Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
    Is een ruime marge da je genomen hebt hé. Voorlopig gaan de SC-liefhebbers van het forum nog met véél plezier van de nieuwe kunnen genieten.
    jaja, maar in de toekomst gaat hij er toch uit e niet? Daarom misschien dat ze het 'oude' concept gerestyled hebben.
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Dan heb jij waarschijnlijk nog niet met de nieuwe C-klasse gereden !
      En of dat een verschil is. Dus zo zal deze CLC nooit rijden, helaas.
      Het is hier toch een forum en niet de Mercedes fanclub veronderstel ik !
      Ik blijf net als jij voor mijn mening uitkomen.
      PS. Vermits jij toch persoonlijk wordt, ik kan ook echt wel een CLK betalen hoor.
      Had alleen nooit verwacht dat Mercedes een oud project in de strijd zou gooien en
      heb daarover mijn teleurstelling getoond.
      Ik beweer niet dat jij de nieuwe CLK niet kan betalen
      Dat heb je zelf gedaan. Ik vind het evenwel niet de moeite om het op te zoeken waar je het gezegd hebt maar anderen kunnen dit zeker wel bevestigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
        jaja, maar in de toekomst gaat hij er toch uit e niet? Daarom misschien dat ze het 'oude' concept gerestyled hebben.
        Ik denk wel dat er zowiezo een sportieve instapcoupé in het gamma gaat blijven. Op basis van welk chassis, is verre toekomstmuziek.

Trouwens, de Sportcoupé is geen internationaal verkoopkanon, maar hij is in België toch altijd behoorlijk populair geweest hoor.

Comment

• Hoe verhoudt de CSC zich in vergelijking met de W203 qua sportiviteit?

Comment

Gordels die trekken aan de schouders ?
            normaal rij ik met de gordels op de laagste stand, bij mijn 203 gaat dat nbiet want die trekken te hard op lange afstand >>>> dus hoogste stand vanaf nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Hoe verhoudt de CSC zich in vergelijking met de W203 qua sportiviteit?
              dat rijdt hetzelfde, al heeft elke clc de avantgarde ophanging ?

kaiser weet jij dat ???

Comment

• Een CSC heeft inderdaad sowieso de sportophanging maar ik heb zelf nog nooit met een W203 gereden dus ik moet jullie het antwoord schuldig blijven. Met nieuwe schokdempers heeft hij in ieder geval nooit het bootgevoel waar andere Mercedessen waar ik mee gereden heb last van hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Met nieuwe schokdempers heeft hij in ieder geval nooit het bootgevoel waar andere Mercedessen waar ik mee gereden heb last van hebben.
                  ik mis net een beetje dat op mijn avantgarde

Comment

• Een W203 elegance voelt praktisch hetzelfde als een W211 elegance, alleen iets harder en preciezer. Met een avantgarde W203 heb ik nog niet gereden, maar ik vermoed dat dat wel snor kan zitten.

Comment

• Sportcoupé is zowiezo altijd vinniger in handling, door de kortere overhangen en gewichtsverdeling ten opzichte van Berline en Break.

In combinatie met de sportophanging (en eventueel 17/18" velgen en aangepaste banden), heb je altijd een directer gevoel.

Op de nieuwe CLC gaat trouwens ook een nieuwe stuurbekrachtiging komen, die de directheid sterk gaat wijzigen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Een W203 elegance voelt praktisch hetzelfde als een W211 elegance, alleen iets harder en preciezer. Met een avantgarde W203 heb ik nog niet gereden, maar ik vermoed dat dat wel snor kan zitten.
                        Verschil tussen de 203 en 211 zit hem dan voornamelijk door de langere wielbasis van de 211.

Als ik de 203 Avantgarde break (facelift 203) van mijn ouders bekijk, rijdt die toch zeer strak. Die DIRECT CONTROL was ten opzichte van de 203 prefacelift een serieuze vooruitgang

Comment

• Dit topic compleet gemist! De foto's zijn verschenen als ik nog op skiverlof was, daarmee ...

