Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Fiesta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ford Fiesta S, tikkie sportiever

Net zoals bij het vorige model brengt Ford een sportief uitziende S-versie van de Fiesta uit. Een maand na de voorstelling van de gewone Fiesta in Genève toont Ford zijn nieuwe Fiesta S op de autoshow van Peking, die van 22 tot 28 april zijn deuren opent. De auto arriveert tegen het einde van dit jaar in Europa.

De nieuwe Fiesta S is vooraan te herkennen aan de hoekige zilveren elementen in de ondergrille in honingraatstructuur. Aan de achterzijde van de S zit een diffusor aan de onderkant van de bumper. Ook de achterspoiler met derde remlicht valt op en onderstreept het sportieve uiterlijk van de kekke stadsauto.

Nog meer sport
    Ford heeft nu Fiesta S laten zien, maar op de sportieve modellen mét inhoud is het nog even wachten. Met de nieuwe 1.6 (115 pk) vallen ook al goede prestaties te halen, maar liefhebbers zitten toch vooral te wachten op de ST- en RS-versies met 1.6 turbomotor. In de ST zou die naar verluidt 180 pk leveren, in de RS ongeveer 200 pk.

Begin 2009 komt de 280 pk sterke Focus RS op de markt. Dit brute kanon gaat concurreren met de Mitsubishi Evo X en de Subaru Impreza WRX STI.

Normaal
    Is dat allemaal niet aan jou besteed, dan zijn er natuurlijk ook 'normale' motoren voorhanden. Het motorenaanbod van de Fiesta begint met een 1.25 met 60 of 80 pk. Dan volgt de eerder genoemde 1.6 (115 pk). Dieselrijders hebben keuze uit een 1.4 TDCi (68 pk) en 1.6 TDCi (90 pk).
    Bron: www.autoscoops.eu

Comment

Comment

Ik vind dit alvast een geslaagde wagen van Ford. De st-versie zie ik wel zitten. Juist spijtig van de (volgens mij) iets te hoge neus, maar de prestaties maken dan wel weer wat goed.

Comment

nog geen prijzen/brochures... te vinden?

Comment

neen zal ook nog even duren

Comment

Hij is zeker niet lelijk maar ik zou 'em zelf niet kopen.
              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niki Bekijk Berichten
                Juist spijtig van de (volgens mij) iets te hoge neus, maar de prestaties maken dan wel weer wat goed.
                Dat zal ook iets met de regels ivm. voetgangersbescherming te maken hebben zeker, niets aan te doen I guess.

Ik vind hem ook wel geslaagd, maar in dat segment zijn er heel wat alternatieven, die ik toch boven deze plaats zoals een Mazda 2, een Fiat 500 of een used Mini.

Comment

Comment

wow!!!

kleine wieltjes ahoi

Comment

Comment

Comment

Comment

de laaste afbeeldingen van ax_dude zijn al niet meer zichtbaar, alé, bij mij toch niet

Comment

heb er juist al eentje zien rijden hier op de steenweg tussen Tienen en Sint-Truiden. op duitse nummerplaten natuurlijk. zag er heel goed uit eigenlijk, redelijk geblokt autootje, vrij sportief.

zal mijn camera in de auto moeten houden want als ze hier doorrijden wilt het zeggen dat ze vanuit het testcentrum in lommel alweer aan het proefrijden zijn.
                              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Juist ook een witte gespot met duitse platen in Hasselt. Zag er zeer goed uit, mooi sportief! Heb 2 foto's kunnen trekken met m'n gsm
                                2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Ale, dan zal ik ook moeten beginnen opletten of ik er eene zie
                                  Ben in het verleden zo ook al de huidige Galaxy en S-max gezien (aan de rotonde aan Staaien in Sint-Truiden), de Mondeo (tussen Sint-Truiden en Tienen) en de Kuga (in Bevingen)
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

ik vind het een prachtige auto! Het interieur spreekt mij ook wel aan

Comment

geweldig mooie autoooo

mmm
                                      freude am fahren

Comment

Nieuwe Fiesta zopas gespot in Kermt (Limburg) met duitse platen. Had niet meteen door welk model ik zag, mijn geheugen was eerst al de kast van Mazda aan het doorlopen. Was best proper, in geen enkel opzicht meer te vergelijken met het huidige fletse model.

Comment

Working...
                                        X