Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Fiesta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
    Onder de handrem
    Oké...
    Structuur van de plastiek gelijkt trouwens nogal op die van de 206.

Comment

Comment

de eerste mooie fiesta
        leuk dat ze vrij dicht in de buurt komen van de verve
        en hopelijk is er een st met iets meer dan 150 pk. dan zou ik nog kunnen twijfelen

ik ben alleszinds fan, zeker als ie rijdt gelijk de huidige st

Comment

Bravo Ford!
          en met dat nieuwe gedeelde Mazda2 onderstel zit dat volledig snor...
          hoop hem snel in het echt te spotten...

Comment

mooi, alleen die (plastic) roosters rond de mistlampen vooraan

Comment

Ziet er een potente fiesta uit!

Comment

TOP! Vind'm zéér mooi! guitige voorkant, redelijk gespierde achterkant! moest ik 'n nieuwe compacte auto moeten kopen, ik zou het wel weten
                freude am fahren

Comment

Ik heb hem gespot:

Comment

ferm ferm, een engels model in de buurt van Binderveld ( achter Sint-Truiden)

Comment

Die foto doet hem geen goed, ziet er echt lelijk uit, wat ie in het echt niet is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                        Die foto doet hem geen goed, ziet er echt lelijk uit, wat ie in het echt niet is.
                        Idd! hij lijkt nogal hoog vind ik! ik zou een andere kleur kiezen (bv. het bordeau-achtige kleur waarin hij voorgesteld werd)
                        freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                          Idd! hij lijkt nogal hoog vind ik! ik zou een andere kleur kiezen (bv. het bordeau-achtige kleur waarin hij voorgesteld werd)
                          Idd, hij lijkt mij ook nogal hoog..

Verder misschien iets te kinetic, maar hij is wel geslaagd Zijn er al prijzen bekend?

Comment

Heet vooruitzicht: Ford Fiesta RS

Ford bereidt een bijzonder heftige variant van de nieuwe Fiesta voor, dit is de RS die in 2010 het compacte GTI-segment gaat opschudden. Met een 200 pk sterke 1.6 turbo kan hij zich meten met de sterkste hot hatches in het B-segment.
                            Van de huidige Fiesta liet Ford al in 2004 een RS zien, maar dat studiemodel heeft nooit het productiestadium gehaald. Ford zag er geen heil in omdat er te weinig animo voor de auto zou zijn. Maar nu heeft Team RS groen licht gekregen, en dat is goed nieuws. De Fiesta RS belooft een heet bakkie te worden. De 200 pk sterke 1.6 turbo maakt een 0-100-sprint van 6 seconden mogelijk. De RS wordt de ultieme Fiesta, er komt ook nog een Fiesta ST, die het met een 180 pk sterke 1.6 turbo moet doen. Als topper zal de RS lichtere kuipstoelen hebben en hij zal ook gespeend zijn luxe en comfortverhogende zaken, om het gewicht te drukken. Dit jaar maken we alvast kennis met de Focus RS, de 280 pk sterke versie van de hatchback die in de zomer in London onthuld wordt.

Bron.

Comment

Goeie prestaties . De looks zijn niet 100% mijn ding.

Comment

fiesta rs... sounds good
                                ik ben meer en meer fan aan het worden, die mito gaat nog mogen opletten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                  fiesta rs... sounds good
                                  ik ben meer en meer fan aan het worden, die mito gaat nog mogen opletten
                                  Liever een Alfa dan een Ford ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                    Liever een Alfa dan een Ford ze
                                    als imago u niets zou interesseren, en merkenbadges ook niet. maar een performante motor en snedig en speels weggedrag des te meer, waarom dan het éne uitsluiten? De énige reden voor mij om nu geen clio rs cup te gaan bestellen is de sluiting van vilvoorde. das pas een geldige reden
                                    nee, de fiesta st nu vind ik vrij banaal met een lelijk gat, en qua snelheid zou het een stapje achteruit zijn voor mij. als hij komt zoals hier op die tekening ongeveer EN met 200 pk EN lichter, dan maakt hij serieus veel kans. want op vlak van weggedrag is het nu al een referentie (nuja, peugeot heeft het met de 207 rc ook verkloot) hoe knap ik de mito ook mag vinden, hij zal zich eerst mogen bewijzen. want ik als arme werkmens ga geen 25.000€ betalen voor iets teleurstellends als ik iets opwindends kan kopen voor minder dan 20k.

Zie het als een mooie vrouw, maar als je ze eindelijk in bed hebt blijkt ze vaginitis te hebben. dan liever de rit van mijn leven met het iets minder knappe zusje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                      als imago u niets zou interesseren, en merkenbadges ook niet. maar een performante motor en snedig en speels weggedrag des te meer, waarom dan het éne uitsluiten? De énige reden voor mij om nu geen clio rs cup te gaan bestellen is de sluiting van vilvoorde. das pas een geldige reden
                                      nee, de fiesta st nu vind ik vrij banaal met een lelijk gat, en qua snelheid zou het een stapje achteruit zijn voor mij. als hij komt zoals hier op die tekening ongeveer EN met 200 pk EN lichter, dan maakt hij serieus veel kans. want op vlak van weggedrag is het nu al een referentie (nuja, peugeot heeft het met de 207 rc ook verkloot) hoe knap ik de mito ook mag vinden, hij zal zich eerst mogen bewijzen. want ik als arme werkmens ga geen 25.000€ betalen voor iets teleurstellends als ik iets opwindends kan kopen voor minder dan 20k.

Zie het als een mooie vrouw, maar als je ze eindelijk in bed hebt blijkt ze vaginitis te hebben. dan liever de rit van mijn leven met het iets minder knappe zusje

Vaginitis? Is dat hetzelfde als ikwilnipoeppekis?

Comment

op autobild spreken ze van een startprijs rond de 10.990 eur

extra foto's: http://www.autobild.de/mmg/mm_bilder...l?tab=0&page=0

Comment

Een mooi sportief autootje.

Comment

Working...
                                          X