Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenLOL ... citroen C5 anyone ??
da's af gaan zeg.
.
Comment
-
-
Op het eerste zicht is het maar zozomaar ik vind hem toch niet archie lelijk. Wel dat er inderdaad C5 en LS trekjes zijn
. Maar hij zal weer wel weer wennen. Het interieur vind ik wel weer geslaad, alleen lijkt de positie van de idrive knop wat onhandig die zit precies achter de versnellingspook gelukkig dat die ook terug is, de hendel achter het stuur van de vorige 7 is toch wel zeer amerikaans. Ook de tellerpartij lijkt me mooi. Bon, ik ga nog wachten tot ik hem in real life zie.
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Dit wordt een succes.
Zeer typisch als BMW herkenbaar, geen "geforceerd" design meer zoals de vorige '7, prachtige dynamische lijn (geaccentueerd door de messcherpe karakterlijn ter hoogte van de deurklinken), korte overhangen voor een dynamische look, ...
Interieur is fantastisch: wederom overduidelijk BMW, maar "breed" veeleer dan "hoog" in de vorige, warmer en aangenamer van styling dan de vorige, knap dat de ronde klokjes behouden blijven, ...
First contact is altijd wennen.
Mindere punten vind ik de te grote nieren vooraan, en de richting waarin die CELIS-buisjes in de achterlichten lopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenLOL ... citroen C5 anyone ??Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
De achterlichten van de C5 hebben ook 'n grotendeels rode kleur!Goed opgemerkt.
En ik denk dat ze bij allebei de wagens ook kunnen branden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten't interieur is magistraal, de achterkant is even wennen...
En zichtbare pijpjes
Voorkant ook met de grote nieren.
Maar interieur is idd wel
Comment
-
Algemene lijn van de wagen is zeer mooi, slank en elegant, in tegenstelling tot de vorige '7. De styling van de 'uiteinden' valt me wat tegen, wachten op irl foto's.
Comment
Comment