Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind de naden een heel estethisch zwak punt van de E93
Er waren zeker manieren om dit te voorkomen, zie maar naar de C70
Let op, bij donkere kleuren valt dit euvel niet op, maar bij de lichtere kleuren is het echt een jammerlijke zaak
Ik ben er zeker van dat het CC-gebeuren een tijdelijke trend is, en men zowieso zal terugvallen op het klassieke cabriogebeuren, en er terug een canvas topke op zetten
Als je het op die manier bekijkt, heb je wel gelijk. Hij komt beter tot zijn recht in die kleuren. Wat niet wegneemt dat ik het toch een knap kleurtje vind.
Moest ik ooit voor die beslissing staan, zou zwart het waarschijnlijk winnen van de rest..
Het is zoals je zegt geen onknappe kleur maar de andere kleuren flatteren de M meer imo, voor mij is het wat te flets. Op nr 1 voor mij zwart en nadien dat prachtige blauw.
Ik ben er zeker van dat het CC-gebeuren een tijdelijke trend is, en men zowieso zal terugvallen op het klassieke cabriogebeuren, en er terug een canvas topke op zetten
En toch heeft het wel iets deze CC. In het begin was ik er geen grote fan van en vond ik de E46 cabrio massa's knapper maar hoe meer ik deze zie hoe knapper ik die ben gaan vinden.
De E46 met canvas topke is echt superknap maar als je er eentje ziet met hardtop..... damn Maar dat is dan niet praktisch in de zomer.
Gereden met film: BMW M3 Cabrio met M DCT
16 mei 2008
Na de M3 Coupé en Sedan is het nu tijd voor de Cabrio. We maken tijdens onze rij-impressie meteen ook kennis met de DCT-versnellingsbak, oftewel de Dual Clutch Transmission met dubbele koppeling.
We blijven erbij: de 3-serie Cabriolet is zo op het eerste gezicht niet de meest logische keuze. De M3 is oorspronkelijk immers op de weg gezet als homologatiemodel voor de racerij, en in een Cabriolet lever je nu eenmaal in op (stuur)prestaties. De auto weegt namelijk 230 kilogram meer dan de M3 Coupé: 1.810 kilogram, wat natuurlijk erg veel is.
Gelukkig blijken deze twijfels ongegrond: ook in Cabrio-gedaante is de M3 een fantastisch sturende machine. De klank van de motor is subliem en de M DCT-transmissie is rapper dan de SMG-transmissie die hij vervangt en ook geraffineerder.
Comment