Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
    Vooral niet vergeten te overdrijven he..
    Het klopt toch wat hij zegt .
    Meer verbruik, minder comfort, meer aquaplanning en betere stabiliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
      Het klopt toch wat hij zegt .
      Meer verbruik, minder comfort, meer aquaplanning en betere stabiliteit.
      Maar niet in zo'n overdreven mate.. dat valt al bij al super goed mee imho. Ik rijd runflat 18 en dat vind ik niet eens hard of oncomfortabel.
      -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
        , meer aquaplanning
        Is dat zoiets als ruimtelijke planning?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
          Vooral niet vergeten te overdrijven he..
          overdrijven ?
          ik had zelfs de kostprijs van de banden reeks 35 niet genoemd...
          niet verbazend dat de meeste wagens met 19/20 duim-velgen op ver versleten banden rijden
          Last edited by guyugy; 08/12/2008, 17:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
            overdrijven ?
            ik had zelfs de kostprijs van de banden reeks 35 niet genoemd...
            niet verbazend dat de meeste wagens met 19/20 duim-velgen op ver versleten banden rijden
            Je bent autoliefhebber of je bent het niet.
            -

Comment

• Heb er vandaag ééntje gezien, in't grijs

Zij en achterkant vind ik wel knap, de voorkant is minder mooi... maar dat wist ik al van op de fotos hier.
              Over het algemeen natuurlijk wel een tof bakske
              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Ik begrijp de hype niet zo goed... want 'k kan 'em amper leuker vinden dan de Golf VI (die ik wel kan pruimen overigens!). Begrijp me niet verkeerd, de Scirocco is zeer zeker geen lelijke auto, integendeel! Uiteindelijk zit het qua proporties allemaal goed, maar echt een beauty vind ik het niet. Er ontbreekt nog iets. Het is zo'n auto die volgens mij HOT is, omdat 'ie nog nieuw is, maar bijzonder snel zal opgaan in de grijze massa.

Zoals ik het nu zie, blijft het lelijke eendje van BMW interessanter.
                Juist met een paar benzinemotoren, en DSG-bak, heeft VW wel een streepje voor.

(Trouwens, als ze 'em ooit zouden maken, dan is de Audi Shooting Brake toch heel wat anders. Is maar logisch ook waarschijnlijk...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Ik begrijp de hype niet zo goed... want 'k kan 'em amper leuker vinden dan de Golf VI (die ik wel kan pruimen overigens!). Begrijp me niet verkeerd, de Scirocco is zeer zeker geen lelijke auto, integendeel! Uiteindelijk zit het qua proporties allemaal goed, maar echt een beauty vind ik het niet. Er ontbreekt nog iets. Het is zo'n auto die volgens mij HOT is, omdat 'ie nog nieuw is, maar bijzonder snel zal opgaan in de grijze massa.

Zoals ik het nu zie, blijft het lelijke eendje van BMW interessanter.
                  Juist met een paar benzinemotoren, en DSG-bak, heeft VW wel een streepje voor.

(Trouwens, als ze 'em ooit zouden maken, dan is de Audi Shooting Brake toch heel wat anders. Is maar logisch ook waarschijnlijk...)
                  da's eigenlijk(naast de lange levertermijn) ook één van de redenen dat ik hem niet besteld heb,denk niet dat ik mij binnen een jaartje nog omdraai voor een "gewone scirocco",dit zal eerder weggelegd zijn voor het R-type
                  net zomin ik mij omdraai voor pakweg een full option golf,maar dan weer wel voor een gti,you get my point.
                  en dat opgaan in de grijze massa,tja,heeft natuurlijk te maken met de lage instapprijs(voor ne vag dan toch)

Comment

• Heeft iemand mss een foto van de lugano en de interlagos velgen?
                    Heb al zitten zoeken ma weet niet juist welke de lugano zijn.

Op de configurator staat er alleen een foto van de interlagos.

Comment

• Comment

• Bedankt voor de foto's.
                        Zo veel verschil is er precies niet tussen de lugano en interlagos.
                        Ben er nog niet helemaal uit welke ik zou kiezen.Mss dat de 19" te groot gaan zijn?

