Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit lijkt me een betere vergelijking

Comment

• ja idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        kwa mooiste stuur kan dat tellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
          Ik vind dat nieuwe Mercedesstuur eigenlijk wel knap. Ik snap niet wat velen daar lelijk aan vinden.
          In het echt vind ik het stuur wel meevallen, maar op foto had ik er ook serieus mijn bedenkingen over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
            Dit lijkt me een betere vergelijking

Nee, das een optioneel sportstuur. Op de Benz zit het standaard stuur.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            daar komt zoiets idd op neer

das een design-roer
            Ja, handig wanneer je geen benen hebt.

Comment

• Ik vind hem niet slecht uitzien!

Comment

• hij ziet er erg csc uit

Comment

• Dat stuur is net knap!

En met die achterlichten is niks mis, ook al lopen ze door op de koffer. 't Geeft een bredere look achteraan.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Als eigenaar van een 200CDI sportcoupé(bwj 2005) vind ik het een teleurstelling.
                    Ik keek er echt naar uit om de nieuwe CLC te zien. Dit is Mercedes onwaardig. Het is een gewone facelift. Het is en blijft een 10 jaar geleden ontwikkelde wagen. Nu begrijp ik dat de fabricatie naar Brazilie verhuist is. Men wil een instapmodel, liefst zo goedkoop mogelijk in elkaar gezet. Dit zal de kwaliteit zeker niet ten goede komen. Coupéliefhebbers die uitkeken naar de nieuwe moeten nu al wachten op de nieuwe CLK. Iets voor eind dit jaar en zeker onbetaalbaar. Spijtig, ik was graag bij Mercedes gebleven maar nu zal het volgend jaar een nieuwe 1 reeks coupé of A3 worden (nieuwe eind volgend jaar?). Foei en goodbye Mercedes
                    Dat de productie verhuist ...is daarom niet automatisch een garantie voor een lagere kwaliteit.
                    De basis van de wagen is idd 10 jr oud. Maar om nu direct te zeggen "het is en blijft 10 jr oud..." Er zijn veel wagens die nu nieuw zijn, die belange niet zo goed rijden als een 10 jr oude Mercedes.

Comment

• Ik heb het misschien geschreven in een eerste opwelling van teleurstelling. Ik was er echt van overtuigd dat de CLC zou gebaseerd zijn op de nieuwe C-klasse. U hebt inderdaad gelijk dat een 10 jaar oude Mercedes soms beter rijdt dan een andere nieuwe auto. Ik ben zelf ook opgegroeid met Mercedes. Maar als men 32000 euro of meer moet neerdokken voor een nieuwe CLC dan wil ik ook de laatste nieuwe techniek zoal de sedanversie. Ik ben dit niet gewoon van Mercedes. De nieuwe CLC blijft voor mij een gefacelifte Sportcoupé. Ik heb er eentje die in 2005 gefacelift werd. Een geslaagde facelift overigens. Ik ga toch niet dezelfde auto kopen. Dus zal ik mij als coupéliefhebber tot een ander merk moeten richten. Heel spijtig !
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Het is dan ook in feite een facelift, een grondige
                        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Ik heb het misschien geschreven in een eerste opwelling van teleurstelling. Ik was er echt van overtuigd dat de CLC zou gebaseerd zijn op de nieuwe C-klasse. U hebt inderdaad gelijk dat een 10 jaar oude Mercedes soms beter rijdt dan een andere nieuwe auto. Ik ben zelf ook opgegroeid met Mercedes. Maar als men 32000 euro of meer moet neerdokken voor een nieuwe CLC dan wil ik ook de laatste nieuwe techniek zoal de sedanversie. Ik ben dit niet gewoon van Mercedes. De nieuwe CLC blijft voor mij een gefacelifte Sportcoupé. Ik heb er eentje die in 2005 gefacelift werd. Een geslaagde facelift overigens. Ik ga toch niet dezelfde auto kopen. Dus zal ik mij als coupéliefhebber tot een ander merk moeten richten. Heel spijtig !
                          De CLC wordt 2000 euro goedkoper dan de sportcoupé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Prachtig zo in 't wit met dat panoramisch dak. Ondanks dat het eigenlijk een facelift is, oogt hij zeer vernieuwend. Knap, echt...

Ook loopt de achterkant in een punt nu, 'k zal eens kijken naar een foto waarop je 't ziet.
                            nls2000

Comment

• Op deze foto is het een beetje zichtbaar. (De verticale lijn die van boven naar onder loopt, in het midden.)
                              nls2000

Comment

• Nog wat foto's:

nls2000

Comment

• nls2000

Comment

• nls2000

Comment

• Die xenons

Looks very cheap..

Comment

• buiten de looks, is er dus qua ophanging niets veranderd?
                                        dus vraag ik hoe rijdt zo een 10 jaar oude (sport) coupe? ik heb der nog nooit mee gereden dus ik kan niet oordelen..
                                        hoe rijdt ie in vgl met : 1 reeks/a3? aangezien dat zowat de zelfde klasse is...

Persoonlijk vind ik em qua uitzicht niet mis, maar vind ik de 1 coupe met M pack (want deze clc word voorgesteld met amg pack dacht ik zo) veel gelikter

Comment

Working...
                                        X