Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En is er een site waar je verschillende soorten velgen (origineel vw) kan zien?

Comment

• Google is je beste vriend : Volkswagen räder -> http://www.volkswagen-zubehoer.de/prospekt_raeder0.html

Comment

• ter info

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
        Dat begrijp ik hier nu niet. Ik heb 3 garages gadaan en overal geven ze die 5% en beetje afronden naar rond getal. Als je praat van meer zeggen ze dat dit het maximum is dat ze mogen geven van de invoerder. De garages die ik bezcocht liggen niet direct bij elkaar in de buurt en ik had geen offerte mee van de concurrentie. Hebben ze die 7.5% op een oficiliële offerte gezet of enkel de uiteindelijke prijs op je bestelbon? Want dat maakt een verschil.

Ik heb vandaag ook 3 garages gedaan. Bij twee dealers kreeg ik 6%, bij de ander 7%. Dus dat die 5% het maximum is wat ze mogen geven van de invoerder is verkoopspraat. Ik ben geen kind aan huis bij de garages waarvan sprake en rij voorlopig nog met een mazda. Ik had dus geen andere voordelen die de prijs konden beïnvloeden.
        Qua levernigstermijn werd mij eind november beloofd indien ik vandaag zou besteld hebben. K'heb ook eens geïnformeerd naar de eerdere problemen ivm met de leveringstermijn. De ene dealer zei dat de oorzaak lag bij een te laag aantal wagens die oorspronkelijk voorzien waren voor België, de andere zij dat het vooral te maken had met de te hoge vraag naar bepaalde opties (o.a. Interlagos).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stella3000 Bekijk Berichten
          Ik heb vandaag ook 3 garages gedaan. Bij twee dealers kreeg ik 6%, bij de ander 7%. Dus dat die 5% het maximum is wat ze mogen geven van de invoerder is verkoopspraat. Ik ben geen kind aan huis bij de garages waarvan sprake en rij voorlopig nog met een mazda. Ik had dus geen andere voordelen die de prijs konden beïnvloeden.
          Qua levernigstermijn werd mij eind november beloofd indien ik vandaag zou besteld hebben. K'heb ook eens geïnformeerd naar de eerdere problemen ivm met de leveringstermijn. De ene dealer zei dat de oorzaak lag bij een te laag aantal wagens die oorspronkelijk voorzien waren voor België, de andere zij dat het vooral te maken had met de te hoge vraag naar bepaalde opties (o.a. Interlagos).
          Moet zeggen ik heb ook meer dan die 5% gehad omdat ik in een garage gekocht heb ( niet bij de deur) waar we vroeger goede klant waren toen we daar woonden en pa nog met Audi reed. Daar zeiden ze ook dat ze 5% gaven normaal, maar ik kreeg wat meer omwille van heel goede ex-klant. leveringsproblemen waren ook toen al opgelost.
          2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
          2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
          2014 Opel Astra OPC
          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
            Google is je beste vriend : Volkswagen räder -> http://www.volkswagen-zubehoer.de/prospekt_raeder0.html

Merci voor de link. Kan een Belgische dealer deze velgen bestellen trouwens?

Comment

• Vreemd......ik zie nergens op die prijslijst Lugano velgen staan! Iemand die weet of deze niet meer op de markt komen?

Comment

• Zijn er al prijzen bekend van de Scirocco R ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
                  Merci voor de link. Kan een Belgische dealer deze velgen bestellen trouwens?
                  Print af en ga naar de dealer. Ik vermoed dat die velgen ook in België te krijgen zijn. De reden dat ik je de duitse link doorgaf, is dat er op die Duitse sites altijd meer info terug te vinden is (zie ook de car config waarbij de auto op de foto ook daadwerkelijk wordt aangepast aan de opties)

Comment

• weer 1ntje gespot in Beveren (-waas) een zilvere

Comment

• Ik heb gistere mail gekregen dat mijne 7 september in de garage zou aankomen

Ik ben hier nieuw op dit forum dus zal ik ineens maar even men setupje posten:

- Tsi 1.4 160 pk
                      - Candywit
                      - Leder "Vienna" truffel
                      - Xenon koplampen
                      - Elektrisch panoramisch opendak
                      - Aluvelgen "Interlagos" gepolijst
                      - .pack Audio
                      Last edited by ; 28/08/2009, 10:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                        Print af en ga naar de dealer. Ik vermoed dat die velgen ook in België te krijgen zijn. De reden dat ik je de duitse link doorgaf, is dat er op die Duitse sites altijd meer info terug te vinden is (zie ook de car config waarbij de auto op de foto ook daadwerkelijk wordt aangepast aan de opties)
                        D'Ieteren maakt zelf een keuze uit de velgen van VW Zubehör en legt daar een stock van aan, maar de meeste van die velgen zijn zeker te verkrijgen, maar in sommige gevallen dus enkel op bestelling.

Op de webshop vind je een aantal producten terug. (http//www.shop.vw.be)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefke_01 Bekijk Berichten
                          Ik heb gistere mail gekregen dat mijne 7 september in de garage zou aankomen

Ik ben hier nieuw op dit forum dus zal ik ineens maar even men setupje posten:

- Tsi 1.4 160 pk
                          - Candywit
                          - Leder "Vienna" truffel
                          - Xenon koplampen
                          - Elektrisch panoramisch opendak
                          - Aluvelgen "Interlagos" gepolijst
                          - .pack Audio
                          Alvast proficiat. Vergeet hem ook niet in "Mijn duitse auto" te plaatsen. Kan ik nog wat kwijlen terwijl ik op de mijne wacht (zucht) nog 2 maand!
                          2014 Opel Astra OPC
                          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• heb er weer 1ntje gespot een witte met interlagos velgen op Antwerpen-linkeroever. Had verchroomde pijpjes dus vermoed een 2.0 iemand van hier?

het blijft een exclusieve en knappe verschijning!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                              heb er weer 1ntje gespot een witte met interlagos velgen op Antwerpen-linkeroever. Had verchroomde pijpjes dus vermoed een 2.0 iemand van hier?

het blijft een exclusieve en knappe verschijning!
                              neje ike alvast nie ale nog effe wachte e tot november en ik zen de volgende om in antwerpe rond te rijde in ne scirocco hihihi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichten
                                neje ike alvast nie ale nog effe wachte e tot november en ik zen de volgende om in antwerpe rond te rijde in ne scirocco hihihi
                                Ikke ook in November maar geen 2.0 en het word een zwarte
                                2014 Opel Astra OPC
                                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichten

alle vanaf november hou ik mijn ogen open en moeste op linkeroever passeren laat maar horen

Comment

• iemand een idee of 'Firespark metallic' beschikbaar wordt en vooral wanneer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                                      iemand een idee of 'Firespark metallic' beschikbaar wordt en vooral wanneer?
                                      naar mijn weten was dit enkel voor in de showrooms die kleur, gaat denk niet in productie genomen worden

Comment

• weer 1ntje gespot op Antwerpen-Linkeroever. een witte

Comment

• Hopen dat ik morgen mijn telefoontje krijg

Comment

Working...
                                          X