Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind deze Fiësta echt knap... Maar Ford moet echt wel eens leren van hun auto's voor te stellen in mooiere kleuren. Telkens slagen ze erin om de lelijkste kleuren boven te halen bij de presentatie van nieuwe voertuigen.
En tja, met wieldeksels zal het maar een lelijk bakske zijn zoals 90% van alle voertuigen die rondbollen
met een beetje slechte wil herken je in de zijkant (ter hoogte van de hoog oplopende achterste zijruit) de lelijkste Ford ooit: Ford Laser/ Mazda 323. Het is in elk geval een originele verschijning, en gelukkig maar, want in dit segment waar heel wat leuk ogende auto's zijn (GPunto, Corsa, 207) was de de vorige Fiesta de banaliteit zelve. Ik ben benieuwd hoe de 5-deurs er zal uitzien.
Ik vind hem knap, en in deze uitvoering geslaagder dan Clio/Corsa/207. Enkel de Fiat GP blijft hem voor. Het interieur lijkt me ook een grote stap vooruit, maar ik zal er eens moeten inzitten om een oordeel te vellen. Misschien is het gewoon allemaal hard plastic, en zitten de zetels opnieuw als de marteltuigen in de huidige versie?
Trouwens ook benieuwd naar de 5-deurs, want een gordellijn op die hoogte lijkt me voor dat model toch niet haalbaar.
Ik voorspel trouwens sowieso een verkoopssucces voor de versie met 100g CO2 (15% korting!).
Comment