Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenAmai, ik kreeg enkele wegen terug nog 7,5%
Comment
-
Ik heb de scirocco met 1.4 (160pk) 2 weken geleden getest bij Volkswagen in Kortenberg. Leuke motor, bij alle toerentallen veel kracht. Ik vond het alleen jammer dat je niet echt een snelheidsgevoel hebt. Je moet echt op de wijzers kijken om te weten dat je al veel te snel aant rijden bent. Daardoor lijken de acceleraties maar flauw, terwijl ze dat objectief gezien niet zijn (0-100 in 8 sec). Ik vond'em eigenlijk te "steriel" aanvoelen, te "Duits" zeker
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenWe waren dit weekend een Golf gaan testrijden en op de terugweg passeerden we een aantal dealers waaronder Ceulemans in de buurt van Leuven. Toen die kerel hoorde dat we om een offerte kwamen maar dat de testrit door een andere dealer geregeld was, begon dieje lastig te doen. Em heeft ons zelf geen offerte 'willen' maken. Sommige VW dealers zijn toch echt wel dikkenekken... En twas dan nog een showroom die op niks trok, zeker geen reden om arrogant te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenFak
Ze lijken sterk op de 21'ers voor de BMW X5.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenKen je de naam van de verkoper?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenNee. Een kleine met kort geschoren haar was het
?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenHeb prijsje laten opmaken, ze geven op dit model slechts 2,5%.....
Heb er ook ingezeten, mooie en degelijke afwerking!
Ik heb een bestek laten opmaken, zoals op die foto hierboven met de lugano velgen, lekkerrrr!
Twijfel enkel nog tussen de 2.0 200pk of de 1.4 met 160pk....
Als U laat voelen dat U er zeker een wil, waarom zou men dan korting geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichtenmaar kdenk dat het die Erwin Guffens is
Wrm, kende die mss?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenEffe gegoogled maar ook ni direct de beste foto's gevonden
Thnx voor de pics !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenHaha, U onderhandelt slecht!
Als U laat voelen dat U er zeker een wil, waarom zou men dan korting geven?
Hoe moet ik onderhandelen? Mischien leer ik hier nog iets bij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenmmm.. die zwarte Scirocco van hierboven
Zo zou ik hem wel willen.. prijs valt ook nog goed mee, ivg met A3 of BMW 1
Ik heb de zwarte bij delorge gezien, en die kleur is echt niet mooi op de Scirocco.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVind ge dat mooi zo eene zwarte?
Ik heb de zwarte bij delorge gezien, en die kleur is echt niet mooi op de Scirocco.
Ik zie regelmatig een héél donker grijze. Dat dan voor mij2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenXenon of niet op die wagen?
Dure optie wel, en naar het schijnt ook vrij duur om een "lampje" te vervangen....
Dus.....?
We hebben al verschillende wagens met xenon/bi-xenon gehad en nog nooit een kapotte lamp gehad. Levensduur van een halogeenlamp is verwaarloosbaar in vergelijking met xenon (bij wijze van spreken)...
Als je het eenmaal hebt gehad, kan je niet meer zonder. In mijn ogen zijn geld wel waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenDure optie wel, en naar het schijnt ook vrij duur om een "lampje" te vervangen....)
Die dingen gaan alleen eigenlijk nooit kapot ofzo
edith: en pak ze maar, once you go Xenon you don't go back
Comment
Comment