Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes SLK Facelift
Collapse
X
-
Geflankeerd door de twee brothers.
Dat moet lukken.
Edith zegt: baneen, 't is maar één van de twee brothers, en nog den derden erbij, ze hadden zo een drieling kunnen zijn.
De voorkant is HONDSlelijk. Vroeger was 'ie best knap, 't is (vooraan) gewoon een ramp nu. Achteraan ça va. Wat ik vooral jammer vind is dat 't zo'n overduidelijke madammenkar blijft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGeflankeerd door de twee brothers.
Dat moet lukken.
Edith zegt: baneen, 't is maar één van de twee brothers, en nog den derden erbij, ze hadden zo een drieling kunnen zijn.
Verbeter me als ik verkeerd ben, maar denk je dat we die auto gewoon mooi vinden omdat het een Mercedes is?
Ik ben 100 % eerlijk als ik zeg dat ik de facelift er heel goed uitzien vind. (Begrijp dan ook niet goed de negatieve reacties, heb een vermoeden dat deze wel zullen bijdraaien eens ze 'm irl zullen zien.)
Een SLK is én blijft een knap ding...nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIs er over die laatste al meer geweten?
Eind januari zal die aan de pers getoond worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenGewoon dat zwart stukje tussen de linker en rechterkant van de voorbumper moet in koetwerkkleur zijn en hij is al een pak schoner.
Dat zou nu is echt geen zicht zijn imo!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Ze hebben hem lelijk gemaaaaaaakt !!
Nochtans was ik - als notoir liefhebber van kappersbakken - toch écht wel gecharmeerd door de SLK ! Zéér knappe verschijning, zelfs enkel met 18". Mét AMG-pack nog veel lekkerder natuurlijk.
Maar zelfs zo'n SLK 200K kon met z'n twee pijpjes mij behoorlijk overtuigen !!
Maar nu.
Comment
-
Ik vind hem eigenlijk wel meevallen. De uitlaten passen ook wel, maar ovalen uitlaten zijn idd iets mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHell no!!
Dat zou nu is echt geen zicht zijn imo!
Hoe vind je het nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenVerbeter me als ik verkeerd ben, maar denk je dat we die auto gewoon mooi vinden omdat het een Mercedes is?Maar dat is jouw goed recht, natuurlijk. En meer woorden zijn niet nodig.
Comment
Comment