Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• top gear

June 9, 2008 Delta spread

The Lancia Delta is back. Not only is it back, but it's coming back to Britain. And not only is it back and coming back to Britain, it's also a bit funny-looking.
    Perhaps that's a bit unfair. You can make up your own mind on the looks, but it's certainly an, erm, unmissable face. Then again, the original Delta - at least in non-Integrale form - was hardly a looker, either.
    Set to arrive in the UK at the end of this year through Alfa dealerships, the Delta sits on the same platform as the Fiat Bravo. At 450cm long, it's significantly bigger than the Focus/Golf hatch crowd - Lancia describes it as a 'hatchback saloon', which we don't quite understand. Maybe they mean hatchback estate.
    Lancia is talking up the Delta's 'premium' features - it has the option of a massive panoramic sunroof, posh leather interior and a tilting rear bench. We're not sure why that's premium, but it's certainly a nice touch.
    It'll launch with the choice of two petrol engines - 120bhp and 150bhp 1.4-litre TurboJets - and a 120bhp 1.6-litre diesel, all mated to six-speed manual, automatic or 'robotised' boxes. Later, we'll see two higher powered diesel units and a 200bhp petrol engine.
    There's no official word yet on a properly hot 'Integrale' version, but insiders say that Lancia is keen to cash in on the cache of the name, so we're keeping our fingers crossed. Even the most dubious face can be saved with a 300bhp turbo-nutter engine and four-wheel diff fun, we reckon. Just ask the Impreza.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Rij-impressie: [www.autobild.de]
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Laten we hopen dat het hem niet vergaat zoals de Thesis...

Comment

• das wel een schoonder bi color dan het zwart-melkwit da ge altijd ziet

Comment

• Ik vind hem echt lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                  Ik vind hem echt lelijk.
                  de wagen of deze kleurcombo?

Comment

• Ik vraag me af wat Lancia er van verwacht? Want dit gaat toch niet verkopen.

Maar ik lust em dus wel!

Comment

• de wagen of deze kleurcombo?
                      De wagen én de kleurcombo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                        De wagen én de kleurcombo.
                        Dat is er toch wat over qua statement... t'is een gewaagd design waar je moet van houden of niet... maar echt lelijke wagen maken ze tegenwoordig nog maar zelden.
                        Soit, op foto's ga ik nooit meer af, vrijdag zie ik hem int echt en bekijk ik het dan wel...

Comment

• Bijzonder knappe wagen! Hij integreert de typische Lancia-kenmerken in een spraakmakend, mooi, elegant.. ontwerp (die minder controversieel is als de Thesis - en hopelijk ook wat meer gesmaakt wordt dan deze laatste)

in welk marktsegment valt deze eigenlijk? hij kan volgens mij zowel als een alternatief voor de Fiat Bravo gezien worden, als voor bijvoorbeeld een Volvo V50? 't is zowat een kruising tussen een groot uitgevallen hatchback en een break..

desalniettemin is het een bloedmooie auto!
                          freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Ik vraag me af wat Lancia er van verwacht? Want dit gaat toch niet verkopen.

Maar ik lust em dus wel!
                            70.000 exemplaren per jaar, waarvan 60.000 in Europa en 10.000 in Rest of World
                            Lijkt mij haalbaar te moeten zijn...
                            sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Verdorie knap. En dat interieur

Alcantara baby
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Welke velgen zijn dat? Best wel knap infeite

Comment

• filmke vanop een parking

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• gistere naar de voorstelling geweest (wel geen fottos getrokken... niemand deed da daar) in de garage van IAC meiser.
                                    Stonden twee bakken: die waarmee ik seffes ga rijden: ne fiat rode en nog nen andere bi color wit zwart. Alle twee panoramisch dak en leren interieur.
                                    De rode had de optie met de gps en het andere leren interieur... de witte had alcantara met streepjes en de gewone radio. Ik vond het interieur van de wit zwarte mooier maar de console met de gps is dan weer knapper bij de rode.
                                    Het dashboard is idd wel een speciaal soort materiaal, maar das nu ook geen must have optie.
                                    Op beiden stonden 18" ers en dat doet de auto echt wel eer aan... echt chique
                                    Qua motor was het twee keer de 140pk sterke benzine, spijtig want ik ga de 1.6jtd pakken.
                                    Hoe donkerder de kleur van den auto, hoe mooier in mijn ogen. Er ging misschien een bi color zwart-mat zwart komen zoals bij de ypsilon

Comment

• Die zwarte is best lekker en dat interieur is kwijlen met de grote K
                                      Maar ondanks dat ik een hevige fan ben van dat Ivoor kleurtje, vind ik em zo niet echt geslaagd
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Hij is echt mooi !

Gewaagd design, hip, modern, echt een schoon machien

En led'jes

Comment

• daarnet mee gereden...

1.4 tfsi oro + pack eleganza + open dack... echt super. Binnekort klein verslagske van schrijven

Comment

Working...
                                          X