Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
    Het is is ne 2.0 TSI in Dark Maroon Metallic, Truffel leder, DSG, DCC, RNS510 + Dynaudio, parkeersensoren, panoramisch dak, cruise control, winterpakket (zetelverwarming,...), verdonkerde ruiten, 18'' Interlagos.
    Zeg maar Full Option dus. Wel een prachtige combinatie Dark Maroon met Truffel leder .

Comment

Heb thuis ook ne Scirocco in de garage staan. In duitsland jonge 2de hands gekocht (vooral owv lange levertijd) bleek dat ie geen gelijkvormigheidsattest heeft. Dus dan maar gelijksvormigheidskeuring procedure gestart. Wacht op antwoord van FOD momenteel.

Het is is ne 2.0 TSI in Dark Maroon Metallic, Truffel leder, DSG, DCC, RNS510 + Dynaudio, parkeersensoren, panoramisch dak, cruise control, winterpakket (zetelverwarming,...), verdonkerde ruiten, 18'' Interlagos. Geen idee als ik nog iets vergeten ben

Anyways hopelijk kan ik er voor kerst mee rond karren
      De 2.0 TSI moet toch wel een bommetje zijn. Me love it En dan nog een DSG en een hele rij opties erbij. Zo zijn er waarschijnlijk nog niet veel.
      Waarom staan er eigenlijk zo weinig met een topic over deze wagen als hij blijkbaar toch al vrij veel rondrijd?
      2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
      2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
      2014 Opel Astra OPC
      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefke_01 Bekijk Berichten
        Gisteren was het eindelijk zover hier wat foto's:

heel knappe scirocco!!!

Comment

• Prachtige wagen toch Proficiat

Comment

• Schitterende kar!
            freude am fahren

Comment

Schitterende wagen. Vind toch weer een verbetering die update van het interieur.
              Vele zalige ritjes daarin gewenst.
              2014 Opel Astra OPC
              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Prachtige wagen!
                Als je kan/wilt, maak dan eens een topic in ''mijn duitse wagen"
                Véél plezier ermee nog

Comment

• ongeveer dezelfde configuratie

Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
                  Heb thuis ook ne Scirocco in de garage staan. In duitsland jonge 2de hands gekocht (vooral owv lange levertijd) bleek dat ie geen gelijkvormigheidsattest heeft. Dus dan maar gelijksvormigheidskeuring procedure gestart. Wacht op antwoord van FOD momenteel.

Het is is ne 2.0 TSI in Dark Maroon Metallic, Truffel leder, DSG, DCC, RNS510 + Dynaudio, parkeersensoren, panoramisch dak, cruise control, winterpakket (zetelverwarming,...), verdonkerde ruiten, 18'' Interlagos. Geen idee als ik nog iets vergeten ben

Anyways hopelijk kan ik er voor kerst mee rond karren
                  Ik ben zeer beniewd naar je foto's, als je die al hebt, want heb de mijnen twee weken geleden besteld met ongeveer dezelfde configuratie (=Dar Maroon, Truffel leder, DSG, pack audio RCD 510, cruise control en licht & zichtmodule). Enkel iets minder opties en een 1.4 TSI 118kW. Ik ben dan ook een jonge gast met een beperkt budget .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stella3000 Bekijk Berichten
                    Ik ben zeer beniewd naar je foto's, als je die al hebt, want heb de mijnen twee weken geleden besteld met ongeveer dezelfde configuratie (=Dar Maroon, Truffel leder, DSG, pack audio RCD 510, cruise control en licht & zichtmodule). Enkel iets minder opties en een 1.4 TSI 118kW. Ik ben dan ook een jonge gast met een beperkt budget .
                    Aha nog een scricco rijder en ook met DSG. We zouden beter een clubke beginnen zo te zien.
                    Hier even mijn config.
                    1.4TSI/118KW
                    Deep Black
                    DSG-7
                    Licht- en zichtmod. (met elektr. inklapb. spiegels)
                    Design Pack
                    Audi pack RCD510
                    Snelheidsregelaar
                    2014 Opel Astra OPC
                    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

mooi mooi mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                        De 2.0 TSI moet toch wel een bommetje zijn. Me love it En dan nog een DSG en een hele rij opties erbij. Zo zijn er waarschijnlijk nog niet veel.
                        Waarom staan er eigenlijk zo weinig met een topic over deze wagen als hij blijkbaar toch al vrij veel rondrijd?
                        Bwa...da rijdt wel vlot... Ma de beamer (mijn andere otto) gaat nog iets beter... Zal de scirocco toch een vitaminekuur moeten geven als em eindelijk ingeschreven is.

Comment

Zal er eens een paar nemen... Btw op mijn 22ste had ik dees ook nie zenne

Comment

Bwa...da rijdt wel vlot... Ma de beamer (mijn andere otto) gaat nog iets beter... Zal de scirocco toch een vitaminekuur moeten geven als em eindelijk ingeschreven is.
                            Wat voor leuks is uw ander machientje dan?
                            2014 Opel Astra OPC
                            2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Wat voor leuks is uw ander machientje dan?
                              Da is ne bmw 325d coupe (e92). Heeft wel vitaminkes gekregen Tis vooral een groot verschil in de bocht door achterwielaandrijving vind ik. Eens ge dat gewoon zijt is voorwiel toch weer wennen...

Comment

Da is ne bmw 325d coupe (e92). Heeft wel vitaminkes gekregen Tis vooral een groot verschil in de bocht door achterwielaandrijving vind ik. Eens ge dat gewoon zijt is voorwiel toch weer wennen...
                                Wat zijn de specs dan nu na de vitamientjes?
                                2014 Opel Astra OPC
                                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Wat zijn de specs dan nu na de vitamientjes?
                                  Op papier heeft hij 197pk. Op de dyno was het 202pk. Na de kuur 260pk op dyno.
                                  Koppel van 425nm naar 500nm gebracht ook.
                                  Voorheen was de wagen precies ook begrensd op 4200 rpm. Nu trekt hij goed door tot 4800 rpm.

Scirocco is wel 200kg lichter. Ben benieuwd als die na een kuur van 200 naar 250pk nog iets meer kan imponeren. Hij heeft alleszinds een lekkere sound.
                                  zal van de week eens wat foto's nemen van rocco

Comment

• RE:

Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
                                    Zal er eens een paar nemen... Btw op mijn 22ste had ik dees ook nie zenne
                                    Laat ze maar komen. Dat zal het wachten wat verzachten

Comment

Laat ze maar komen. Dat zal het wachten wat verzachten
                                      Bij deze :
                                      Blijkbaar zit er nogal wat stof op de wagen van zo lang in de parkeergarage te staan

Comment

• Héél knappe kar! Het donkergrijs staat'm blijkbaar ook goed in combinatie met die velgen! Al zou ik mss voor wit kiezen! Het interieur zou ik dan weer exact bestellen als deze!
                                        Proficiat met de aankoop!
                                        2.0TSi moet supergoed rijden!
                                        freude am fahren

Comment

Working...
                                        X