Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
    Ok, ik ben fan!!!

Ik hoop zo hard op een R36 variant, dat moet echt vet zijn!

Comment

• Bijzonder knappe VW.

Interieur ziet er weer meer dan degelijk uit, aardig vette koets!

Ik ben verkocht!

Comment

• ben ook verkocht,
        enkel die centjes he Misschien binnen een paar jaar in occassie

Comment

• Ik ga m'n vriendin proberen overtuigen om zoiets te kopen. Kan ik er ook mee rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ik ga m'n vriendin proberen overtuigen om zoiets te kopen. Kan ik er ook mee rijden
            In dat geval: Opwijk da was ni ver van Lebbeke zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
              In dat geval: Opwijk da was ni ver van Lebbeke zeker
              Goh, das toch al een andere provincie ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                ben ook verkocht,
                enkel die centjes he Misschien binnen een paar jaar in occassie
                Hoeveel zou hij gaan kosten?

Comment

• Voor zover men duits me niet in de steek laat, zal hij wel enkel in topmotoren komen. Hopelijk gaan ze geen fout door hem niet leverbaar te maken met lichte motoren voor de jeugd.

Deshalb stehen für den Scirocco vier kraftvolle Aggregate wie beispielsweise der 2,0l TSI 147kW (200PS) (Kraftstoffverbrauch: 7,7 l/100km; CO2-Emission: 181g/km)* und der 1,4l TSI 118 kW (160PS)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    Hoeveel zou hij gaan kosten?
                    Prijsindicatie Volkswagen Scirocco

07-03-2008 10:32 autointernationaal

Autointernationaal.nl kan een nauwkeurige prijsindicatie geven voor de nieuwe Volkswagen Scirocco. Zoals de kaarten nu liggen, gaan de prijzen in Nederland beginnen bij 25.175 euro. Een technisch identieke Golf (met 122 pk/200 Nm motor) heb je echter al voor 20.680 euro en voor 24.520 euro krijg je de GT Sport uitvoering van de compacte middenklasser met 140 pk aan boord. Da’s toch ook wel verleidelijk. Of neem de nieuwe Seat Ibiza, die in ieder geval in Bocanegra conceptuitvoering door de wimpers heenkijkend er net zo uit ziet als de Scirocco. Autointernationaal.nl gokt er op dat je voor de genoemde 25 mille bij de Seat dealer straks de Cupra uitvoering mag uitkiezen die 170 pk sterk is en die een veel royalere standaarduitrusting heeft. Wat is het leven soms toch ingewikkeld.
                    Feit is dat ze bij Volvo ongetwijfeld zullen schrikken van de prijsstelling, want de Scirocco is zo een rechtstreekse concurrent van de C30 die in basistenue enorm kaal en gestript oogt. Je krijgt voor 25.475 euro weliswaar een 1,8 liter motor, maar die krachtbron is minder prettig in de omgang en met 125 pk/165 Nm per saldo niet sterker.
                    Trek daar ongeveer 10% af en je komt op 22.500 euro startprijs.

Comment

• met echte 'flut'motoren (om het met een lelijk woord te zeggen) zouden ze hem v mij toch niet mogen uitbrengen. Vind hem heel knap en zou maar al te blij zijn zo eentje te kunnen bezitten maar vind dat deze zijn exclusiviteit toch wat moet bewaren. Nuja, hij zal wel minder exclusief worden dan de scirocco/corrado Tenzij ze echt moeite gaan doen om hem in nog kleiner aantal te produceren Which I'd doubt and don't hope for

Comment

• Ik vind em niet mooit, de concept was bloedmooi ... maar dit gedrocht ... bah
                        Ik vind dat als je een auto als de scirocco radicaal moet zijn, zoals de concept was ... niet zo'n bravere concept.
                        Ik voorspel een flop
                        Etron > Q8

Comment

• de vorige 2 generaties waren radicaler dan dit en zijn allebei vrij hard geflopt. Dus denk dat ze nu op veilig willen spelen

En euh, zoveel verschilt ie nou ook niet, buiten de gapende muil vooraan... En het is verre van een gedrocht imo

God zij geloofd dat: de gustibus et coloribus non est disputandum

Comment

• Front

BRON

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                              Front

BRON

Comment

• uhu

'k Denk dat ze die extra stoere muil van de concept gaan bewaren voor op de R36-variant, een beetje zoals bij de Golf V R32.

Comment

• ik kan er niet aan doen maar ik heb hem liever met de gril van het productiemodel dan van het prototype.

Die in het rood is goed

Antwerpen is't Stad
                                  en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                    ik kan er niet aan doen maar ik heb hem liever met de gril van het productiemodel dan van het prototype.

Die in het rood is goed
                                    idem

heb het wel gehad met SFG
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      En ook mooi sober dashboard vind ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Schupke Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                      Ik wil hier wel eens een testrit mee eigenlijk.

147 -->> Sirocco lijkt me geen zo een onlogische stap.

Prachtig interieur,dashbord mocht wel iets uitbundiger.
                                      Machtig in het rood.
                                      Jammergenoeg:extereur rood-intereur zand,dat gaat vloeken vrees ik.

Een testrit zeker.

Zowaar een VW die mij zou kunnen verleiden,voila het is eruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                        Prachtig interieur,dashbord mocht wel iets uitbundiger.
                                        Machtig in het rood.
                                        Jammergenoeg:extereur rood-intereur zand,dat gaat vloeken vrees ik.

Een testrit zeker.

Zowaar een VW die mij zou kunnen verleiden,voila het is eruit.
                                        vloeken?
                                        da's toch een zeer klassieke combinatie, veelal gezien bij ferrari.
                                        of zie handtekening

Comment

• De designers bij VW hebben schitterend werk geleverd!
                                          We moeten het ook kunnen zeggen als het es goed is hé...

Zowat de eerste hedendaagse VW die bij mij koopneigingen veroorzaakt.
                                          Die neus, die zetels,...

Ik vrees dat er wel heel veel geld tegenaan gesmeten moet worden om hem echt lekker te maken...

Comment

Working...
                                          X