "maar" (sterk uitgedrukt, want ik zou al heel content zijn) een 730d.
                    Last edited by Roox; 18/11/2008, 00:49.
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Knap filmpje van de 7, ik begin'm meer en meer te appreciëren.

Die zal wel goed uitgerust zijn.
                      Hoeveel zou die in België kosten? Want een 750Li in Nederland kost tussen de 123.450 € voor de 750Li en 145.450 € voor de 750Li High Executive.
                      Ter vergelijking: in België zou dat 105.500 € en 124.650 € (Exclusive Line Plus) zijn.

Comment

• Gisteren naar garage gemoeten en vindt die 7 echt wel prachtige verschijning alleen... 103.000 euro voor een 730d pff en dit in tijden van besparingen, afvloeiingen, bonussen die in opspraak komen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Zo waanzinnig knap in deze uitvoering...

PRACHTIG
                          freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            Na dit filmpje ben ik er ook zot van!
                            En opt einde, driften met een 4

Heeft een kennis van mij ooit ook eens gedaan met zijn 745iL, wel een grappig zicht, zo'n limo zien driften.

Comment

• Der is ook zo een filmpje met een driftende maybach, das ronduit hilarisch

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

lol, een 62 ook nog

Comment

• Zo'n velgen eronder staat ook prachtig !
                                (bimmerpost.com)
                                Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Extreem vet
                                  De nieuwe 7 heeft grote velgen nodig.

Comment

• M-voorbumper past niet bij de 7, net als de velgen die ik teveel bling-bling vind.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• idd, echt lelijk, de velgen en bumper steken af tegen de rest.

Comment

• Ik vind vooral het verschil in prijs tussen de 5 en de 7 schrikwekkend.

Basisprijs zonder opties:

530d: 47.150euro

730d: 76.900euro

Een verschil van een kleine 30.000euro met dezelfde motor. Voor dat prijsverschil heb je nog eens een 120d Coupé

Comment

• Ik hoop (en vind dat ook) dat BMW op zijne nieuwe 7 Serie op zijn minst een M pack zou moeten uitbrengen!

Comment

Working...
                                          X