Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren een pakje aangekomen voor de Scirocco....
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• nog een vraagje, ik heb het audiopack met RCD 510 en VW Dynaudio en ik heb ook het Mobile device interface op de wagen gekozen, op de radio is er een knop met phone te zien...betekend dit nu dat ik 'handsfree' kan bellen?

Mijn nonkel heeft de Golf V en heeft daar de RNS 510 inzitten, ook daar is de phone knop aanwezig maar hij kan niet handsfree bellen...en ja hij heeft een bluetooth gsm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ericKatja Bekijk Berichten

nog een vraagje, ik heb het audiopack met RCD 510 en VW Dynaudio en ik heb ook het Mobile device interface op de wagen gekozen, op de radio is er een knop met phone te zien...betekend dit nu dat ik 'handsfree' kan bellen?

Mijn nonkel heeft de Golf V en heeft daar de RNS 510 inzitten, ook daar is de phone knop aanwezig maar hij kan niet handsfree bellen...en ja hij heeft een bluetooth gsm.
        Ik denk dat bluetooth een afzonderlijke optie is.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Ik denk dat bluetooth een afzonderlijke optie is.
          heb ook dat gevoel...maar in de brochure kan ik niet meteen iets vinden daarover

Comment

heb ook dat gevoel...maar in de brochure kan ik niet meteen iets vinden daarover
            Even op de configurator gezocht. Niets gevonden. Noch bij de opties, noch bij de standaarduitrusting. Vreemd.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Moet je inderdaad een telefoonmodule optie voor bijnemen, ik heb ook de RCD510 zitten den die telefoonknop doet inderdaad niets ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                Gisteren een pakje aangekomen voor de Scirocco....
                Vet wanneer gaat hij erop komen???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                  Moet je inderdaad een telefoonmodule optie voor bijnemen, ik heb ook de RCD510 zitten den die telefoonknop doet inderdaad niets ...
                  jawel... uw sound muten

Comment

• Hèhè inderdaad gebruik die knop ook niet hèhè

Comment

• Gisteren scirocco besteld 1.4 turbo. Maart zou ik hem moeten hebben( kan niet wachten )

Deep Black met Leder "Vienna" truffel

- Aluvelgen Interlagos

- Pack audi RCD510
                      => Climatronic
                      => Multifunctiestuur met leder bekleed
                      => Acoustic Parking System achteraan

- Licht & zichtmodule + inklapbare spiegels
                      - Wintermodule
                      - Xenonkoplampen (dynamisch)

- Verdonkerde ruiten

Comment

• Zou de LED-techniek voor de achterlichten ook in de optielijst komen van de scirocco?
                        bv. zoals bij de GOLF GTD?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichten
                          Zou de LED-techniek voor de achterlichten ook in de optielijst komen van de scirocco?
                          bv. zoals bij de GOLF GTD?
                          Liever niet, lijkt zo tjoening achtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie07 Bekijk Berichten
                            Gisteren scirocco besteld 1.4 turbo. Maart zou ik hem moeten hebben( kan niet wachten )

Deep Black met Leder "Vienna" truffel

- Aluvelgen Interlagos

- Pack audi RCD510
                            => Climatronic
                            => Multifunctiestuur met leder bekleed
                            => Acoustic Parking System achteraan

- Licht & zichtmodule + inklapbare spiegels
                            - Wintermodule
                            - Xenonkoplampen (dynamisch)

- Verdonkerde ruiten
                            gefeliciteerd met de aankoop, en nu het moeilijke gedeelte doorstaan...het wachten.

Comment

• Ligt het aan mij of zie je de Scirocco's amper rijden? Mijne kameraad heeft er eentje in Aalst hier en kweet er nog 2 staan in de buurt maar that's it. Jammer want vind ze erg knap.

Comment

• In Antwerpen rijden er toch wel een pak rond... Bij ons op BASF zijn er 4.
                                Op weg naar het werk kom ik nog een witte tegen die ergens anders op de scheldelaan werkt.

Comment

• daarstraks een gifgroene gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichten
                                    daarstraks een gifgroene gezien
                                    Gifgroen vind ik bangelijk. Maar heb geen genomen omdat denk dat jaartal beetje op staat als je hemweg doet na enkel jaren.
                                    2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                    2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                    2014 Opel Astra OPC
                                    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Vind hem in gifgroen ook schitterend. Zou er alleen zelf nooit durven mee buiten komen Nét iets te opzichtig Risingblue daarentegen...

Comment

• Hier, omgeving Brugge, is het ook een zeldzame verschijning ...geeft als voordeel dat ik binnenkort wat 'exclusiever' zal rondrijden.
                                        Wat de kleuren betreft, het viper-groen is best mooi...maar zo opvallen wil ik nog niet, het rising blue speelde ook nog in mijn gedachten...uiteindelijk dan maar voor zwart gegaan, iets anoniemer. :-)

Comment

• Hoeveel procent korting wordt er zo op de Scirocco modellen gegeven? Ik raakte zelf niet verder dan 6,5%.
                                          Last edited by ; 16/01/2010, 04:33.

Comment

Working...
                                          X