Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Staat dat dan op de planning, die basisdiesel voor de Scirocco? Eerste wat ik er van hoor / lees.

Comment

• laat jullie toch niet vangen door deze persoon, hij wilt alleen maar reactie uitlokken op een forum...

Comment

• Denk niet dat ze direct zo een lichte diesel in een "sportieve" coupé gaan proppen. Al weet je nooit tegenwoordig met al dat groene gedoe. Want de scirocco is toch een sportiever alternatief voor de golf zoals de golf plus een ruimer alternatief is.
        2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
        2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
        2014 Opel Astra OPC
        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Waar zitten die scirocco eigenaars hier allemaal op dit forum? Blijkbaar hebben enkelen sinds kort hun bolide maar ik vind maar 1 terug in de categorie "Mijn Duitse auto". Ben zeer benieuwd welke kleuren en motorisaties jullie hebben als ook jullie reactie's als eigenaars. Kwestie van het wachten op de mijne wat te verlichten
          2014 Opel Astra OPC
          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• De sirocco bluemotion komt er met een 1.6 tdi.

Stond vrijdag al op autoblog te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              De sirocco bluemotion komt er met een 1.6 tdi.

Stond vrijdag al op autoblog te lezen.
              Heb het ook net gelezen op autoblog, heb zelfs 2x gekeken.
              Ze overdrijven toch wel wat ze met hun groene labels, maar er moet wel een markt voor zijn zeker, anders zouden ze het niet doen.
              2014 Opel Astra OPC
              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                Ze overdrijven toch wel wat ze met hun groene labels, maar er moet wel een markt voor zijn zeker, anders zouden ze het niet doen.
                Het zijn ezels als ze het niet doen.

Imago hoeven ze nie meer op te bouwen

Comment

Ezels? Waarom?
                  Overdrijven? Waarom?

Je bent niet verplicht om het te kopen hé
                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                    Ezels? Waarom?
                    Overdrijven? Waarom?

Je bent niet verplicht om het te kopen hé
                    Nee maar je weet wel dat het zowiezo zal gaan verkopen...
                    En net dat vind ik jammer, zeker gegeven zo'n model met een sportieve inborst...
                    Een sportkar met een ondermaatse motor betaamt gewoon niet, imo...

Comment

Mja ergens kan ik je wel volgen. Maar een echte sportkar kun je het nu toch ook niet noemen hé. Niemand heeft iets tegen die 1.4 benzine (122pk) dus waarom dat iets tegen die lichte diesel hebben?
                      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichten
                        ja moet er wel bij zeggen wij komen wel heel vaak in die garage dus, ouders , broer, ale heel de familie koot daar wagens dus, dat allemaal speelt wel ne rol se, want denk dat het zelfs meer dan 7.5%was se, ma indeed ben ook naar beerens geweest enzo, enja daar kreeg ek ook maar max 5 % se, hangt ook heel veel af van welke verkoper enzo se, ma geloof mij gerust, ze kunne veeeel meer dan 5 % geven se
                        bij Lagrou in Dismuide stond nog onlangs "25%" in koeletters op het ruit van hun (VW-) showroom...
                        tja, dat zal wel voor eindereeksmodellen zijn die ze aan de straatstenen niet kunen slijten zeker...
                        ze gaven in mei 6% op een Golf 6 (full options) te bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                          Nee maar je weet wel dat het zowiezo zal gaan verkopen...
                          En net dat vind ik jammer, zeker gegeven zo'n model met een sportieve inborst...
                          Een sportkar met een ondermaatse motor betaamt gewoon niet, imo...
                          ²²²²²²

Comment

Waar zitten die scirocco eigenaars hier allemaal op dit forum? Blijkbaar hebben enkelen sinds kort hun bolide maar ik vind maar 1 terug in de categorie "Mijn Duitse auto". Ben zeer benieuwd welke kleuren en motorisaties jullie hebben als ook jullie reactie's als eigenaars. Kwestie van het wachten op de mijne wat te verlichten
                            ik stel mij ook de vraag
                            toen het model verscheen, dacht ik "wauw, dat zal als broodjes verkopen !"
                            in mijn buurt staat er echter na maanden maar eentje te pronken op de oprit van zijn gelukkige eigenaar
                            weet iemand hoeveel ze er van in België al verkocht hebben ?

Comment

• Op terugweg van Frankrijk een gifgroene Scirocco gezien, best wel geslaagd moet ik zeggen.

Comment

• Ik vind het een erg mooie en naar Volkswagen normen zelfs gedurfde wagen. Maar je ziet hem inderdaad nauwelijks in het straatbeeld.

Misschien vindt men hem te duur t.o.v. een vergelijkbaar uitgeruste Golf VI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                  Ik vind het een erg mooie en naar Volkswagen normen zelfs gedurfde wagen. Maar je ziet hem inderdaad nauwelijks in het straatbeeld.

Misschien vindt men hem te duur t.o.v. een vergelijkbaar uitgeruste Golf VI?
                                  Prijs ligt ongeveer gelijk...
                                  Leveringsproblemen kunnen er ook mee te maken hebben, vrienden van ons hebben hun bestelling begin dit jaar gedaan, en hij is pas afgelopen maand afgeleverd...

Comment

• idd zelfde probleem als met de a5. Ik ben de enige die geluk heeft gehad, heb maar een paar weken moeten wachten

Comment

• Bij ons bij de dealer zeiden ze dat ook. De verkoop van de scirocco gaat goed maar je ziet er nog weinig in straatbeeld omdat langere leveringstermijnen waren. Eind april moest je tot januari2010 wachten op je auto en met een panoramisch dak zelfs tot februari. In Juni werd het dan plots oktober2009 en ik heb de mijne niet lang geleden besteld en het word november. 3 maand is dus te doen als je weet dat het in begin er 7 waren.
                                      En de lichtere diesel, ja er is nu eenmaal vraag naar milieu- en belastingsvriendelijke auto's. Ik vind het aan de ene kant ook jammer omdat je het sportievere imago ook weer wat minder eer aan doet. Aan de andere kant zal het een goede zaak zijn voor VW en de verkoop en rijd je met de benzine of zwaardere diesel dan heb je toch wat uniekers algezien Belgie nog steeds een (kleiner) diesel land is. De 1.4/122PK benzine. word eerder sportief gezien dan de 1.6 diesel vanwege de benzine en turbo combinatie denk ik.
                                      2014 Opel Astra OPC
                                      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Ik heb een vraagje over velgen. Ik zou voor de winter (nog veraf) zwarte velgen willen met winterbanden. Weet iemand waar ik zo'n velgen kan vinden? Het liefst zou ik er van VW zelf willen...

Comment

• OEM VW-velgen laten zwart spuiten?

Comment

Working...
                                          X