Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefke_01 Bekijk Berichten
    Hopen dat ik morgen mijn telefoontje krijg
    En is het zover?
    2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
    2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
    2014 Opel Astra OPC
    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Nog steeds geen telefoontje gekregen zodra ik dat telefoontje krijg komen jullie dat direct te weten.
      En gooi ik hier snel wat foto's op!

Comment

Nog steeds geen telefoontje gekregen zodra ik dat telefoontje krijg komen jullie dat direct te weten.
        Damm!
        Ik leef met je mee kerel!!!
        2014 Opel Astra OPC
        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Onlangs eentje gezien met reklame van een firma erop.. naam van de firma: Siroco (maar dan zonder smiley)

Comment

• Ik zou'm in een donker rotsgrijs (ken geen namen) pakken met de heliosvelgen. Als hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
              Ik zou'm in een donker rotsgrijs (ken geen namen) pakken met de heliosvelgen. Als hé.
              Berylium grijs noemen ze dit ook.
              Ik vind dat een zeer mooi kleur maar beetje te grijs als hij in de zon staat. Daarom geopteerd voor een zwarte.
              2014 Opel Astra OPC
              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Nog steeds geen telefoontje gekregen zodra ik dat telefoontje krijg komen jullie dat direct te weten.
                Nog steeds niks?
                2014 Opel Astra OPC
                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Ik heb gistere mail gekregen dat mijne 7 september in de garage zou aankomen

Ik ben hier nieuw op dit forum dus zal ik ineens maar even men setupje posten:

- Tsi 1.4 160 pk
                  - Candywit
                  - Leder "Vienna" truffel
                  - Xenon koplampen
                  - Elektrisch panoramisch opendak
                  - Aluvelgen "Interlagos" gepolijst
                  - .pack Audio

Neem de DSG er nog bij en je hebt een van de fijnste wagens die er rondrijden

Comment

• Nog steeds niets , heb vandaag gebeld om te horen en ze zeiden reken maar voor begin volgende week is het nu al.
                    Elke dag is er nu te veel aan.

Comment

• Niet dat t veel uitmaakt maar je bent niet alleen mijne zou ook deze week aankomen maar nog altijd niks zou nochtans al bijna 3 weken geleden gebouwd zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E P Bekijk Berichten
                        Niet dat t veel uitmaakt maar je bent niet alleen mijne zou ook deze week aankomen maar nog altijd niks zou nochtans al bijna 3 weken geleden gebouwd zijn
                        Fck. Dat is echt wel niet fijn. Ik hoop dat jullie (jij en stefke) hem snel hebben.
                        Hoop ook dat ze mij die toer niet gaan lappen.
                        Drop je hem dan ook op "mijn duitse auto". Ben zo benieuwd naar mensen hun smaak en combinaties over een auto samenstelling.
                        2014 Opel Astra OPC
                        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Vandaag telefoon gehad dat die maandag zal aankomen bij de garage
                          Direkt papieren halen en hopen dat ze een beetje vlotter zijn in de garage als in de fabriek

Comment

Vandaag telefoon gehad dat die maandag zal aankomen bij de garage
                            Direkt papieren halen en hopen dat ze een beetje vlotter zijn in de garage als in de fabriek
                            Zal voor jou ook duimen, al heeft het niet veel uitgehaald voor Stefke_01.
                            2014 Opel Astra OPC
                            2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Vandaag telefoon gehad dat die maandag zal aankomen bij de garage
                              Toen mijne Scirocco eind vorig jaar op maandag binnen was gekomen in de garage, toen kon ik hem woensdag al gaan afhalen als ik wilde.
                              Dus lang wachten zul je wel niet moeten.(Hangt natuurlijk af van de drukte in de garage denk ik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
                                Toen mijne Scirocco eind vorig jaar op maandag binnen was gekomen in de garage, toen kon ik hem woensdag al gaan afhalen als ik wilde.
                                Dus lang wachten zul je wel niet moeten.(Hangt natuurlijk af van de drukte in de garage denk ik).
                                Denk wel als je iets langer moeten wachten hebben op levering dan gepland dat de gaage hun best zal doen om van hun kant er een beetje werk van te maken.

@MarcL: Wat voor scirocco heb jij?
                                2014 Opel Astra OPC
                                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                                  @MarcL: Wat voor scirocco heb jij?
                                  Ik heb een TSI 1.4/160pk, Deep Black (pareleffect) met de opties: Climatronic, Verdonkerde ruiten, Interlago's velgen, Alarm Plus, Bandenspanningscontrole, Licht en zichtmodule (elek. Inklapbare spiegels) en Multifuntie stuur.

Ik had mijne bestelt in september 2008 en heb toen precies 3 maanden op de auto moeten wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
                                    Ik heb een TSI 1.4/160pk, Deep Black (pareleffect) met de opties: Climatronic, Verdonkerde ruiten, Interlago's velgen, Alarm Plus, Bandenspanningscontrole, Licht en zichtmodule (elek. Inklapbare spiegels) en Multifuntie stuur.

Ik had mijne bestelt in september 2008 en heb toen precies 3 maanden op de auto moeten wachten.
                                    En tevreden over de motorisatie?
                                    2014 Opel Astra OPC
                                    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Goh mijne GTI heb ik 2 maand op moeten wachten.
                                      Op een donderdag kwam de wagen binnen, vrijdag waren de papieren er al en maandag was ik ermee aan het rondrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                                        En tevreden over de motorisatie?
                                        Ja, ik ben heel tevreden van de motor.
                                        Maar voordien reed ik met een golf IV TDI 110pk, dus voor mij is dat een heel verschil.
                                        Alleen heb ik heel af en toe ook last van het gekend piep/fluit geluid tijdens het schakelen.
                                        Dit komt alleen voor met de 1.4TSI en ik ben eens benieuwd of VW binnenkort de wagens niet gaat terug roepen om dat probleem op te lossen.

Comment

• Vandaag bij Delorge in Sint-Truiden geweest (naar de nieuwe Polo kijken), stond geen enkele Scirocco in de showroom.
                                          D'r stond wel een nieuwe buiten.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X