Ik vind 'm prachtig. Niet in het wit, in 't wit is 'ie verschrikkelijk lelijk (zoals de meeste gewone auto's, uitzonderingen bevestigen de regel), maar die zwarte met 18", waarbij 't chroom rond de ramen en op de bumpers zo knap uitkomt.

Oké, de achterkant is wennen en de pre-facelift vond ik achteraan minstens even mooi en vooral veel specialer ... maar 't is toch verdorie een zéér karaktervolle luxe-hatchback. Met monogram is 't wat druk achteraan, en ja die LED-lijst had eigenlijk al zo goed niet aanwezig mogen zijn ... maar m'n liefde voor de Sportcoupé zal onverminderd blijven verder bestaan voor deze CLC.

De SL is verkracht met de facelift, de Sportcoupé is vernieuwd en m.i. zeker niet minder overtuigend geworden qua looks. Nice job!

Comment

Die DIRECT CONTROL was ten opzichte van de 203 prefacelift een serieuze vooruitgang
                            ik wil ni zeuren maar doe dat toch

voor sommige vooruitgang, voor nderen achteruitgang, een stul typisch benz-heid ging mee verloren ten koste van voelbare precisie (want de prefacelift was ook precies, ondanks die niet zo aanvoelde)

Comment

• Lijkt teveel op zijn voorganger vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proseat Bekijk Berichten
                                Lijkt teveel op zijn voorganger vind ik.
                                Interieur ok, alhoewel dat daar eigenlijk nog niet zoveel mis mee is.

Exterieur zijkant inderdaad, maar front en achterkant ???

Comment

Net daarom dat ik ook bedoel dat jij ook moet wachten met nu al te oordelen over hoe de CLC NIET zal rijden vermits hij NIET op het platform van de nieuwe C staat.

Kijk maar hoe groot de verandering al was toen op de facelift van de Sportcoupé DIRECT CONTROL werd toegepast.

Geen nieuw model zonder wijzigingen of verbeteringen op ALLE vlakken, dus ook qua rijplezier
                                  Dat geef ik inderdaad toe. De mijne is van net na de vorige facelift in 2005. Het verschil met de eerste sportcoupé was groot of wat ik mij herinner van een proefrit ergens in 2004.
                                  Alleen heb ik na aflevering van de wagen wel wat directieproblemen gehad. Trok naar rechts. Werd wel keurig in garantie door de dealer hersteld. Maar hebben toch serieus moeten zoeken naar het probleem. Zij beweerden dat de wagen altijd lichtjes naar rechts moet afwijken.(Zodanig dat de wagen bij in slaapvallen van de bestuurder niet naar het tegenliggend verkeer trekt) Maar in mijn geval was de neiging naar rechts overdreven.
                                  Maar voor de rest niks dan goed over mijn kar. Alleen nu, tja........
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Zij beweerden dat de wagen altijd lichtjes naar rechts moet afwijken.(Zodanig dat de wagen bij in slaapvallen van de bestuurder niet naar het tegenliggend verkeer trekt) Maar in mijn geval was de neiging naar rechts overdreven.
                                    Maar voor de rest niks dan goed over mijn kar. Alleen nu, tja........
                                    JAM?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      Ik beweer niet dat jij de nieuwe CLK niet kan betalen
                                      Dat heb je zelf gedaan. Ik vind het evenwel niet de moeite om het op te zoeken waar je het gezegd hebt maar anderen kunnen dit zeker wel bevestigen.
                                      Het is OK Kaiser Chief. Wij gaan hier geen ruzie maken. Alleen discussieren, hé
                                      Wij zijn tenslotte fan van hetzelde merk. En wat voor een merk! Alleen heb ik het nu
                                      wat moeilijk met de nieuwe CLC. Ik probeer dat hier wat van mij af te schrijven en ik moet
                                      zeggen dat het helpt
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Goed zo

Ik moet ook zeggen dat ik veel liever een volledig nieuw model had gezien maar het is nu zo en ik schat de kans heel hoog in dat ik er ooit nog een ga kopen.

Comment

• Doen.

Comment

Working...
                                          X