Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KayVee Bekijk Berichten
    Hoeveel procent korting wordt er zo op de Scirocco modellen gegeven? Ik raakte zelf niet verder dan 6,5%.
    de kans dat je meer zal krijgen is zo goed als nihil. De meeste zitten tussen 4 en 6% geloof ik, ikzelf heb 4,5...maar dat hangt eerder af van het feit dat ik de slechtste onderhandelaar ben.

Comment

• Heb tot 5.2% kunnen gaan. Niet als pure korting maar als gratis 2j extra garantie + bekerhouder golf + 2.5% korting = +/- 5.2% in totaal
      Dus elk onderdeel dat hersteld moet worden in die 2j garantie stijgt mijn korting als het ware dus

Comment

Hoeveel procent korting wordt er zo op de Scirocco modellen gegeven? Ik raakte zelf niet verder dan 6,5%.
        Ik heb 7% kunnen bekomen. Bij de andere garages was het telkens 6% en dat was in September nog lang voor eventuele saloncondities...

Comment

• ik heb de scirocco deze week besteld en heb hem aan 8% korting gekregen en met een financiering van 2,99%.

Comment

• Die 8% is wel mooi, nou ben ik wel wat jaloers. Dealer en streek zal ook wel z'n rol spelen, heb er een 4-tal bezocht vorige week en het minste was 4,5% inderdaad, dit was ook de 'kleinste' dealer. Die 2,99% financiering is wel interessant, enige minpunt is dat je niet anders dan op 48 maand kan kiezen.

Iemand een idee trouwens of die zwarte R-line Scirocco vanop het salon 17 of 18duims Mallory-velgen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
              Kheb er nu voor de 1ste keer ingezeten op het autosalon.
              Het blijft een van de meest originele en knapste VW's van de laatste jaren, maar binnenin stelt het conformisme van het vw gamma toch teleur tgo de knappe buitenkant.

PDC blijkt ook geen overbodige luxe heb ik gemerkt, al ben ik het wel gewoon om op de spiegels te moeten parkeren.

De kleine voorruit en beperkt zicht over de motorkap geven mij een te benauwd gevoel om hier dagdagelijks in rond te rijden.
              vind persoonlijk met mijn config die ik heb de scirocco één van de gemakkelijkste wagens om achteruit in te parkeren Heb sensoren achter en bij licht/zichtmodule met electrische spiegels klappen deze naar beneden van zodra je in achteruit zet. Ook mijn RCD510 geeft een mooie display weer hoever en waar het obstakel is.

Comment

• Heeft de RCD 510 een SD lezer. zijn hier formaten in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie07 Bekijk Berichten
                  Heeft de RCD 510 een SD lezer. zijn hier formaten in?
                  Ja de RCD 510 heeft een micro SD kaart lezer. Zou eens moeten opzoeken tot hoeveel die gaat. Je kan er 2 soorten kaartjes insteken maar ook dat zou ik eens moeten bekijken.
                  2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                  2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                  2014 Opel Astra OPC
                  2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Die 8% is wel mooi, nou ben ik wel wat jaloers. Dealer en streek zal ook wel z'n rol spelen, heb er een 4-tal bezocht vorige week en het minste was 4,5% inderdaad, dit was ook de 'kleinste' dealer. Die 2,99% financiering is wel interessant, enige minpunt is dat je niet anders dan op 48 maand kan kiezen.

Iemand een idee trouwens of die zwarte R-line Scirocco vanop het salon 17 of 18duims Mallory-velgen zijn?
                    Dacht dat het 18" waren.
                    Vind het wel een mooie velg en denk eraan om deze aan te schaffen plaats van mijn Donningtons. Wat denken jullie?
                    2014 Opel Astra OPC
                    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                      Ja de RCD 510 heeft een micro SD kaart lezer. Zou eens moeten opzoeken tot hoeveel die gaat. Je kan er 2 soorten kaartjes insteken maar ook dat zou ik eens moeten bekijken.
                      merci

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                      Dacht dat het 18" waren.
                      Vind het wel een mooie velg en denk eraan om deze aan te schaffen plaats van mijn Donningtons. Wat denken jullie?
                      Die velgen zijn zeker de moeite. zullen wel geld kosten denk ik.

