Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel GT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

er zit toch een 2.0 260pk in he?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      er zit toch een 2.0 260pk in he?

267PK geloof ik

Comment

Hier in Texas rijden die dingen uit de garage voor 22000$ voor de 177pk sterke 2.4 4cyl. Ik heb er hier al veel tegengekomen, vooral de saturn. De solstice is zeldzamer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
          Hier in Texas rijden die dingen uit de garage voor 22000$ voor de 177pk sterke 2.4 4cyl. Ik heb er hier al veel tegengekomen, vooral de saturn. De solstice is zeldzamer.
          breng er eentje mee

Comment

De GT doet me altijd denken aan Lightning McQueen uit de Cars film.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
              Ik dacht rond de €40 000?
              29.900€

Comment

En hoeveel kost de inschrijving + taks bij deze dan?

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Heel mooie foto!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                        De GT doet me altijd denken aan Lightning McQueen uit de Cars film.

Cars

Comment

Ik heb wat rondgesurft en voor 30.000 euro (basisprijs), heb je eigenlijk al heel wat. En dan nog met zo'n motor. Helemaal niet duur eigenlijk. Wel niet bepaald een praktische wagen natuurlijk.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten

amai, hier toont hij precies wat traktorachtig. Zo die banden zijn zo raar...in het echt zal hij er wel beter uitzien. Heb er nog geen gezien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              amai, hier toont hij precies wat traktorachtig. Zo die banden zijn zo raar...in het echt zal hij er wel beter uitzien. Heb er nog geen gezien

Bwa in't echt is dat ook hoor... Bandenflanken lijken iets te hoog, wielkassen ietsje te weinig gevuld... jammer maar helaas!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

O ja: Prijsgewijs niet te kloppen, maar ik vrees dat hij nog te Amerikaans is. Haalt hij de kwaliteit en het rijplezier van een Z4? 'k Vrees er een beetje voor...

Maar de lijnen zijn wulps!!!
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Hopelijk is het een groter succes dan de Speedster die ze bij aanvang al op een "oud" chassis gingen plaatsen.

Comment

Zal wel een groter succes worden dan de speedster.
                                    Je kan hem dan ook moeilijk vergelijken in mijn ogen. de speedster was spartaans en deze is gerust dagelijks inzetbaar, door de nodige luxe en comfort.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuselise Bekijk Berichten
                                      Hopelijk is het een groter succes dan de Speedster die ze bij aanvang al op een "oud" chassis gingen plaatsen.

Bij de Speedster was 't ook de bedoeling om er maar 1500 van te produceren he... Chassis van de Elise is dan wel tien jaar oud, maar 't is nog altijd een van de beste voor een cabrio qua structurele stijfheid...

De GT, ik weet zo niet, 't is nog aanvaardbaar open maar met 't dak dicht trekt 't op niets vind ik. Wielen vind ik zo al te klein voor die auto, zeker met die dikke banden (logisch dat er dan commentaar komt dat hij op "Lightning" lijkt)

Comment

Mjaja
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten

Deze heeft een horizontaal chromé stripje aan de mistlichten, en die van het autosalon niet...
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X