Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Join the club...mijn vrouw ziet zo'n GLK goed zitten als volgende wagen...maar ons garage wil niet meewerken (van in de tijd dat autos nog niet zo groot waren)...en daarvoor al een nieuw huis zetten is er wat over...
dat is toch geen grote auto, dacht maar iets van maximaal 4,58 m en zo hoog is hij ook niet. Zou je niet gewoon een héél kleine garage hebben
Met een koetswerk dat 453 cm lang, 184 cm breed en 169 cm hoog is en een wielbasis heeft van 275 cm, is de Mercedes GLK relatief compact. Met deze afmetingen is hij een pak kleiner dan de Mercedes ML (478, 191 en 182 cm) en vooral dan de Mercedes GL (509, 192 en 184 cm), die erg dicht in de buurt komt van de lange versie van de goeie “oude” G, die zo'n dertig jaar geleden het levenslicht zag.
en vooral dan de Mercedes GL (509, 192 en 184 cm), die erg dicht in de buurt komt van de lange versie van de goeie “oude” G, die zo'n dertig jaar geleden het levenslicht zag.
een goeie oude g heeft krek dezelfde afmeting als de glk
lengte 4,56 m
breedte 1,70 m
hoogte 1,92 m
wielbasis 2,85 m
Join the club...mijn vrouw ziet zo'n GLK goed zitten als volgende wagen...maar ons garage wil niet meewerken (van in de tijd dat autos nog niet zo groot waren)...en daarvoor al een nieuw huis zetten is er wat over...
Mijn ouders hebben een enorme grote garage maar die staat vol brol, mazoutketels, branders, wasmachines en droogkasten dat enkel hun Yariske daar nog net binnenkan, ik moet mijn kar daar niet binnenzetten hoor
Is niet klein in oppervlak, we kunnen er 2 wagens in parkeren, en nog een aanhangwagen...maar 't is de hoogte....de vorige eigenaars hebben er owv wateroverlast de bodem met 20 cm opgehoogd...da's de reden
Je kunt van Mercedessen vinden wat je wilt, een eigen karakter kan ze niet worden ontzegd. En als we tegenover de gloednieuwe GLK staan, is dan ook de eerste vraag die in ons opkomt: rijdt dit als een Mercedes? Rij mee als we het uitzoeken.
Wel, er is bij de GLK geen BIV vermindering voor 155kw, daarom komt mercedes zelf met een 'tussenoplossing' bij van 1700 om de 5000BIV wat te recuperen.
Chippen, afwachten... maar de kans bestaat wel maar dan pas wat later
Comment