Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er zal wel ergens een voor proefritten moeten staan.
Normaal zou er in elke garage een moeten komen denk ik.
Bij de grote dealers allicht, maar niet bij de officiële dealers die hun wagens bij die grotere halen, I guess.
Ik vind het in feite een zeer knappe wagen, maar ik heb er al een paar minder goeie dingen over gelezen.
Bij de grote dealers allicht, maar niet bij de officiële dealers die hun wagens bij die grotere halen, I guess.
Ik vind het in feite een zeer knappe wagen, maar ik heb er al een paar minder goeie dingen over gelezen.
Een nadeel is helaas de belasting op inverkeerstelling (BIV) ;
meer dan 17 PKen/ofmeer dan 155 KW 4.957.00
Dan zitten we al aan een goeie €37 000 en er komt nog jaarlijkse verkeersbelasting bij :
Het is vooral nog ''wennen'' aan het design volgens mij. We zijn dit gerne nog niet echt gewend te zien van Opel.
Dat weet ik zo nog niet, de wagen heeft wel een zekere dosis "coolness" over zich, maar het element "stylish" is iets wat ik erin mis. Heeft volgens mij puur met z'n amerikaanse roots te maken, waardoor er niet diezelfde verfijning inzit die meestel wel op europese modellen aanwezig is. Je ziet die verschillen ook op koreaanse import of koreaans ontwikkeld op europese bodem.
Volgens mij is die GT een fles cola van 2 liter die wanneer je ze opendoet bruist van de energie, maar de prik ook gauw af is en de fles banaal oogt.
Een SLK of Z4 om iets te noemen zou ik dan eerder vergelijken met een fles goede wijn, je leert ze waarderen en je geniet er ook langer van.
Volgens mij is die GT een fles cola van 2 liter die wanneer je ze opendoet bruist van de energie, maar de prik ook gauw af is en de fles banaal oogt.
Een SLK of Z4 om iets te noemen zou ik dan eerder vergelijken met een fles goede wijn, je leert ze waarderen en je geniet er ook langer van.
.
Dat weet ik zo nog niet, de wagen heeft wel een zekere dosis "coolness" over zich, maar het element "stylish" is iets wat ik erin mis. Heeft volgens mij puur met z'n amerikaanse roots te maken, waardoor er niet diezelfde verfijning inzit die meestel wel op europese modellen aanwezig is. Je ziet die verschillen ook op koreaanse import of koreaans ontwikkeld op europese bodem.
De verkeersbelasting is de kop niet af, de biv doet natuurlijk wel pijn.
Maar BIV is gelukkig eenmalig.
Ben benieuwd of ik er morgen een te zien ga krijgen.
Comment