Heel knappe VW, concept van de Scirocco vind ik zelfs heel gedurfd van VW.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schupke Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Nog nen interessante link gevonden met een 30 tal foto's van de Scirocco in Geneve
Comment
-
Zo in't rood ziet hel d'r echt wel goed uit.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenDe neus en vooral de koplampen doen me trouwens bijzonder sterk denken aan Alfa.
Maar 't blijft beschaafd
I like, zeker die rode!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenStraks krijg ik nog spijt van m'n Sportback :o Alhoewel
Ik wil hier wel eens een testrit mee eigenlijk.
147 -->> Sirocco lijkt me geen zo een onlogische stap.
Comment
-
A5 stond op m'n planning, maar kwam uiteindelijk te duur uit. En ik wou niet snoeien in de minimum uitrusting die ik voor ogen had. Plus verzekering (omnium), biv, .. Ik heb veel over voor een wagen maar ook niet alles. Dus ben ik met de saloncondities voor een A3 Sportback gegaan die op een paar details na volledig mijn goesting is, en toch meer dan betaalbaar blijft. En die enkele details komen dan achteraf in orde. Met spijt in het hart van de A5 afgestapt, maar rationeel gezien was het de beste keuze die ik kon maken.
Comment
-
-
Scirocco >>>>>>>>>> Audi A3, zelfs al wordt die binnenkort gefacelift
Comment
Comment