er zit toch een 2.0 260pk in he?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel GT
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtener zit toch een 2.0 260pk in he?
267PK geloof ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenHier in Texas rijden die dingen uit de garage voor 22000$ voor de 177pk sterke 2.4 4cyl. Ik heb er hier al veel tegengekomen, vooral de saturn. De solstice is zeldzamer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenIk dacht rond de €40 000?
Comment
-
-
-
Ik heb wat rondgesurft en voor 30.000 euro (basisprijs), heb je eigenlijk al heel wat. En dan nog met zo'n motor. Helemaal niet duur eigenlijk. Wel niet bepaald een praktische wagen natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
amai, hier toont hij precies wat traktorachtig.Zo die banden zijn zo raar...in het echt zal hij er wel beter uitzien. Heb er nog geen gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenamai, hier toont hij precies wat traktorachtig.Zo die banden zijn zo raar...in het echt zal hij er wel beter uitzien. Heb er nog geen gezien
Bwa in't echt is dat ook hoor... Bandenflanken lijken iets te hoog, wielkassen ietsje te weinig gevuld... jammer maar helaas!
Comment
-
O ja: Prijsgewijs niet te kloppen, maar ik vrees dat hij nog te Amerikaans is. Haalt hij de kwaliteit en het rijplezier van een Z4? 'k Vrees er een beetje voor...
Maar de lijnen zijn wulps!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuselise Bekijk BerichtenHopelijk is het een groter succes dan de Speedster die ze bij aanvang al op een "oud" chassis gingen plaatsen.
Bij de Speedster was 't ook de bedoeling om er maar 1500 van te produceren he... Chassis van de Elise is dan wel tien jaar oud, maar 't is nog altijd een van de beste voor een cabrio qua structurele stijfheid...
De GT, ik weet zo niet, 't is nog aanvaardbaar open maar met 't dak dicht trekt 't op niets vind ik. Wielen vind ik zo al te klein voor die auto, zeker met die dikke banden (logisch dat er dan commentaar komt dat hij op "Lightning" lijkt)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
Deze heeft een horizontaal chromé stripje aan de mistlichten, en die van het autosalon niet...
Comment
Comment