Heb ondervonden dat in de configurator de lugano velgen niet tussen de opties staan als men de "catch up" stof bekleding neemt.
                        Met het standaard "merlin" en het leder kan men wel de lugano velgen kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schupke Bekijk Berichten
                          Bedankt voor de foto's.
                          Zo veel verschil is er precies niet tussen de lugano en interlagos.
                          Ben er nog niet helemaal uit welke ik zou kiezen.Mss dat de 19" te groot gaan zijn?

Heb ondervonden dat in de configurator de lugano velgen niet tussen de opties staan als men de "catch up" stof bekleding neemt.
                          Met het standaard "merlin" en het leder kan men wel de lugano velgen kiezen.
                          Heeft waarschijnlijk te maken met het sportpakket dat wordt toegevoegd om de catch up bekleding te kunnen selecteren. (verlaagde ophanging mss?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filzz Bekijk Berichten
                            Wat is eigenlijk het veschil tussen die twee
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                              da's eigenlijk(naast de lange levertermijn) ook één van de redenen dat ik hem niet besteld heb,denk niet dat ik mij binnen een jaartje nog omdraai voor een "gewone scirocco",dit zal eerder weggelegd zijn voor het R-type
                              net zomin ik mij omdraai voor pakweg een full option golf,maar dan weer wel voor een gti,you get my point.
                              en dat opgaan in de grijze massa,tja,heeft natuurlijk te maken met de lage instapprijs(voor ne vag dan toch)
                              ik draai me voor geen enkele auto om. Enkel voor knappe vrouwen . Ik zie weinig voordelen in een Scirocco tegenover een Golf qua binnenruimte en verbruik. Uitzicht is subjectief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Wat is eigenlijk het veschil tussen die twee
                                Veel verschil zie ik er ook nie in. De lugano hebben na plate boord en aan de bouten is het ook klein beetje anders. En de lugano is in 19 " en interlagos 18 "

Eigenlijk te weinig verschil tussen de 2 denk ik.

Comment

• De Lugano's hebben toch 5 V-vormige stukken? Dus telkens paren waarbij de lage rand aan de buitenkant van de V staat en de hoge rand aan de binnenkant.
                                  Bij de Interlagos zit de hoge rand steeds aan de zelfde kant.

Comment

• Het perspectief van die foto's is ongelukkig gekozen waardoor ze meer op elkaar lijken dan in werkelijkheid. Vooraanzicht van beiden velgen maakt het veschil duidelijker.

Comment

• Ik ben er volledig weg van moet ik zeggen! Mijn golfje heeft ondertussen 215.000km achter de kiezen en deze lijkt me de ideale opvolger.

Mijn ideale combo: Wit, panoramisch dak, interlagos velgen en xenons

Wel nog even wachten op de 170pk TDI versie

Comment

• Ik ben gisteren mijn Scirocco gaan afhalen bij de dealer.
                                        Rijd echt heel goed vind ik.De zetels zitten ook heel goed.
                                        Alleen vond ik het vreemd dat ik de auto vaak moelijk in 1ste versnelling gezet krijg.
                                        Bijvoorbeeld, als ik aan het rode licht stond, had ik het soms moeilijk om hem terug in 1ste te zetten.
                                        Als de auto helemaal uitstaat dan gaat hij wel telkens heel vlot in 1ste.
                                        Kan dit zijn omdat alles nog nieuw is?
                                        Of misschien is het omdat ik de auto nog niet gewoon ben?
                                        Ik heb dus geen DSG maar een gewone schakelbak.
                                        Anders moet ik volgende week toch maar eens terug naar mijn dealer gaan.

Comment

• Vandaag eventjes in eentje gaan zitten tijdens mijn bezoekje aan de VW-stealer (onderhoud Golf)

wat een prachtwagen

was thans een "saaie" grijze met "maar" 17'duim... maar wat een lekkere lederen zetels!
                                          Last edited by Tigra; 12/12/2008, 20:21.

Comment

Working...
                                          X