Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het mag van mij in dat bordeau gewoon

Comment

• Check it even een shopje gemaakt: R32 blauw + gunmetal
      Liever donkerblauw maar dit is ook geil.

Comment

• Die kleur trekt op niet veel vind ik ...
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Check it even een shopje gemaakt: R32 blauw + gunmetal
          Liever donkerblauw maar dit is ook geil.
          Ik stel voor even de kleuren van je scherm goed in te stellen, want een R32 is niet paars
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
            Ik stel voor even de kleuren van je scherm goed in te stellen, want een R32 is niet paars
            Ow ik zie het nu ook
            Idd nogal paars

Comment

Ik weet niet of dit hetzelfde rood is, met Sport & Style pakket.

Zo wil ik hem wel, prachtig
              Ik zou echt eens bij de dealer moeten gaan kijken!
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik blijf het echt een geslaagd bakske vinden, zal vw toch geen windeieren leggen
                maar als daily aan gemiddeld 45000 p/j dat zie ik niet zitten (vooral door het gebrekkig overzicht rondom)
                tweede auto ?
                4 rings driver

Comment

• Net gaan kijken @ de dealer om hem eens in het echt te zien.

Ik vind hem IRL precies een tikkie tegenvallen . Doe mij maar een Passat CC als leasekrel .

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Op een blauwe (of andere donkere) zou ik die plastic delen zwart laten spuiten. Een witte is gewoonweg subliem mooi het lijkt wel een totaal andere auto.

Comment

• Voor de golf heb ik reclame gezien op tv, maar voor de Scirocco nog niks, vind dat maar vreemd
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Voor de golf heb ik reclame gezien op tv, maar voor de Scirocco nog niks, vind dat maar vreemd
                              De Scirocco gaat zichzelf verkopen, maar de saaie Golf heeft een "boost" nodig ....
                              Trouwens dit model blijft het paradepaardje van VW en MOET dus goed verkocht worden ...
                              Sintruin till I die

Comment

Hierzie manneke
                                Merci mateken

Die zwart plastieken strip onderaan aan de zijkanten van de auto, blijft die op alle versies zo of zijn er versies waarin alles meegespoten is?

Comment

• Vandaag in de showroom gezien.
                                  In het echt vind ik hem veeeel mooier dan op foto. Doch het interieur laat een veel minder goede indruk na dan in de nieuwe Golf.

Comment

• ik heb hem hier vandaag voor de deur staan, heb er net een paar uur mee kunne rijden, met de 2l...Amaai echt een leuk ding, dit ding is prijs kwaliteit bijna niet te kloppen...is bijna even leuk als een audi TTS maar wel bijna 20 000 euro goedkoper....dat doet nadenken. De wegligging is fantastisch gewoon, de motor is lekker nerveus....ja ik begin sterk te twijfelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                      Vandaag in de showroom gezien.
                                      Doch het interieur laat een veel minder goede indruk na dan in de nieuwe Golf.
                                      Interieur is dan ook gebasseerd op de golf V
                                      En ja er staat een sportstuur, sportstoelen en ook mooie handvaten aan de deur...maar voor de rest is het juist hetzelfde ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        iets te kleine koplampen maar voor de rest wel cava!

Comment

• ik heb er gisteren ook even in gezeten en ik vond het zeker niet slecht. Lekker sportief, maar voor een jonger publiek...
                                          i 1 2 1/2 6

Comment

Working...
                                          X