Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door moasje_style Bekijk Berichten
    de naam delta niet echt waardig, pas op vind de auto niet lelijk, maar de delta moet een korte en krachtige hothatch zijn. eigenlijk is de nieuwe te elegant om een echte delta te zijn!
    Dat van die krachtige hothatch is niet noodzakelijk een must hoor.
    Ik heb zelf ook zo'n chiquere Fiat met wat extra chroom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      ....... Eén hypergroot pluspunt: wat een super-aangenaam aanvoelend dashboard (qua materialen)!! Daar kunnen een pak Duitsers en ook de Jaguar XF (met z'n cheapo leder op z'n dash) een puntje aan zuigen, 't is uitermate pleasant to the touch.
      .........
      Dit is het materiaal waaruit het dashboard is gemaakt:
      Für unsere Kunden schaffen wir vernetzte, umweltfreundliche, sichere und komfortable Lösungen.

Comment

Waar is de schoonheid van de echte delta gebleven. Ze verliezen stilaan hun karakter de auto's.

Comment

zijn er al pre-order data bekend?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
            er is een configurator op http://www.thedeltaproject.eu/
            Ik vind 'm ni. (ben geregistreerd)

Comment

De proporties van deze wagen zijn niet helemaal je van het, maar de wagen heeft wel iets. Redelijk gewaagd, en dat apprecieer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuselise Bekijk Berichten
                Waar is de schoonheid van de echte delta gebleven. Ze verliezen stilaan hun karakter de auto's.

niet overdrijven hé, de originele Delta heeft pas de harten kunnen veroveren sinds de komst van de HF-versies. de Integrale is een mythe geworden.
                de 'gewone' 1.3 had zeker niet de charme van pakweg een Beta HPE uit dezelfde periode. De Delta II heeft me ook nooit echt aangesproken, de 145 (ook een Tipo-derivaat ) straalde heel wat meer karakter uit.

Comment

op de press release spreken ze van mid 2008 production model (zijnde nu ongeveer) maar op verscheidene sites spreken ze van de 2009 lancia.
                  Wanneer moge we deze dan op de straat verwachten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuselise Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                    niet overdrijven hé
                    inderdaad.

of je deze auto nu mooi of lelijk vindt, een gebrek aan karakter zou ik hem zeker niet nageven. Dit soort "zwart-wit wagens" hebben juist bakken karakter

Comment

daarnet bij italian automotive center in drogenbos geweest en is wa achter de Detal gevraagd.
                      Ze hebben nog geen officiële tarieven dus ge kunt ze nog ni bestellen. Eind juni krijgen ze er ene om mee te gaan testrijden.
                      Waarschijnlijk zout ge hem al tervoren (midden juni) kunnen bestellen om geleverd te zijn eind september...

Diene mens had em wel al mogen gaan bezien op een voorstelling en was wild enthousiast (tis natuurlijk ne verkoper) over alles wat er standaard opzit en hoe veel mooier em int echt is dan op foto.
                      En ze waren alletwee zot aant gaan over da dashboard

Comment

De Delta staat op 21 / 22 juni in de Italiaanse showrooms.
                        de prijzen zijn al bekend:

standaarduitrusting:
                        ESP, radio mp3 met stuurbediening, 6 airbags, led verlichting, verschuifbare achterbank, verstelbare rugleuning achterbank.

Argento
                        1.4 T-Jet 120 CV, 21.500 euro
                        1.4 T-Jet 150 CV, 22.700 euro
                        1.6 MJT 120 CV, 23.900 euro
                        1.6 MJT 120 CV (cambio robotizzato, solo dopo l'estate), 25.100 euro
                        2.0 MJT 165 CV, 26.300 euro

Oro
                        = Argento + alu velgen, zetels in leder en alcantara, pack confort, verchroomde omlijstingen en multifucntioneel scherm.

1.4 T-Jet 120 CV, 23.100 euro
                        1.4 T-Jet 150 CV, 24.300 euro
                        1.6 MJT 120 CV (cambio manuale), 25.500 euro
                        1.6 MJT 120 CV (cambio robotizzato, solo dopo l'estate), 26.700 euro
                        2.0 MJT 165 CV, 27.900 euro
                        1.9 MJET 190 CV, 29.100 euro

Platino
                        = Oro + alu velgen 17", panoramisch open dak, dual zone airco en tweekleurige lak.

1.4 T-Jet 150 CV, 25.900 euro
                        1.6 MJET 120 CV (cambio manuale), 27.100 euro
                        1.6 MJET 120 CV (cambio robotizzato, solo dopo l'estate), 28.300 euro
                        2.0 MJET 165 CV, 29.500 euro
                        1.9 MJET 190 CV, 30.700 euro

bron: quattroruote.it

Comment

ik wil vooral weten wanneer de grote leasebedrijven hun tarieven gaan bekend maken

Comment

leasedirect heeft 'm al in z'n prijslijsten staan, dacht ik

De Platino = lélijk! Dat matgrijze dak verpest echt alles. Hopelijk kan je dat afbestellen.

En Kudos voor zij die zo'n Delta kopen! 'k Vind 'm prachtig, en gedurfd, hoe meer zo'n auto's op de weg hoe liever!

Comment

Naar het schijnt gaat hij in de showroom staan op 21 juni

Comment

mss toch maar eens gaan bekijken dan

want ofschoon ik em niet écht mooi vind, trekt hij me wel aan

Comment

voor een wagen die binnen 3 weken bij de dealers staat zijn er echt wel niet veel fotos en deregelijke van (pre) productiewagens die gespot worden

Comment

tja, dit is wat ik gehoord heb van de dealer; Kan natuurlijk altijd zijn dat ik juni gehoord heb maar dat hij juli zei. Was nog vroeg voor mij op een zaterdag.

Comment

Nee, je bent correct, ik heb op 25 juni een testrit normaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        leasedirect heeft 'm al in z'n prijslijsten staan, dacht ik

De Platino = lélijk! Dat matgrijze dak verpest echt alles. Hopelijk kan je dat afbestellen.

En Kudos voor zij die zo'n Delta kopen! 'k Vind 'm prachtig, en gedurfd, hoe meer zo'n auto's op de weg hoe liever!
                                        Even gecheckt en met dezelfde randvw (3y/40d.km) kost ie +-70€ meer dan een Bravo racing.
                                        Delta oro 120pk vs Bravo racing 105pk that is (delta zal wel stuk zwaarder zijn, gok ik)

Bravo kan dus volgepakt met opties (skydome, xenon e.d...) hmm moeilijk...Delta is zoveel chiquer...

Zal een van deze twee worden als nieuwe leasekar voor die van ons, lijkt me. 159 valt af wegens te duur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk Berichten
                                          Even gecheckt en met dezelfde randvw (3y/40d.km) kost ie +-70€ meer dan een Bravo racing.
                                          Delta oro 120pk vs Bravo racing 105pk that is (delta zal wel stuk zwaarder zijn, gok ik)

Bravo kan dus volgepakt met opties (skydome, xenon e.d...) hmm moeilijk...Delta is zoveel chiquer...

Zal een van deze twee worden als nieuwe leasekar voor die van ons, lijkt me. 159 valt af wegens te duur.
                                          identiek bij mij infeite:
                                          Vroeger kon ik een A4 / 159 pakke met wat opties, nu moet ik al zakken naar een A3SB (mede door het feit dat audi enkel een 2.0tdi aanbiedt) En dan lijkt de Delta mij wel sjieker. Als zo een topmodel 1.6multi in mijn budget past ist verkocht

Comment

Working...
                                          X