Oorspronkelijk geplaatst door MB World
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDan heb jij waarschijnlijk nog niet met de nieuwe C-klasse gereden !
En of dat een verschil is. Dus zo zal deze CLC nooit rijden, helaas.
Het is hier toch een forum en niet de Mercedes fanclub veronderstel ik !
Ik blijf net als jij voor mijn mening uitkomen.
PS. Vermits jij toch persoonlijk wordt, ik kan ook echt wel een CLK betalen hoor.
Had alleen nooit verwacht dat Mercedes een oud project in de strijd zou gooien en
heb daarover mijn teleurstelling getoond.
Dat heb je zelf gedaan. Ik vind het evenwel niet de moeite om het op te zoeken waar je het gezegd hebt maar anderen kunnen dit zeker wel bevestigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichtenjaja, maar in de toekomst gaat hij er toch uit e niet? Daarom misschien dat ze het 'oude' concept gerestyled hebben.
Trouwens, de Sportcoupé is geen internationaal verkoopkanon, maar hij is in België toch altijd behoorlijk populair geweest hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenGordels die trekken aan de schouders ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHoe verhoudt de CSC zich in vergelijking met de W203 qua sportiviteit?
kaiser weet jij dat ???
Comment
-
Een CSC heeft inderdaad sowieso de sportophanging maar ik heb zelf nog nooit met een W203 gereden dus ik moet jullie het antwoord schuldig blijven. Met nieuwe schokdempers heeft hij in ieder geval nooit het bootgevoel waar andere Mercedessen waar ik mee gereden heb last van hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMet nieuwe schokdempers heeft hij in ieder geval nooit het bootgevoel waar andere Mercedessen waar ik mee gereden heb last van hebben.
Comment
-
Sportcoupé is zowiezo altijd vinniger in handling, door de kortere overhangen en gewichtsverdeling ten opzichte van Berline en Break.
In combinatie met de sportophanging (en eventueel 17/18" velgen en aangepaste banden), heb je altijd een directer gevoel.
Op de nieuwe CLC gaat trouwens ook een nieuwe stuurbekrachtiging komen, die de directheid sterk gaat wijzigen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen W203 elegance voelt praktisch hetzelfde als een W211 elegance, alleen iets harder en preciezer. Met een avantgarde W203 heb ik nog niet gereden, maar ik vermoed dat dat wel snor kan zitten.
Als ik de 203 Avantgarde break (facelift 203) van mijn ouders bekijk, rijdt die toch zeer strak. Die DIRECT CONTROL was ten opzichte van de 203 prefacelift een serieuze vooruitgang
Comment
-
Dit topic compleet gemist! De foto's zijn verschenen als ik nog op skiverlof was, daarmee ...
Ik vind 'm prachtig.Niet in het wit, in 't wit is 'ie verschrikkelijk lelijk (zoals de meeste gewone auto's, uitzonderingen bevestigen de regel), maar die zwarte met 18", waarbij 't chroom rond de ramen en op de bumpers zo knap uitkomt.
Oké, de achterkant is wennen en de pre-facelift vond ik achteraan minstens even mooi en vooral veel specialer ... maar 't is toch verdorie een zéér karaktervolle luxe-hatchback. Met monogram is 't wat druk achteraan, en ja die LED-lijst had eigenlijk al zo goed niet aanwezig mogen zijn ... maar m'n liefde voor de Sportcoupé zal onverminderd blijven verder bestaan voor deze CLC.
De SL is verkracht met de facelift, de Sportcoupé is vernieuwd en m.i. zeker niet minder overtuigend geworden qua looks. Nice job!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenDie DIRECT CONTROL was ten opzichte van de 203 prefacelift een serieuze vooruitgang
voor sommige vooruitgang, voor nderen achteruitgang, een stul typisch benz-heid ging mee verloren ten koste van voelbare precisie (want de prefacelift was ook precies, ondanks die niet zo aanvoelde)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Proseat Bekijk BerichtenLijkt teveel op zijn voorganger vind ik.
Exterieur zijkant inderdaad, maar front en achterkant ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenNet daarom dat ik ook bedoel dat jij ook moet wachten met nu al te oordelen over hoe de CLC NIET zal rijden vermits hij NIET op het platform van de nieuwe C staat.
Kijk maar hoe groot de verandering al was toen op de facelift van de Sportcoupé DIRECT CONTROL werd toegepast.
Geen nieuw model zonder wijzigingen of verbeteringen op ALLE vlakken, dus ook qua rijplezier
Alleen heb ik na aflevering van de wagen wel wat directieproblemen gehad. Trok naar rechts. Werd wel keurig in garantie door de dealer hersteld. Maar hebben toch serieus moeten zoeken naar het probleem. Zij beweerden dat de wagen altijd lichtjes naar rechts moet afwijken.(Zodanig dat de wagen bij in slaapvallen van de bestuurder niet naar het tegenliggend verkeer trekt) Maar in mijn geval was de neiging naar rechts overdreven.
Maar voor de rest niks dan goed over mijn kar. Alleen nu, tja........Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZij beweerden dat de wagen altijd lichtjes naar rechts moet afwijken.(Zodanig dat de wagen bij in slaapvallen van de bestuurder niet naar het tegenliggend verkeer trekt) Maar in mijn geval was de neiging naar rechts overdreven.
Maar voor de rest niks dan goed over mijn kar. Alleen nu, tja........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk beweer niet dat jij de nieuwe CLK niet kan betalen
Dat heb je zelf gedaan. Ik vind het evenwel niet de moeite om het op te zoeken waar je het gezegd hebt maar anderen kunnen dit zeker wel bevestigen.
Wij zijn tenslotte fan van hetzelde merk. En wat voor een merk! Alleen heb ik het nu
wat moeilijk met de nieuwe CLC. Ik probeer dat hier wat van mij af te schrijven en ik moet
zeggen dat het helptEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment