Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• X6 pakt niet op foto.

vond hem eerst lelijk, maar na een tijdje zie je toch wel dat het goed design is hoor.. ik begin hem erg te smaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      X6 pakt niet op foto.

vond hem eerst lelijk, maar na een tijdje zie je toch wel dat het goed design is hoor.. ik begin hem erg te smaken
      Inderdaad, zeker met deze velgen, deze velgen op een zwarte is ook ni mis.

Comment

• Het is wel waar dat hij er in het echt indrukwekkender uitziet. Maar de X5 is nog steeds mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Het is wel waar dat hij er in het echt indrukwekkender uitziet. Maar de X5 is nog steeds mooier.
          Ik heb vorige week een half uurtje in een X6 mogen plaats nemen als passagier, gewoon zalig. Op de terugweg heb ik er een tijdje achteraan gereden met mijn eigen wagen. Het blijft een indrukwekkend zicht van mooie rondingen en kracht die deze wagen uitstraalt, en niet alleen op mij blijkbaar, want vele weggebruikers keken toch enigszins met kwijlende bek om naar deze stalen schoonheid op wielen.
          Waarmee ik niet wil zeggen dat een X5 er niet mag zijn, integendeel, toch heeft die X6 iets wonderbaarlijk..

R-M

Ps: Hopelijk volgt snel een proefrit, of ik bedreig 'm met een zilveren kogel

Comment

• X6 wordt mooier naarmate je er langer naar kijk maar een fotomodel zal het nooit echt zijn

Comment

• X6 op autoblog.nl tegengekomen in het matzwart

Last edited by ; 17/10/2008, 01:00.

Comment

• Comment

• Bah, patsers zonder enige smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk Berichten

Comment

• Is zo'n lak eigenlijk makkelijk te onderhouden?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Jep er is geen enkel verschil in onderhoud met een gewone lak. Er ligt ook vernis op, alléén is ze mat. Enige nadeel is je kan geen krasjes uit polieren als je er hebt en je ziet alle fouten op de lak dus de onderliggende koets moet perfekt zijn.

Comment

• Jeez, dat is echt fugly !

Comment

• ik vind het wel vet
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                              ik vind het wel vet
                              Ik ook

Comment

• Dan zijn we al met 3!

Comment

• met 4...

Comment

• Make that 5! Ik ben 't algemeen wel fan van mat zwart
                                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Nu met 6

Comment

• Ik vind het ronduit lelijk. Ook is zo'n matte kleur zeer moeilijk te onderhouden...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vandaag een BMW-docu gekregen over oa complete wintersets.
                                          Heeft iemand ervaring met de Goodyear Eagle UG GW3 RSC 225/50-17 94 H banden die zij voorstellen? Inclusief velgen kost een set 1625 euro, exclusief plaatsing.

Iemand goede tips voor M+S 17 inch banden voor op een E60?

R-M

Comment

Working...
                                          X