Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hier ziet hij er echt wel goed uit:

Maar als je dit dan ziet:

'k Heb wel de neiging om te zeggen dat hij beter is dan de vorige, wiens kont ik nooit heb kunnen appreciëren

Comment

Dit is geen nieuw model, dit is een facelift...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Was de C Sportcoupé dan zo een succes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
          Was de C Sportcoupé dan zo een succes?
          Net omdat het verkoopsvolume relatief beperkt is, én Mercedes andere modellen heeft om z'n prestige mee te bevestigen, is er gekozen voor zo'n kostenbesparende doorgedreven facelift.
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

de 107 heeft ook eens 2 generaties overleeft ('71 tot '89)
            en dat doet geen afbreuk aan je karakter

Comment

Ik vind hem nog goed meevallen maar ik ben niet echt een fan van de achterkant.

Comment

Zie ik daar nu B-Klasse achterlichten op die kont? De voorkant is knap maar ik ben niet bepaald zot van de achterkant... Die lichten zijn way oversized vind ik... Over het interieur valt er niet veel te zeggen hé Buiten het nieuwe stuur is daar weinig veranderd dus

Comment

ik ben blij dat het ouwe interieur er in zit, zouden ze beter bij de E90 ook gedaan hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                    Zie ik daar nu B-Klasse achterlichten op die kont? De voorkant is knap maar ik ben niet bepaald zot van de achterkant... Die lichten zijn way oversized vind ik... Over het interieur valt er niet veel te zeggen hé Buiten het nieuwe stuur is daar weinig veranderd dus
                    Jeps zijn idd achterlichten die sterk op die van de B-klasse lijken.

De neus is wel geslaagd, de achterkant iets minder. Maar dat interieur mochten ze toch wel meer up2date maken en het volledige interieur van de C-klasse meegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Knappe snuit.
                      En daarmee is alles gezegd
                      Inderdaad.
                      Dashboard->niet meer up-to-date met de andere modellen
                      Achterkant->te grote lichtblokken.

Comment

Ik vind hem wel knap

Comment

de nieuwe 350 heeft 316 pk

Comment

Ik vind het best wel een geslaagde facelift. De wagen oogt direct een stuk moderner, en de technische basis is zeker en vast nog niet afgeschreven. De achterkant verloor wel wat van zijn karakter.
                            De middenconsole vind ik best mooi, maar de rest mocht wel van wat strakkere pentrekken genieten, zoals de meeste recente Mercedes producten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                              Inderdaad.
                              Dashboard->niet meer up-to-date met de andere modellen
                              Achterkant->te grote lichtblokken.
                              Klopt, die lichten op de kofferklep moesten weg!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                Inderdaad en dan was hij af geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Wat zijn ze toch slecht bezig bij Mercedes

Komaan seg, dat interieur is gewoon afschuwelijk. Ze hebben niet eens de moeite gedaan een all-new model te maken..
                                  En andere merken doen dat wel zeker

Comment

Zalig!!!Ze hadden deze spiegels beter ook op de gewone C gezet!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                      En andere merken doen dat wel zeker
                                      Your point being?

Comment

Ik vind het niet slecht.
                                        + het interieur van de nieuwe C zou blijkbaar van minderwaardige kwaliteit zijn,
                                        dan is het misschien nog niet zo'n ramp om dit interieur te behouden en verder fijn te slijpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Dat vind ik ook!
                                          Ik vind dat hij er wel goed uit ziet, alleen die achterlichten, waar halen ze het om die door te trekken op de kofferklep
                                          Het interieur is niet slecht, maar toch vind ik dat het systeem met het uitklappende navigatiescherm bovenop het dashboard zoals de gewone nieuwe C-klasse.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X