Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel GT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb hem eindelijk ook gezien daarnet!!!

Comment

• Comment

• ik vind het wel spijtig dat de standaardvelgen altijd van die babywielekes zijn.
        waarom geven ze de mensen niet de keus in een echte vette velg

Comment

• ik vind die wagen echt prachtig.... ik zou alle minpunten erbij nemen....

Comment

• Heb al een GT op ne camion zien staan, dus de eerste zullen stilaan arriveren bij de dealers denk ik

Comment

• Net te laat voor de foto

Comment

• Er rijden er dus duidelijk al rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                  Er rijden er dus duidelijk al rond
                  Een zwarte graag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                    Een zwarte graag!
                    ².
                    Zou die gewoon bij de dealer beschikbaar zijn voor testritten ook, of moet je daarvoor naar de hoofdzetel of een andere centrale plaats van Opel?

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      ².
                      Zou die gewoon bij de dealer beschikbaar zijn voor testritten ook, of moet je daarvoor naar de hoofdzetel of een andere centrale plaats van Opel?

Volgens mij heeft de dealer er wel eentje voor testritten, eens vragen hé bifi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                        Volgens mij heeft de dealer er wel eentje voor testritten, eens vragen hé bifi

Er zal wel ergens een voor proefritten moeten staan.

Normaal zou er in elke garage een moeten komen denk ik.

Comment

• Ik vind hem er zo goedkoop uitzien...maar 'k weet niet juist waarom.

Comment

Er zal wel ergens een voor proefritten moeten staan.

Normaal zou er in elke garage een moeten komen denk ik.

Bij de grote dealers allicht, maar niet bij de officiële dealers die hun wagens bij die grotere halen, I guess.
                            Ik vind het in feite een zeer knappe wagen, maar ik heb er al een paar minder goeie dingen over gelezen.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                              Ik vind hem er zo goedkoop uitzien...maar 'k weet niet juist waarom.

Het is vooral nog ''wennen'' aan het design volgens mij. We zijn dit gerne nog niet echt gewend te zien van Opel.

Comment

• Morgen ga ik eens kijken voor een garage te bezoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Bij de grote dealers allicht, maar niet bij de officiële dealers die hun wagens bij die grotere halen, I guess.
                                  Ik vind het in feite een zeer knappe wagen, maar ik heb er al een paar minder goeie dingen over gelezen.
                                  Een nadeel is helaas de belasting op inverkeerstelling (BIV) ;

meer dan 17 PKen/ofmeer dan 155 KW 4.957.00

Dan zitten we al aan een goeie €37 000 en er komt nog jaarlijkse verkeersbelasting bij :

11 PK : 348,22€

Comment

Het is vooral nog ''wennen'' aan het design volgens mij. We zijn dit gerne nog niet echt gewend te zien van Opel.
                                    Dat weet ik zo nog niet, de wagen heeft wel een zekere dosis "coolness" over zich, maar het element "stylish" is iets wat ik erin mis. Heeft volgens mij puur met z'n amerikaanse roots te maken, waardoor er niet diezelfde verfijning inzit die meestel wel op europese modellen aanwezig is. Je ziet die verschillen ook op koreaanse import of koreaans ontwikkeld op europese bodem.

Volgens mij is die GT een fles cola van 2 liter die wanneer je ze opendoet bruist van de energie, maar de prik ook gauw af is en de fles banaal oogt.
                                    Een SLK of Z4 om iets te noemen zou ik dan eerder vergelijken met een fles goede wijn, je leert ze waarderen en je geniet er ook langer van.

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                    Een nadeel is helaas de belasting op inverkeerstelling (BIV) ;

meer dan 17 PKen/ofmeer dan 155 KW 4.957.00

Dan zitten we al aan een goeie €37 000 en er komt nog jaarlijkse verkeersbelasting bij :

11 PK : 348,22€
                                    De verkeersbelasting is de kop niet af, de biv doet natuurlijk wel pijn.

Comment

Volgens mij is die GT een fles cola van 2 liter die wanneer je ze opendoet bruist van de energie, maar de prik ook gauw af is en de fles banaal oogt.
                                      Een SLK of Z4 om iets te noemen zou ik dan eerder vergelijken met een fles goede wijn, je leert ze waarderen en je geniet er ook langer van.
                                      .
                                      zo'n vergelijking
                                      Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

Dat weet ik zo nog niet, de wagen heeft wel een zekere dosis "coolness" over zich, maar het element "stylish" is iets wat ik erin mis. Heeft volgens mij puur met z'n amerikaanse roots te maken, waardoor er niet diezelfde verfijning inzit die meestel wel op europese modellen aanwezig is. Je ziet die verschillen ook op koreaanse import of koreaans ontwikkeld op europese bodem.

De verkeersbelasting is de kop niet af, de biv doet natuurlijk wel pijn.
                                        Maar BIV is gelukkig eenmalig.
                                        Ben benieuwd of ik er morgen een te zien ga krijgen.
                                        Last edited by ; 20/07/2007, 15:11.

Comment

Maar BIV is gelukkig eenmalig.
                                          Ben benieuwd of ik er morgen een te zien ga krijgen.
                                          Als je een 2dehandsewagen koopt, moet je dan weer BIV betalen of is het echt eenmalig?

Comment

Working...
                                          X