Comment

dacht ergens gelezen te hebben dat ze nu tot 32gb lezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ericKatja Bekijk Berichten
                          dacht ergens gelezen te hebben dat ze nu tot 32gb lezen...
                          Het SD kaartje tot 8Gb dacht ik en die andere soort tot 32G.
                          2014 Opel Astra OPC
                          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• net te horen gekregen dat hij in week 6 gebouwd zal worden...kreeg ook te horen dat hij 4 tot 8 weken onderweg zal zijn....

Comment

• hallo, ben nieuw hier, vind het wel interessant om alles wat te lezen.

Ik heb net een offerte gaan vragen en ik krijg 6.5%. Mijn vraag is nu, zou ik nog proberen de kleur metallic gratis te krijgen? Of in ieder geval nog ietske meer uit te krijgen? 't is misschien niet echt de moeite.. en ik twijfel welke kleur ik zou pakken. Die kastanjezwart/bruin dacht ik eerst maar heb die post 888 gezien en daar ben ik niet echt super onder de indruk. Wat vinden jullie de besten kleuren? ik veronderstel wit en zwart .. maar dat wit gaat mss te rap beugezien zijn..? thanks voor het advies alvast..

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ericKatja Bekijk Berichten
                                net te horen gekregen dat hij in week 6 gebouwd zal worden...kreeg ook te horen dat hij 4 tot 8 weken onderweg zal zijn....

de mijne staat ook gepland voor week6, niet teveel proberen denken aan die wachttijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Griev Bekijk Berichten
                                  hallo, ben nieuw hier, vind het wel interessant om alles wat te lezen.

Ik heb net een offerte gaan vragen en ik krijg 6.5%. Mijn vraag is nu, zou ik nog proberen de kleur metallic gratis te krijgen? Of in ieder geval nog ietske meer uit te krijgen? 't is misschien niet echt de moeite.. en ik twijfel welke kleur ik zou pakken. Die kastanjezwart/bruin dacht ik eerst maar heb die post 888 gezien en daar ben ik niet echt super onder de indruk. Wat vinden jullie de besten kleuren? ik veronderstel wit en zwart .. maar dat wit gaat mss te rap beugezien zijn..? thanks voor het advies alvast..

Grtz
                                  Bij de eerste garage die ik ging kreeg ik 4% korting. Door verschillende garages tegen elkaar uit te spelen heb ik nog 8% gekregen. Onderhandelen is de boodschap bij meerdere garages. Zeg dat je bij die garage zoveel korting krijgt en als zei u die auto willen verkopen zullen ze dat ook geven of zelfs meer. Gratis kleur metalic zullen ze niet geven. ( zit wel in één of andere packed )

Wit is nu rage en is al stillekes eruit aan het gaan. Zwart is tijdloos? Voor bruin heb ik ook wat getwijfeld, maakt de auto iets minder sportief van uiterlijk vindt ik.

groetjes.

Comment

• Damn , Daarnet ff in de stad gereden en op nog geen half uur 2 dezelfde scirocco's als de mijne tegengekomen met dezelfde velgen. Daar ging het exclusief gevoel

Comment

• lol ge hebt er toch even van kunnen genieten hopelijk ;-) mijne scirocco is gisteren besteld int berylium grijs, heb hem in april hopelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk Berichten
                                        Damn , Daarnet ff in de stad gereden en op nog geen half uur 2 dezelfde scirocco's als de mijne tegengekomen met dezelfde velgen. Daar ging het exclusief gevoel
                                        Tja een zwarte word veel genomen en de Donningtons zitten in een pakketje dat veel besteld word. Scirocco begint te lopen als een trein.
                                        2014 Opel Astra OPC
                                        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Tja een zwarte word veel genomen en de Donningtons zitten in een pakketje dat veel besteld word. Scirocco begint te lopen als een trein.
                                          daarom heb ik interlagos velgen genomen.

Comment

Working...
                                          X