Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
    De Scirocco eigenaars van dit forum al een recall notificatie gehad?
    Derstrak bericht gekregen van garage Rietje dat ik de wagen moet binnenbrengen voor een software-update 24s4.
    Nope nog niets gekregen van t'rietje, ben vorige week nog in de garage geweest voor olie enzo te laten bijvullen en hebben niets gezegd dus...

Comment

De Scirocco eigenaars van dit forum al een recall notificatie gehad?
      Derstrak bericht gekregen van garage Rietje dat ik de wagen moet binnenbrengen voor een software-update 24s4.
      nee mij hebben ze wel al terug geroepen voor de schroeven te vervangen van het koffer meganisme omdat deze zouden roesten

Comment

• Vrijdag terug een andere recall: vervangen van ventilatie-motor.
        Al m'n rotorbladen waren afgebroken en blijkt hier volgens de factuur dat ze de terugroepaktie uitvoeren.

Comment

• Zaterdag testrit met de Scirocco in Kortenberg!
          Wou er wel eentje met de 122pk variant maarja blijkbaar is enkel de 160pk beschikbaar dus gaan we daar eens mee testrijden...
          In de Golf kon wel de 1.4TSI 122pk test gereden worden.... Combinatie van 2 testritten naar 1 conclusie zeker :-)
          Last edited by ; 17/02/2011, 18:09.

Comment

• 16 pk is wel heeeeeel weinig in zo'n zwaargewicht
            sigpic
            Oldie: Ford Cortina DeLuxe 1967
            Daily: Fiat 500S

Comment

• Geniet van de testrit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scirocco89 Bekijk Berichten
                16 pk is wel heeeeeel weinig in zo'n zwaargewicht
                aangepast

Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                Geniet van de testrit
                Will do!
                Ben nog aan het twijfelen tussen hem nieuw aankopen of een tweedehands zoeken aan een voordelig prijsje...
                Enige probleem is: mijn zin vinden op de tweedehands markt!
                Niet evident als je geen fan bent van wit...

Comment

• Nieuw is leuk omdat je deze naar je smaak kan configureren maar moest je toch 2e hands zien zou dan een 2liter geen optie zijn?

Comment

Nieuw is leuk omdat je deze naar je smaak kan configureren maar moest je toch 2e hands zien zou dan een 2liter geen optie zijn?
                    Gezien mijn leeftijd (-25) en de veel grotere meerkost aan BIV,taksen,... helaas niet
                    Heb testgereden met de 160pk versie en moet zeggen, die was naar mijn mening toch wel vinnig genoeg!

Comment

• Gisteren bestelling geplaatst!
                      Nu maar aftellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                        Gisteren bestelling geplaatst!
                        Nu maar aftellen
                        Proficiat !!!

Jaloers.

Ik wil ook eentje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                          Proficiat !!!

Jaloers.

Ik wil ook eentje.
                          Maar dan wss de 160pk versie?

Volgende set-up besteld:
                          1.4 TSI 122pk
                          Deep Black
                          Alcantara-stof 'Catch Up' Titaanzwart
                          Pack Design
                          Pack Premium RNS315

Comment

Maar dan wss de 160pk versie?

Volgende set-up besteld:
                            1.4 TSI 122pk
                            Deep Black
                            Alcantara-stof 'Catch Up' Titaanzwart
                            Pack Design
                            Pack Premium RNS315
                            Very nice !!

En nee, ALS ik me eentje haal is het sowieso de 2.0 TFSI...

Maar een moto maakt volgend jaar meer kans, naast m'n bestelde Audi A1 firmakrel.

Comment

• Gisteren telefoon gekregen: hij zou al geleverd zijn bij de dealer!
                              Terwijl oorspronkelijk de leverdatum voorzien was voor begin juni..

Ligt het aan mij of ben ik terecht achterdochtig?!

Comment

• Amai, das rap maar zou wel kunnen he 6 weken geleden besteld dus dat kan.
                                Als ik mijn 3 coupé besteld had was die er ook op 6 weken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
                                  Amai, das rap maar zou wel kunnen he 6 weken geleden besteld dus dat kan.
                                  Als ik mijn 3 coupé besteld had was die er ook op 6 weken.
                                  Maar die zal dan niet gepland geweest zijn voor 3 maand na besteldatum, neem ik aan?

Comment

• Komt wel vaker voor. Beter dat dan dat ie te laat is, eh .

De mijne was er ook 6 weken vroeger.

Comment

Maar die zal dan niet gepland geweest zijn voor 3 maand na besteldatum, neem ik aan?
                                      Was 3 weken te vroeg.
                                      Denk dat de garage een grote marge neemt tegenwoordig op de levering.
                                      Bij mijn auto in bestelling zou ik hem eind juni hebben wat neerkomt op een dikke 3 maanden maar denk ook wel dat hij vroeger zal zijn.

Comment

• Comment

• Nog een geluk dat er een en ander rond staat, of ik zou denken dat het een foto vanop Sicilië is na een uitbarsting van de Etna

Comment

Working...
                                          X