Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zie hier de officiële foto’s van de gefacelifte Mercedes SLK. Van binnen en van buiten werd de damesauto weer bij de tijd gebracht waarbij ook de motor niet is overgeslagen. Wat betreft de neus van de SLK heb ik op zich niet zoveel klachten, maar persoonlijk vind ik de huidige SLK met zijn ronde kontje behoorlijk verwijfd ten opzichte van zijn voorganger. Deze facelift brengt me helaas niet op andere gedachte. Ik kan nog een heel verhaal houden over de cosmetische wijzigingen, maar de beoordeling laat ik toch liever aan jullie over.
Het V6 blok van de SLK is krachtiger geworden, maar hierover zijn nog geen exacte specs bekend. Er wordt gegokt op 10pk extra, waardoor de SLK in dezelfde 5,5 seconden op de 100 zou zitten. Maar uiteraard met lagere Co2 emissies, duhh!
De Mercedes-Benz SLK neemt het op tegen concurrenten als de Porsche Boxster en de Audi TT.
Nun ist ein erstes offizielles Foto vom SLK Facelift aufgetaucht. Schön zu erkennen die neue Frontschürze mit den mittigen Streben. Die Außenspiegel ähnlen den FE-Spiegeln im Design. Ansonsten wird der SLK 350 mit V6-Sport Motor und 306 PS für ordentlichen Vortrieb sorgen. Neu ist auch die Telematik-Generation NTG2.5 (Audio 25, Audio 55 APS sowie das Comand Plus mit integriertem 6-fach DVD-Wechseler). Ab März 2008 soll die Auslieferung starten.
Nun ist ein erstes offizielles Foto vom SLK Facelift aufgetaucht. Schön zu erkennen die neue Frontschürze mit den mittigen Streben. Die Außenspiegel ähnlen den FE-Spiegeln im Design. Ansonsten wird der SLK 350 mit V6-Sport Motor und 306 PS für ordentlichen Vortrieb sorgen. Neu ist auch die Telematik-Generation NTG2.5 (Audio 25, Audio 55 APS sowie das Comand Plus mit integriertem 6-fach DVD-Wechseler). Ab März 2008 soll die Auslieferung starten.
Comment