Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
I know, 'k ben maar één van de zovelen die 't keer op keer opnieuw ziet. Maar zoals 'k al zei: 't is je goed recht.
En ik vind de SLK zelfs in die nieuwe versie nog altijd knap. Maar dan enkel met AMG Pack. Very girly, die auto, dubbel zo "verwijfd" als een Z4 of een Boxster, maar 't blijft een lekkere auto. 'k Heb goeie herinneringen aan de SLK 350.
Als ze zo'n speciale uitlaten steken mochten ze wel wat beter aansluiten.
en wat zijn die V's op de spiegels?
was 1 lijntje voor de pinker niet genoeg.
Zou 'ie met diesel komen? Ik acht Benz wel in staat tot 't "uittesten" van zoiets. De meesten hier zullen waarschijnlijk tegen een diesel in een roadster gekant zijn, maar ... ik denk dat dat wél zou verkopen.
Ik dacht dat jij zo'n nieuw matchbox BMW'tje had? Wil je daar niet liever wat mee gaan spelen ipv hier weeral zo'n regelrechte onzin te verkopen?
En ohnee, sewwes ga ik waarschijnlijk weer een hele horde gta-slijmballen op m'n dak krijgen... Erg!
Hoi! Jou misten we nog, weest welgekomen! Yep, 't is een knapperd, m'n matchboxke. En goed rijden dat dat doet.
Ik mis een "de nieuwe neus van de Z4 is ook lelijker geworden met de facelift, hoor" argument. Of een "zeg, de Z4 is ook een vrouwenauto, hoor". In de trant van "jamaar, het aircoknopje van de '5 rammelt even veel als dat van de C-klasse, zelf getest", weet je nog? Doorspekt met een beetje offtopic gekanker op mijn persoon of BMW, uiteraard. Kom op!
Euhm, zalig is een understatement. Die, samen met de 7G. Echt fenomenaal. Eigenlijk te snel voor een SLK, die je open wil rijden en die combo is écht de max boven de 140 ofzo, waar 'ie blijft doortrekken, bij lagere snelheden wordt dat gauw bruut, en de voortrein is nog een tik te braaf om echt leuk te worden op bochtige wegeltjes.
Is dat verticaal stukje in de bumper half gelakt/half ongelakt?
Dan hebben ze precies wel een klein stukje teveel gelakt in dat hoekje.
Of zo lijkt het toch op deze foto.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Waarom geen 63 en wel nog de "oude" 55 zonder kompressor? Of krijgt 'ie de motor mét kompressor?
Volgens mij willen ze de SLK nog niet zoveel vermogen meegeven.
Het zou maar stom zijn dat iemand met z'n pas aangekochte SLK BlackSeries zou 'verliezen' tegen een nieuwe 'gewone' AMG.
En om de 63 te downtunen naar min400pk...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Zou 'ie met diesel komen? Ik acht Benz wel in staat tot 't "uittesten" van zoiets. De meesten hier zullen waarschijnlijk tegen een diesel in een roadster gekant zijn, maar ... ik denk dat dat wél zou verkopen.
Ze hebben ooit een SL400 CDI gemaakt en een SLK320 Tri-Turbo, geen kat die erom vroeg.
Comment