Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rating:

FIRST OPINION
    The Delta is sure to win the Lancia brand new fans with its distinctive styling, strong engine line-up and excellent refinement. The cabin is versatile, roomy and generally well finished, too. A slightly uninvolving driving experience, as well as a potentially high price and some below-par cabin materials, detract from its appeal. But the newcomer has bags of character and exclusivity on its side.

Complete rijimpressie: [www.autoexpress.co.uk]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• int middenste stuk zeggen ze "quality interior" en rechts zeggen ze dan mindere qualiteit... Volgens mij hebbe ze der zelfs ni ingezeten
      Alle engelse sites zeggen identiek hetzelfde...
      Possible high price. snap ik ook ni... in fleet zijn italianen meestal e goe stuk goedkoper voor hetzelfde dan hun duitse tegenhangers

Comment

• mijn rijtest

Comment

• Hoe zit het nu met de packs en dat mat-antraciet dak? Bij welke uitrustingsversies is dat nu standaard, of optioneel?

Want ik vind 't lelijk. Ik zou zelf de topversie kiezen, maar als daar dat mat antraciet dak bij zit -> no thanks. Kan je dat dan afbestellen? Of is dat een folie die ze bij de garage kunnen verwijderen?

Ik blijf 'm prachtig vinden, wat een klassebak, zeg. En zo individueel gestyled, i like it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Hoe zit het nu met de packs en dat mat-antraciet dak? Bij welke uitrustingsversies is dat nu standaard, of optioneel?

Want ik vind 't lelijk. Ik zou zelf de topversie kiezen, maar als daar dat mat antraciet dak bij zit -> no thanks. Kan je dat dan afbestellen? Of is dat een folie die ze bij de garage kunnen verwijderen?

Ik blijf 'm prachtig vinden, wat een klassebak, zeg. En zo individueel gestyled, i like it.
            is standaard bij platino, gij pakt beter een oro met eleganza pack op. dan hebde ook de sensoren enzo maar niet de bi color.
            Der was daar nog nen duitser en die had em al gezien in bi color zwart-zwart en da was echt mooi zei em.

Comment

• Zeer apart.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichten
                is standaard bij platino, gij pakt beter een oro met eleganza pack op. dan hebde ook de sensoren enzo maar niet de bi color.
                Der was daar nog nen duitser en die had em al gezien in bi color zwart-zwart en da was echt mooi zei em.
                Ik heb 'm ook al gezien in zwart/matzwart en ik vind het afschuwelijk.

Comment

• in wa kleur vindt ge hem dan wel mooi?

Comment

• In 't zwart, maar 't moet met een glanzend dak zijn!

Voorts zag ik enkel zwart/matzwart en wit/matzwart live (salon van Genève). Nog geen andere kleuren gezien.

'k Zou 'm wel sowieso donker nemen, dan komt het chroom mooi uit. M'n vriendin rijdt met een Ypsilon (prefacelift), een zwart metallic met beige alcantara binnenin. Mocht ze nu moeten veranderen, dan zou ze exact dezelfde willen, terug een zwarte met beige alcantara, maar er is geen zwart metallic meer beschikbaar! En ze zou een beetje meer paardjes willen ... de 1.2 8V is wel 'n superblokje (zoveel fun), maar goed vooruit gaat 't toch niet. Maar je komt wel overal ontspannen aan, da's 't voordeel ervan.

Comment

• Komt dit ding ook als 2.4 JTDm?

En zijn er al prijs- en optielijsten beschikbaar?

Comment

• Diesels :

1.6 Mjet 120 PK
                        2.0 Mjet 165 PK
                        1.9 Mjet Bi-Turbo 190 PK

Benzine :

1.4 T-Jet 120 PK
                        1.4 T-Jet 150 PK
                        1.8 Di Turbo 200 PK

Comment

• edit: er zou ook nog een diesel met 115pk zijn voor belgië.
                          Wat ik mij afvraag is hoe die autoparkeer optie heet (of dat die standaard is)?
                          Last edited by daffeh; 17/06/2008, 12:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Zalig, thanks!
                            zeg, als ge van plan zijt om ééntje te bestellen en uw garagist voldoet niet meer moede maar es afkomen é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                              zeg, als ge van plan zijt om ééntje te bestellen en uw garagist voldoet niet meer moede maar es afkomen é
                              O, maar ik ga nog niet meteen eentje bestellen. 'k Heb gewoon een zeer gezonde interesse in de nieuwe Delta, omdat 'k 'm superknap vind, en omdat Lancia me nauw aan 't hart ligt (zeker sinds we onze Ypsilon hebben). Maar Sabineken moet eerst afgeschreven zijn voor er iets anders komt.

Voorts: zolang we in Izegem blijven wonen, gaan we zeker naar Decoopman blijven gaan. Ben écht tevreden van die mannen, supervriendelijk, niet pushy, nog 'n gemoedelijke sfeer, correcte prijzen. Als 'k me niet vergis hebben ze ook al een jaar of 2 na mekaar de Fiat Belgio prijs van beste dealer in de wacht gesleept?

Niet dat ik 't jou niet gun, uiteraard. Van waar ben je eigenlijk, of beter: waar exact werk je?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Rijtest: [news.auto.cz]
                                      Bron: [www.auto.cz]
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Kijk 'ns aan
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                        X