Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk BerichtenDe Scirocco eigenaars van dit forum al een recall notificatie gehad?
Derstrak bericht gekregen van garage Rietje dat ik de wagen moet binnenbrengen voor een software-update 24s4.
Comment
-
Zaterdag testrit met de Scirocco in Kortenberg!
Wou er wel eentje met de 122pk variant maarja blijkbaar is enkel de 160pk beschikbaar dus gaan we daar eens mee testrijden...
In de Golf kon wel de 1.4TSI 122pk test gereden worden.... Combinatie van 2 testritten naar 1 conclusie zeker :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scirocco89 Bekijk Berichten16 pk is wel heeeeeel weinig in zo'n zwaargewicht
Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk BerichtenGeniet van de testrit
Ben nog aan het twijfelen tussen hem nieuw aankopen of een tweedehands zoeken aan een voordelig prijsje...
Enige probleem is: mijn zin vinden op de tweedehands markt!
Niet evident als je geen fan bent van wit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk BerichtenNieuw is leuk omdat je deze naar je smaak kan configureren maar moest je toch 2e hands zien zou dan een 2liter geen optie zijn?
Heb testgereden met de 160pk versie en moet zeggen, die was naar mijn mening toch wel vinnig genoeg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenGisteren bestelling geplaatst!
Nu maar aftellen
Jaloers.
Ik wil ook eentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenProficiat !!!
Jaloers.
Ik wil ook eentje.
Volgende set-up besteld:
1.4 TSI 122pk
Deep Black
Alcantara-stof 'Catch Up' Titaanzwart
Pack Design
Pack Premium RNS315
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenMaar dan wss de 160pk versie?
Volgende set-up besteld:
1.4 TSI 122pk
Deep Black
Alcantara-stof 'Catch Up' Titaanzwart
Pack Design
Pack Premium RNS315
En nee, ALS ik me eentje haal is het sowieso de 2.0 TFSI...
Maar een moto maakt volgend jaar meer kans, naast m'n bestelde Audi A1 firmakrel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk BerichtenAmai, das rap maar zou wel kunnen he 6 weken geleden besteld dus dat kan.
Als ik mijn 3 coupé besteld had was die er ook op 6 weken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenMaar die zal dan niet gepland geweest zijn voor 3 maand na besteldatum, neem ik aan?
Denk dat de garage een grote marge neemt tegenwoordig op de levering.
Bij mijn auto in bestelling zou ik hem eind juni hebben wat neerkomt op een dikke 3 maanden maar denk ook wel dat hij vroeger zal zijn.
Comment
Comment