Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet niet of dit hetzelfde rood is, met Sport & Style pakket.
Zo wil ik hem wel, prachtig
Ik zou echt eens bij de dealer moeten gaan kijken!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
ik blijf het echt een geslaagd bakske vinden, zal vw toch geen windeieren leggen
maar als daily aan gemiddeld 45000 p/j dat zie ik niet zitten (vooral door het gebrekkig overzicht rondom)
tweede auto ?
Op een blauwe (of andere donkere) zou ik die plastic delen zwart laten spuiten. Een witte is gewoonweg subliem mooi het lijkt wel een totaal andere auto.
Voor de golf heb ik reclame gezien op tv, maar voor de Scirocco nog niks, vind dat maar vreemd
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Voor de golf heb ik reclame gezien op tv, maar voor de Scirocco nog niks, vind dat maar vreemd
De Scirocco gaat zichzelf verkopen, maar de saaie Golf heeft een "boost" nodig ....
Trouwens dit model blijft het paradepaardje van VW en MOET dus goed verkocht worden ...
Vandaag in de showroom gezien.
In het echt vind ik hem veeeel mooier dan op foto. Doch het interieur laat een veel minder goede indruk na dan in de nieuwe Golf.
ik heb hem hier vandaag voor de deur staan, heb er net een paar uur mee kunne rijden, met de 2l...Amaai echt een leuk ding, dit ding is prijs kwaliteit bijna niet te kloppen...is bijna even leuk als een audi TTS maar wel bijna 20 000 euro goedkoper....dat doet nadenken. De wegligging is fantastisch gewoon, de motor is lekker nerveus....ja ik begin sterk te twijfelen.
Vandaag in de showroom gezien.
Doch het interieur laat een veel minder goede indruk na dan in de nieuwe Golf.
Interieur is dan ook gebasseerd op de golf V
En ja er staat een sportstuur, sportstoelen en ook mooie handvaten aan de deur...maar voor de rest is het juist hetzelfde ze
Comment