Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Profiel = seat precies

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten


      Mooi, maar staan die zitvlakken niet erg (overdreven) gekanteld?

      Comment


      • #43
        Als sommigen beweren dat bij Peugeot de verhoudingen zoek zijn, wat dan hiervan???

        Comment


        • #44






          Bron: http://www.leftlanenews.com/lancia-delta-2.html

          Comment


          • #45
            FAK...

            die kar in bi - colore zwart onderaan wit bovenaan...hoe knap is dat wel niet!

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              oe ja, veels te lange neus
              inderdaad wat een verschrikkelijk lange overhang vooraan, of is dit maar het effect als de foto onder een bepaalde - wel heel ongelukkige hoek - genomen is?

              Comment


              • #47
                De proporties kloppen werkelijk langs geen kanten, da's toch regel I bij het tekenen van een auto?

                Als deze wagen Lancia moet 'redden'.... not quite sure frankly

                Comment


                • #48
                  Blijft een "vreemde" auto en de naam past er totaal NIET bij.

                  Comment


                  • #49
                    in het zwart valt het precies nog mee.

                    Comment


                    • #50




                      Comment


                      • #51
                        Gemengde gevoelens over deze Delta, zo bleek in onze groep vandaag.

                        Ik vind 'm enorm aantrekkelijk. Anders, karaktervol, wars van volgzaamheid en understatement, zeer speciaal, elegant en dynamisch tegelijk.

                        De witte Bicolor-versies lagen me niet zo, al toont die kleur wél dat de Delta knap zal zijn in 'n lichte tint. De zwarte versie op 't salon was een "productiefout", want 'ie kreeg het mat-antraciet dak van de bicolor, maar aangezien dat een Oro is (luxeversie) kan 'ie dat dak eigenlijk niet krijgen, en moest 'ie een dak in koetswerkkleur hebben gehad.

                        Binnenin is 'ie echt ruim, en de verstelbare achterbank (voor/achter, rugleuning) is very OK! Eén hypergroot pluspunt: wat een super-aangenaam aanvoelend dashboard (qua materialen)!! Daar kunnen een pak Duitsers en ook de Jaguar XF (met z'n cheapo leder op z'n dash) een puntje aan zuigen, 't is uitermate pleasant to the touch.

                        Geef dit model een beetje tijd voor 't publiek om eraan te wennen, en 't zal wel los lopen.


                        Ik kan niet wachten tot de Beast-designer wordt losgelaten uit de kerker van de Lancia-kelders, en er een HF Integrale versie van mag ontwerpen.

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Gemengde gevoelens over deze Delta, zo bleek in onze groep vandaag.


                          wat een super-aangenaam aanvoelend dashboard (qua materialen)!! Daar kunnen een pak Duitsers en ook de Jaguar XF (met z'n cheapo leder op z'n dash) een puntje aan zuigen, 't is uitermate pleasant to the touch.

                          Geef dit model een beetje tijd voor 't publiek om eraan te wennen, en 't zal wel los lopen.

                          Ik ben blij dan. Had gelezen op italiaspeed dat 't net wel cheapo aanvoelde en niet overal even netjes recht. En dat 't een heel erg rubbery gearstick was

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk Berichten
                            Ik ben blij dan. Had gelezen op italiaspeed dat 't net wel cheapo aanvoelde en niet overal even netjes recht. En dat 't een heel erg rubbery gearstick was
                            De gearstick is chubby, net als de pedalen. En ja de auto's zaten niet zo bijster recht ineen. Maar dit zijn dan ook preproductiemodellen, grotendeels met de hand in elkaar gezet. Er zijn er nog maar 5 in totaal, en eentje blijft in Italië, de andere 4 stonden in Genève.

                            Het dashboard voelt een beetje rubberachtig (in some way) aan, het glijdt geenszins, is hyperzacht (als een babyhuidje), en je kan het vergelijken met die hypergevoelige ledersoorten die je soms op de duurste lederen vrouwenhandschoenen vindt (niet die die voor enkele tientallen euri te krijgen zijn in de lokale ledershop).
                            Vergeleken met het zeer harde, ruw "genervde" plastic op de boordplank van b.v. een C-klasse, is dit subliem. Anderzijds: 't is ook maar een preproductiemodel, dus wat ervan overblijft...?

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              De gearstick is chubby, net als de pedalen. En ja de auto's zaten niet zo bijster recht ineen. Maar dit zijn dan ook preproductiemodellen, grotendeels met de hand in elkaar gezet. Er zijn er nog maar 5 in totaal, en eentje blijft in Italië, de andere 4 stonden in Genève.

                              Het dashboard voelt een beetje rubberachtig (in some way) aan, het glijdt geenszins, is hyperzacht (als een babyhuidje), en je kan het vergelijken met die hypergevoelige ledersoorten die je soms op de duurste lederen vrouwenhandschoenen vindt (niet die die voor enkele tientallen euri te krijgen zijn in de lokale ledershop).
                              Vergeleken met het zeer harde, ruw "genervde" plastic op de boordplank van b.v. een C-klasse, is dit subliem. Anderzijds: 't is ook maar een preproductiemodel, dus wat ervan overblijft...?
                              Op de eerste officiële foto's was duidelijk te zien dat het dashboard klakkeloos is overgenomen uit de Bravo. op zich is dat niet lelijk, maar als je dan ziet welke metamorfose het interieur van Punto naar Lancia Y heeft begaan, blijf ik met de Delta wat op mijn honger.
                              Ik kan alleen maar hopen dat de materialen ervan aangenaam ogen en aanvoelen.

                              Comment


                              • #55




                                Comment


                                • #56
                                  brrrr...



                                  hij mag dan speciaal zijn, dit smaakt me toch niet

                                  Comment


                                  • #57
                                    er is een configurator op http://www.thedeltaproject.eu/

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                      Liever de Bravo, meer in proportie Deze is niet men ding
                                      De Bravo vind'k ook véél mooier ! mooie neus/lekker kontje --> liefst in de rood-bordeau-achtige kleur
                                      freude am fahren

                                      Comment


                                      • #59
                                        de naam delta niet echt waardig, pas op vind de auto niet lelijk, maar de delta moet een korte en krachtige hothatch zijn. eigenlijk is de nieuwe te elegant om een echte delta te zijn!

                                        Comment


                                        • #60
                                          bravo is meer delta!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X