Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes SLK Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes SLK Facelift

Bron: autoblog.nl
    Oorspronkelijk geplaatst door autoblog.nl
    Zie hier de officiële foto’s van de gefacelifte Mercedes SLK. Van binnen en van buiten werd de damesauto weer bij de tijd gebracht waarbij ook de motor niet is overgeslagen. Wat betreft de neus van de SLK heb ik op zich niet zoveel klachten, maar persoonlijk vind ik de huidige SLK met zijn ronde kontje behoorlijk verwijfd ten opzichte van zijn voorganger. Deze facelift brengt me helaas niet op andere gedachte. Ik kan nog een heel verhaal houden over de cosmetische wijzigingen, maar de beoordeling laat ik toch liever aan jullie over.
    Het V6 blok van de SLK is krachtiger geworden, maar hierover zijn nog geen exacte specs bekend. Er wordt gegokt op 10pk extra, waardoor de SLK in dezelfde 5,5 seconden op de 100 zou zitten. Maar uiteraard met lagere Co2 emissies, duhh!
    De Mercedes-Benz SLK neemt het op tegen concurrenten als de Porsche Boxster en de Audi TT.

Comment

Comment

Ik vind de restyling nogal cheap overkomen.

Vooral die voorbumper en die vierkante uitlaten.

Zeker voor een sierlijkheid als de SLK

Comment

De voorbumper doet me ergens aan denken, maar heb geen idee.. Misschien door de spyfoto's ofzo.

Die uitlaten vind ik ronduit lelijk, de rest klaag ik niet direct over.

Voor verdere uitspraken, wacht ik tot er meer foto's zijn

Comment

Eerste reactie, yuk!

Maar waarschijnlijk nog wat wennen.

Comment

Nun ist ein erstes offizielles Foto vom SLK Facelift aufgetaucht. Schön zu erkennen die neue Frontschürze mit den mittigen Streben. Die Außenspiegel ähnlen den FE-Spiegeln im Design. Ansonsten wird der SLK 350 mit V6-Sport Motor und 306 PS für ordentlichen Vortrieb sorgen. Neu ist auch die Telematik-Generation NTG2.5 (Audio 25, Audio 55 APS sowie das Comand Plus mit integriertem 6-fach DVD-Wechseler). Ab März 2008 soll die Auslieferung starten.

BRON

Comment

Nice! Ik vind de voorbumper enorm geslaagd, ik had iets veel anders verwacht!

Ik vind de ovale uitlaten ook iets mooier maar de nieuwe achterbumper is er wel op vooruit gegaan.

Good job!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

Verneuk het anders helemààl

Comment

Mercedes is sterk bezig, eerst de SL facelift en nu dit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      De voorbumper doet me ergens aan denken, maar heb geen idee.. Misschien door de spyfoto's ofzo.

Die uitlaten vind ik ronduit lelijk, de rest klaag ik niet direct over.

Voor verdere uitspraken, wacht ik tot er meer foto's zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                        Aan de Enzo

edit: te laat
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten

Nun ist ein erstes offizielles Foto vom SLK Facelift aufgetaucht. Schön zu erkennen die neue Frontschürze mit den mittigen Streben. Die Außenspiegel ähnlen den FE-Spiegeln im Design. Ansonsten wird der SLK 350 mit V6-Sport Motor und 306 PS für ordentlichen Vortrieb sorgen. Neu ist auch die Telematik-Generation NTG2.5 (Audio 25, Audio 55 APS sowie das Comand Plus mit integriertem 6-fach DVD-Wechseler). Ab März 2008 soll die Auslieferung starten.

BRON
                          Da's nog eens 14pk meer dan de huidige CGI... kon je die CGI al krijgen in de CLK? of enkel in de CLS ed.?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                            Inderdaad, dat was het! Bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Mercedes is sterk bezig, eerst de SL facelift en nu dit
                              Is er over die laatste al meer geweten?

Comment

Mij doet het front meer denken aan dit front...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

gelukkig zijn er ook minder lelijke voorbumpers, waarschijnlijk van het AMG-pack:

edit: foto komt blijkbaar niet door -> zie http://www.jesmb.de/indexie.htm
                                  Last edited by ; 20/12/2007, 21:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                    Is er over die laatste al meer geweten?
                                    Zie dit topic

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20232&page=7

Comment

Blijft knap!

De nieuwe uitlaat staat me iets minder aan, maar is mss een kwestie van wennen.

En dat AMG-pakket...
                                      nls2000

Comment

Geen verbetering vind ik, zeker niet van voor, precies een suv

Comment

Working...
                                        X