Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw E93 M3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Indien alleen mensen die nog nooit een cabrio gehad hebben hebben issues met de naden/daklijn. Voor mensen met cabrio ervaring is dat echt geen issue

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      Indien alleen mensen die nog nooit een cabrio gehad hebben hebben issues met de naden/daklijn. Voor mensen met cabrio ervaring is dat echt geen issue
      Jawel, als je weg bent van 'n stoffen kap. Zoals ik. Ik heb twee kabrieloos gehad met stoffen kap, en vind dat 100en keren mooier dan zo'n stalen dak. Ook dan dit dak, en dit is met ruime voorsprong de meest homogene 4-zits cabrio qua looks.

Maar 't zou me niet tegenhouden 't te kopen. Bied echter de gratis optie "stofdak" aan, en ik kruis dat onmiddellijk aan.

Comment

• Inderdaad het zal je niet tegenhouden om hem te kopen en dat zal nu ook zo zijn. De verkoopcijfers zullen deze met stoffen kap zeker evenaren. Ben ik vrij zeker van.

Cabrio is gemaakt voor cabrio rijders niet voor coupe lovers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ook dan dit dak, en dit is met ruime voorsprong de meest homogene 4-zits cabrio qua looks.

Ik vind de gesloten E93 echt verre van geslaagd, en zeker verre van homogeen te noemen.

Open heb ik er dan weer weinig op aan te merken.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Jawel, als je weg bent van 'n stoffen kap. Zoals ik. Ik heb twee kabrieloos gehad met stoffen kap, en vind dat 100en keren mooier dan zo'n stalen dak. Ook dan dit dak, en dit is met ruime voorsprong de meest homogene 4-zits cabrio qua looks.

Maar 't zou me niet tegenhouden 't te kopen. Bied echter de gratis optie "stofdak" aan, en ik kruis dat onmiddellijk aan.

Ik vind het de minst homogene 4-zits cabrio qua look.
            Ik raak er maar niet aan gewoon. De huidige clk carbrio bijvoorbeeld "klopt" helemaal vindk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten

Ik vind de gesloten E93 echt verre van geslaagd, en zeker verre van homogeen te noemen.

Open heb ik er dan weer weinig op aan te merken.
              ²²²

E93 is zo lelijk met het dak dicht als dat 'ie knap is met het dak open!

Comment

• clk cabrio is indeed één der mooiste cabrios maar wel 1O.OOO euro duurder ongeveer dan een bmw E93 en daarmee in een andere klasse. Maar ik zie em heel graag.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Tot aan de redline

Comment

• Volgens mij gaat BMWMB binnenkort enorm kunnen genieten van zijn Cabrio.

Ik begin hem meer te smaken met zijn kap toe, al zou ik dat rood van een paar pg's terug verkiezen boven dat blauw denk ik.

Comment

• Lelijk interieurkleurtje op die blauwe

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                              Volgens mij gaat BMWMB binnenkort enorm kunnen genieten van zijn Cabrio.

Ik begin hem meer te smaken met zijn kap toe, al zou ik dat rood van een paar pg's terug verkiezen boven dat blauw denk ik.

Ge moogt gerust zijn dat ik ervan zal genieten. Ik begin nu al ongeduldig te worden.

De rode buitenkleur vind ik ook zeer knap. Bij het aanschouwen van de foto's op vorige pagina heb ik deze kleur ook eens aan mijn vrouw voorgesteld, maar ze is er niet voor te vinden. Ze vindt het rood te opvallend.

De blauwe kleur van hierboven valt ook wel zeer goed mee. Toch blijven we bij onze beslissing van het Jerez Zwart.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Kijk eens hoe knap die daklijn naar achteraan toe is, gekeken vanuit deze hoek. Ik vind het zelfs knapper dan bij de coupé...
                                OO 00 OO

Comment

Volgens mij gaat BMWMB binnenkort enorm kunnen genieten van zijn Cabrio.
                                  Hoe ik maar denken dat het om ne M3 Coupé ging met schuifdak(ipv dat mooi carbon dakje)

Comment

• Mooie foto's Quattro_dt, waar vind je die?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Na het aanschouwen van deze foto's blijf ik met die rode kleur in mijn gedachten...

Zou ik deze kleur overwegen boven het Jerez Zwart? Het beige leder zou ik dan sowieso blijven behouden.

Wat denken jullie?
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ge moogt gerust zijn dat ik ervan zal genieten. Ik begin nu al ongeduldig te worden.

De rode buitenkleur vind ik ook zeer knap. Bij het aanschouwen van de foto's op vorige pagina heb ik deze kleur ook eens aan mijn vrouw voorgesteld, maar ze is er niet voor te vinden. Ze vindt het rood te opvallend.
                                        Mijn vrouw vindt rood ook té opvallend.

Spijtig hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Na het aanschouwen van deze foto's blijf ik met die rode kleur in mijn gedachten...

Zou ik deze kleur overwegen boven het Jerez Zwart? Het beige leder zou ik dan sowieso blijven behouden.

Wat denken jullie?
                                          In het rood zou hij ook heel mooi staan!(na wit en blauw dan hé )

Comment

Working...
                                          X