Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geweldig mooie configuratie Duke.
    Gefeliciteerd.
    Ik zou wel voor een FISCON carkit gaan in plaats van de parrot op zo'n mooie wagen.
    Je hebt dan geen zichtbare car-kit en je kan je aanraakscherm gebruiken voor de telefonie.

Veel rijplezier gewenst!

Ciao!

Comment

• De parrot carkit is ons gewoon aangeraden van de garage uit maar die Fiscon carkit ziet er id aantrekkelijker uit omdat je dan gewoon de RNS 510 kan gebruiken voor telefonie ook. Ga ik dus nog eens navragen. Zelf ervaring mee?

Comment

• Zelf ervaring mee in verschillende wagens.
        Simply amazing!
        Bluetooth Audio
        Touchscreen functionaliteit
        enz...

kost wel iets meer dan een parrot maar is zeker de moeite waard in zo'n mooie kar!

Veel rijplezier gewenst!

Ciao!

Comment

• Juist bericht gekregen van de garage dat de Scirocco klaar staat...
          Bekerhouden van een Golf was al ingebouwd en dinsdag mag ik ze afhalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
            De parrot carkit is ons gewoon aangeraden van de garage uit maar die Fiscon carkit ziet er id aantrekkelijker uit omdat je dan gewoon de RNS 510 kan gebruiken voor telefonie ook. Ga ik dus nog eens navragen. Zelf ervaring mee?
            Verkoop je de donningtons dan niet?
            Een vriend van me vind die wel te pruimen voor op zijn auto?
            Hij wil zijn standaard 16 duims eraf en 17 duims donnington zoals op mijn rocco.
            stuur me anders privéberichtje hierover?

Prachtige config trouwens en proficiat.
            2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
            2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
            2014 Opel Astra OPC
            2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• @ Duke, mooie configuratie, persoonlijk vind ik de velgen iets minder...maar dat is gewoon mijn mening hoor

@xxxracexxx, je zit waarschijnlijk op hete kolen nu , hoelang heb je moeten wachten als ik vragen mag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ericKatja Bekijk Berichten
                @xxxracexxx, je zit waarschijnlijk op hete kolen nu , hoelang heb je moeten wachten als ik vragen mag.
                Besteld de eerste week van september, week 47 werd deze gebouwd en nu volgende week aflevering...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                  Besteld de eerste week van september, week 47 werd deze gebouwd en nu volgende week aflevering...
                  Amai, uw geduld is serieus op de proef gesteld! Ik heb de mijne in dezelfde week besteld en heb hem al van begin november... Nuja, t'is het wachten echt wel waard.

Comment

• iemand een idee waar ik wallpapers kan vinden van zwarte scirocco?

Comment

• Ik ben, met het autosalon in het verschiet, misschien zelf wel kandidaat om toekomstige eigenaar van een Scirocco te worden.

Het model waar ik voor opteer is de 1.4 TSI 160pk. De 2 liter is wat duur qua inschrijving, verzekering, kostprijs,... Ook het verbruik zou wat aangenamer zijn dan de 10,5 die ik nu gemiddeld haal.
                      Ik zou dan gaan voor de manuele 6-bak, maar nu hoor ik hier regelmatig iets over slechte spreiding van deze bak. Wat is er dan precies zo slecht aan die bak?
                      Liefst gedetailleerde uitleg, want ik heb zelf al met deze wagen (1.4 - 160pk - 6M) gereden en toen is er me niets speciaals opgevallen.
                      De DSG-bak heb ik ook overwogen, maar aangezien ik hem misschien nog wel wat wil oppeppen tot 219 pk (Revo Technik), denk ik niet dat dit een verstandige keuze is.

Graag jullie advies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Saabotage Bekijk Berichten
                        Ik ben, met het autosalon in het verschiet, misschien zelf wel kandidaat om toekomstige eigenaar van een Scirocco te worden.

Het model waar ik voor opteer is de 1.4 TSI 160pk. De 2 liter is wat duur qua inschrijving, verzekering, kostprijs,... Ook het verbruik zou wat aangenamer zijn dan de 10,5 die ik nu gemiddeld haal.
                        Ik zou dan gaan voor de manuele 6-bak, maar nu hoor ik hier regelmatig iets over slechte spreiding van deze bak. Wat is er dan precies zo slecht aan die bak?
                        Liefst gedetailleerde uitleg, want ik heb zelf al met deze wagen (1.4 - 160pk - 6M) gereden en toen is er me niets speciaals opgevallen.
                        De DSG-bak heb ik ook overwogen, maar aangezien ik hem misschien nog wel wat wil oppeppen tot 219 pk (Revo Technik), denk ik niet dat dit een verstandige keuze is.

Graag jullie advies.
                        Als je jouw bolide wil aanwakkeren naar meer dan 200pk kan je best een manuele bak nemen. De DSG is maar gemaakt voor 250Nm en standaard heeft de 1.4/160pk reeds 240Nm. Als je even vergelijkt heeft een Ibiza Cupra heeft dezelfde 1.4 met DSG7-bak maar met 180Pk en 250Nm koppel. Dat zal wel de maximum zijn voor de DSG7.
                        De handgeschakelde bak van de scirocco is wel goed en degelijk.
                        2014 Opel Astra OPC
                        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• De Scirocco juist afgehaald se
                          Eerste 20km zit er al op...

Zoals verwacht rijdt ze zaaaaaaaaalig, zelfs met glad wagdek toch veel grip.

Comment

• en geen hartzeer dat hij al door het zout moet?

foto?

Comment

• Vuil zal de Scirocco toch worden, dus moeten erdoor...
                              Foto's zullen wss morgen wel komen.

In januari moet ik nog eens terug, gaan ze een BOV installeren alsook de bekerhouder van de nieuwe Golf.

Comment

Vuil zal de Scirocco toch worden, dus moeten erdoor...
                                Foto's zullen wss morgen wel komen.

In januari moet ik nog eens terug, gaan ze een BOV installeren alsook de bekerhouder van de nieuwe Golf.
                                Wat is een BOV?
                                Alvast proficiat en welkom bij de club.
                                2014 Opel Astra OPC
                                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Blow Off Valve
                                  Voor turbogat te verkleinen met het gekende "psshhhttt" geluidje

Comment

• Psssssssht ! Johhny

Comment

Blow Off Valve
                                      Voor turbogat te verkleinen met het gekende "psshhhttt" geluidje
                                      Price?

Comment

• Gaat van 70€ tot 400€, naargelang merk / instelbaarheid / type wagen / ...
                                        Had er eentje gevonden voor 70€, niet echt gericht op prestatie (Scirocco heeft door kompressor toch geen echt groot turbogat) maar meer op geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Psssssssht ! Johhny

Hehe, idd
                                          Maar sinds de 1e keer dat ik zo iets hoorde had ik me voorgenomen dat moest ik ooit een auto met turbo nemen dat er zoiets op moest
                                          Kan zijn dat ik het geluid snel beu ben en dat het er dan terug af vliegt ze.

Comment

Working...
                                          X