Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat CC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    Wat een mottig versnellingspookske, dat kon toch wel mooier!
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

wow, vette VW!!

Maar de CLS staat bij mij toch een trap hoger.

Comment

Wordt dit geen tweede Phaeton? Het is nu toch al overduidelijk bewezen dat VW in wezen geen 'premium' merk is. Echter hier gaat men blijkbaar een 'premium' prijs voor vragen (hoger dan Passat = in zelfde prijsklasse als A4, 3-serie, C, etc.) - ik vraag mij af wie dat gaat betalen. Interieur is puur Passat, en de buitenkant is gewoon wat de Passat sedan vanaf het begin had moeten zijn - zeker als je ziet wat de concurrentie sindsdien op de markt gezet heeft (een Mondeo sedan is nu heus niet zo veel minder knap dan dit).

Ik vind 'm niet mis, maar tenzij hij ook Passat-geprijsd is voorspel ik een flop.

P.S. Waarom heet dit ding CC (coupé - cabriolet)?

Comment

Zeer knap op 't eerste gezicht! Maar persfoto's zijn altijd zodanig gemanipuleerd dat het altijd wel mooi lijkt.

De snoet smeekt echt om présence en dat mag wel, zeker in the States gaan ze er zot van zijn. De achterkant vind ik overigens zeer Amerikaans aandoen! Lijkt zo van een Buick P.A. te komen! (bij wijze van spreken)

Goed dat ze nu eindelijk de VR6 van de US-spec Passat monteren en eindelijk is de nieuwe dry-plate 7-speed DSG bak er voor zwaardere motoren. Allemaal goed nieuws

Interieur is ook vrij knap, maar ze gaan een beetje de Audi toer op met het (over-) stylen van bepaalde zaken (versnellingspook, stuur ) maar over het algemeen een zeer cleane omgeving.

Hopen dat hij niet flopt zoals de overengineered maar o zo heerlijke Phaeton.

Waarschijnlijk niet, zeker met die lullige diesels zal hij wel verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Waarschijnlijk niet, zeker met die lullige diesels zal hij wel verkopen.
            Sorry hoor, maar wat jij lullige diesels noemt is hetgeen binnenkort het enige dat nog op de markt te slijten is. Al die zware diesels worden binnen korte termijn zo zwaar afgestraft dat ze door de fabrikanten gewoon niet meer aan de man te brengen zijn.

Comment

En het is toch maar om aan te schuiven.

Comment

Zeker niet mis! (alleen die achterlichten zijn zum kotzen :s)
                Maar als ze hem écht in een duurder segment willen verkopen dan de gewone berline hadden ze hem m.i. beter geen passat genoemd én vooral toch iets meer verschillen (vooral het interieur). Het interieur is verre van lelijk, maar bvb die achterbank is gewoon die van de berline high-/sportline met een opbergvak ipv een derde zitplaats. Het is allemaal iets luxer met wat meer alu, leder en hout, maar een hoger segment? toch niet... Eerder een bijkomende versie van een Passat, dit is m.i. nog altijd geen concurrent voor een BMW 5 (of 3 ftm).
                Maw; als die aangekondigd geweest was als een (ingrijpende) facelift van de berline had ik dat evengoed geloofd. En dan waren volgens mij de reacties heel wat minder positief geweest, maar de marketing heeft blijkbaar zijn werk al goed gedaan ;-)

btw, de chromen VW-smoel is effectief alweer verdwenen?
                Last edited by ; 13/01/2008, 23:23.

Comment

worldcarfans.com

Comment

Zalige wagen :o shit, begin zelf wat te twijfelen .. of nee, toch niet

A5

Comment

Ik vind hem veel mooier dan die aartslelijke CLS.

Comment

Last edited by ; 13/01/2008, 23:35.

Comment

Last edited by ; 14/01/2008, 00:18.

Comment

En het plaatje klopt helemaal.

Comment

Comment

ik vind het maar niets.

Comment

Very nice! Als je een beetje rationeel nadenkt, kan je sowieso al niet om de Passat heen natuurlijk ... But then again ... BMW 3' (evt. E92) ...
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                    Vanuit deze hoek: erg geslaagd.

Comment

Comment

prachtig

Comment

Comment

Working...
                                          X