Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Indien alleen mensen die nog nooit een cabrio gehad hebben hebben issues met de naden/daklijn. Voor mensen met cabrio ervaring is dat echt geen issue
Jawel, als je weg bent van 'n stoffen kap. Zoals ik. Ik heb twee kabrieloos gehad met stoffen kap, en vind dat 100en keren mooier dan zo'n stalen dak. Ook dan dit dak, en dit is met ruime voorsprong de meest homogene 4-zits cabrio qua looks.
Maar 't zou me niet tegenhouden 't te kopen. Bied echter de gratis optie "stofdak" aan, en ik kruis dat onmiddellijk aan.
Inderdaad het zal je niet tegenhouden om hem te kopen en dat zal nu ook zo zijn. De verkoopcijfers zullen deze met stoffen kap zeker evenaren. Ben ik vrij zeker van.
Cabrio is gemaakt voor cabrio rijders niet voor coupe lovers
Jawel, als je weg bent van 'n stoffen kap. Zoals ik. Ik heb twee kabrieloos gehad met stoffen kap, en vind dat 100en keren mooier dan zo'n stalen dak. Ook dan dit dak, en dit is met ruime voorsprong de meest homogene 4-zits cabrio qua looks.
Maar 't zou me niet tegenhouden 't te kopen. Bied echter de gratis optie "stofdak" aan, en ik kruis dat onmiddellijk aan.
Ik vind het de minst homogene 4-zits cabrio qua look.
Ik raak er maar niet aan gewoon. De huidige clk carbrio bijvoorbeeld "klopt" helemaal vindk.
clk cabrio is indeed één der mooiste cabrios maar wel 1O.OOO euro duurder ongeveer dan een bmw E93 en daarmee in een andere klasse. Maar ik zie em heel graag.
Volgens mij gaat BMWMB binnenkort enorm kunnen genieten van zijn Cabrio.
Ik begin hem meer te smaken met zijn kap toe, al zou ik dat rood van een paar pg's terug verkiezen boven dat blauw denk ik.
Ge moogt gerust zijn dat ik ervan zal genieten. Ik begin nu al ongeduldig te worden.
De rode buitenkleur vind ik ook zeer knap. Bij het aanschouwen van de foto's op vorige pagina heb ik deze kleur ook eens aan mijn vrouw voorgesteld, maar ze is er niet voor te vinden. Ze vindt het rood te opvallend.
De blauwe kleur van hierboven valt ook wel zeer goed mee. Toch blijven we bij onze beslissing van het Jerez Zwart.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ge moogt gerust zijn dat ik ervan zal genieten. Ik begin nu al ongeduldig te worden.
De rode buitenkleur vind ik ook zeer knap. Bij het aanschouwen van de foto's op vorige pagina heb ik deze kleur ook eens aan mijn vrouw voorgesteld, maar ze is er niet voor te vinden. Ze vindt het rood te opvallend.
Comment