En is er een site waar je verschillende soorten velgen (origineel vw) kan zien?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Google is je beste vriend: Volkswagen räder -> http://www.volkswagen-zubehoer.de/prospekt_raeder0.html
Comment
-
ter info
Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk BerichtenDat begrijp ik hier nu niet. Ik heb 3 garages gadaan en overal geven ze die 5% en beetje afronden naar rond getal. Als je praat van meer zeggen ze dat dit het maximum is dat ze mogen geven van de invoerder. De garages die ik bezcocht liggen niet direct bij elkaar in de buurt en ik had geen offerte mee van de concurrentie. Hebben ze die 7.5% op een oficiliële offerte gezet of enkel de uiteindelijke prijs op je bestelbon? Want dat maakt een verschil.
Ik heb vandaag ook 3 garages gedaan. Bij twee dealers kreeg ik 6%, bij de ander 7%. Dus dat die 5% het maximum is wat ze mogen geven van de invoerder is verkoopspraat. Ik ben geen kind aan huis bij de garages waarvan sprake en rij voorlopig nog met een mazda. Ik had dus geen andere voordelen die de prijs konden beïnvloeden.
Qua levernigstermijn werd mij eind november beloofd indien ik vandaag zou besteld hebben. K'heb ook eens geïnformeerd naar de eerdere problemen ivm met de leveringstermijn. De ene dealer zei dat de oorzaak lag bij een te laag aantal wagens die oorspronkelijk voorzien waren voor België, de andere zij dat het vooral te maken had met de te hoge vraag naar bepaalde opties (o.a. Interlagos).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stella3000 Bekijk BerichtenIk heb vandaag ook 3 garages gedaan. Bij twee dealers kreeg ik 6%, bij de ander 7%. Dus dat die 5% het maximum is wat ze mogen geven van de invoerder is verkoopspraat. Ik ben geen kind aan huis bij de garages waarvan sprake en rij voorlopig nog met een mazda. Ik had dus geen andere voordelen die de prijs konden beïnvloeden.
Qua levernigstermijn werd mij eind november beloofd indien ik vandaag zou besteld hebben. K'heb ook eens geïnformeerd naar de eerdere problemen ivm met de leveringstermijn. De ene dealer zei dat de oorzaak lag bij een te laag aantal wagens die oorspronkelijk voorzien waren voor België, de andere zij dat het vooral te maken had met de te hoge vraag naar bepaalde opties (o.a. Interlagos).2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenGoogle is je beste vriend: Volkswagen räder -> http://www.volkswagen-zubehoer.de/prospekt_raeder0.html
Merci voor de link. Kan een Belgische dealer deze velgen bestellen trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk BerichtenMerci voor de link. Kan een Belgische dealer deze velgen bestellen trouwens?
Comment
-
Ik heb gistere mail gekregen dat mijne 7 september in de garage zou aankomen
Ik ben hier nieuw op dit forum dus zal ik ineens maar even men setupje posten:
- Tsi 1.4 160 pk
- Candywit
- Leder "Vienna" truffel
- Xenon koplampen
- Elektrisch panoramisch opendak
- Aluvelgen "Interlagos" gepolijst
- .pack Audio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenPrint af en ga naar de dealer. Ik vermoed dat die velgen ook in België te krijgen zijn. De reden dat ik je de duitse link doorgaf, is dat er op die Duitse sites altijd meer info terug te vinden is (zie ook de car config waarbij de auto op de foto ook daadwerkelijk wordt aangepast aan de opties)
Op de webshop vind je een aantal producten terug. (http//www.shop.vw.be)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefke_01 Bekijk BerichtenIk heb gistere mail gekregen dat mijne 7 september in de garage zou aankomen
Ik ben hier nieuw op dit forum dus zal ik ineens maar even men setupje posten:
- Tsi 1.4 160 pk
- Candywit
- Leder "Vienna" truffel
- Xenon koplampen
- Elektrisch panoramisch opendak
- Aluvelgen "Interlagos" gepolijst
- .pack Audio2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichtenheb er weer 1ntje gespot een witte met interlagos velgen op Antwerpen-linkeroever. Had verchroomde pijpjes dus vermoed een 2.0 iemand van hier?
het blijft een exclusieve en knappe verschijning!tot november en ik zen de volgende om in antwerpe rond te rijde in ne scirocco hihihi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichtenneje ike alvast nie ale nog effe wachte etot november en ik zen de volgende om in antwerpe rond te rijde in ne scirocco hihihi
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichtenneje ike alvast nie ale nog effe wachte etot november en ik zen de volgende om in antwerpe rond te rijde in ne scirocco hihihi
alle vanaf november hou ik mijn ogen openen moeste op linkeroever passeren laat maar horen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichteniemand een idee of 'Firespark metallic' beschikbaar wordt en vooral wanneer?
Comment
Comment